Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy: Koordinátor/ka sociálnych stratégií a politík

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 1 700 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 700 EUR/mesiac. Od 1 700 Eur - Finálna mzda bude závisieť od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností uchádzača/ky.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úvod:Staňte sa súčasťou zmeny v sociálnych veciach. Za ostatné roky svojho fungovania sekcia dokázala, že je moderným, zohraným a rezilientným tímom, v ktorom neplatia predsudky voči verejnej správe, či populistické a nepremyslené kroky v sociálnej politike. Priniesli sme viacero kľúčových inovatívnych projektov v sociálnej oblasti ako je napríklad debarierizácia vybraných častí mesta, jeho komunikácie a inštitúcií, skvalitnenie starostlivosti o seniorky a seniorov v mestských zariadeniach, rozvoj práce priamo v uliciach prostredníctvom mestského terénneho tímu, ukončovanie bezdomovectva prostredníctvom prístupu housing first, krízové ubytovanie pre ľudí, ktorí náhle prišli o bývanie, nové sociálne služby zamerané na krízovú alebo dlhodobú pomoc alebo projekt Nočná pomoc zameraný na pomoc mladým ľuďom v prostredí nočného života. V posledných rokoch sme spoločne prekonali aj niekoľko kríz, ktorým čelilo naše mesto a pre tých najzraniteľnejších z nás sme prinášali adresnú podporu a pomoc. Máme víziu, stratégiu aj plán ako pokračovať v tom, aby Bratislava bola starostlivým mestom.Viac o práci sekcie sociálnych vecí nájdete na:Vašou úlohou bude koordinovať tvorbu a spracovanie akčných plánov a odpočtovania strategických dokumentov mesta v sociálnej oblasti priamo pod riaditeľom sekcie sociálnych vecí. Na to budete potrebovať dobré komunikačné a organizačné zručnosti, systematickosť a aktívny prístup k riešeniu úloh v kombinácii s hodnotami sociálnej spravodlivosti. Zároveň budete mať možnosť organizovať pravidelné odborné stretnutia v sociálnej oblasti so zástupcami-kyňami mestských častí. Budete spolupracovať s kvalitným, zanieteným a inšpiratívnym tímom odborníkov-čok sekcie sociálnych vecí, vďaka čomu budete mať možnosť spoznať plánované inovácie a pozitívne zmeny v sociálnej oblasti hlavného mesta SR Bratislava.Hlavná pracovná náplň koordinátora/ky:
  • Koordinuje tvorbu akčných plánov a monitorovacích správ Komunitného plánu sociálnych služieb Bratislavy podľa stanovenej metodiky a konkrétnych krokov v čase
  • Spolupracuje na ďalších stratégiách hlavného mesta v sociálnej oblasti (napr. Metropolitný plán) a stratégiách v sociálnych veciach ďalších dôležitých partnerov (Koncepcia rozvoja sociálnych služieb Bratislavského samosprávneho kraja, Komunitné plány sociálnych služieb mestských častí apod.)
  • Spolupracuje a prípadne koordinuje prípravu analytických podkladov, odborných podkladov, materiálov a stanovísk v sociálnej oblasti pre potreby Sekcie sociálnych vecí, príp. na základe dohody s vedením Sekcie sociálnych vecí a riaditeľom magistrátu pre ďalšie útvary (napr. Metropolitný inštitút Bratislavy)
  • Koordinuje komunikáciu s mestskými časťami v oblasti sociálnych vecí
  • Organizuje, koordinuje, co-facilituje stretnutia súvisiace s plánovaním sociálnych politík hlavného mesta (napr. pracovné rokovania tímov v oblasti sociálnych politík)
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Možnosť prinášať zlepšenia a nové prístupy k tvorbe sociálnej politiky hlavného mesta,
  • Možnosť pozitívne ovplyvňovať a rozvíjať spoluprácu mesta a mestských častí v oblasti sociálnych politík a konečného dopadu na občanov
  • Viditeľný a spoločensky prospešný dopad vlastnej práce
  • Tímová práca, príjemné pracovné prostredie
  • Možnosť využitia služobných bicyklov na presun počas pracovnej doby
  • Peňažné benefity: osobné príplatky, výkonnostné odmeny
  • Sociálna politika:
  • príspevok do DDS 2-3 %
  • príspevok na dopravu
  • zvýhodnená ročná električenka
  • príspevok na stravovanie
  • Pružný pracovný čas
  • Možnosť práce z domu
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
  • Možnosť profesijného a odborného rastu, aj vzdelávania hradeného zamestnávateľom
  • Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania2. Motivačný list3. Štruktúrovaný profesijný životopis4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaní5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonovPoznámka:
  • Na osobné / online stretnutie si zamestnávateľ vyhradzuje právo pozvať len vybraných kandidátov.
  • VK je viackolové.
  • Súčasťou VK je vypracovanie prípadovej štúdie, s ktorou budú oboznámení uchádzači a uchádzačky vybraní do 2. kola VK.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 06.03.2024Zverejnené dňa 14.02.2024Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
6.3.2024Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňaVzdelanie v odbore
Humanitné vzdelanie v študijnom odbore sociálna práca, sociálna politika, sociológia, antropológia, verejná správa, prípadne iné sociálne vedy (napr. právo, politológia a pod.)Prax na pozícii/v oblasti
Dôležitou oblasťou sú preukázateľné skúsenosti v koordinácii pracovných procesov a výhodou sú skúsenPočet rokov praxe
1Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na vzdelanie a zručnosti:
  • Vysokoškolské I. stupňa
  • Vysokoškolské II. stupňa
  • Humanitné vzdelanie v študijnom odbore sociálna práca, sociálna politika, sociológia, antropológia, verejná správa, prípadne iné sociálne vedy (napr. právo, politológia a pod.)
  • Všeobecný rozhľad a orientácia v sociálnej oblasti
  • Záujem o strategické plánovanie a na dátach orientované politiky
  • Predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme
  • Bezúhonnosť, profesionalita a odbornosť
  • Komunikačné, koordinačné a osobnostné predpoklady na výkon funkcie
  • Schopnosť zadávať úlohy a podpory pri ich výkone
  • Zrozumiteľne komunikovať odbornú agendu viacerým druhom prijímateľov
  • Predvídanie a hľadanie ciela a riešenia
  • Schopnosť zvládať záťažové situácie
  • Užívateľské ovládanie PC (MS WORD, EXCEL, Internet ) a online práca v rozhraní MS Office 365 (Sharepoint, Planner a pod.)
Výhodou
  • skúsenosti so strategickým plánovaním, špeciálne komunitným plánovaním sociálnych služieb alebo podobných dokumentov
  • skúsenosti s analýzami v oblasti sociálnych vecí
  • znalosť angličtiny na úrovni B2
  • práca v samospráve alebo verejnej správe v oblasti sociálnych vecí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa – samosprávaPočet zamestnancov
500-999 zamestnancovKontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Alena Palková
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv