IQOS parťák na linke
Konecta
- Banská Bystrica, Bánskobystrický kraj
- 1 080 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňaĎalšie požiadavky na kandidáta:Najdôležitejšia podmienka je odvaha a schopnosť presvedčivo komunikovať telefonicky s našimi zákazníkmi. Prítomnosť obchodného ducha určite naštartuje Tvoju kariéru. Tiež očakávame, že máš základné počítačové zručnosti ako je schopnosť rýchlo vyhľadávať, kopírovať, meniť a ukladať informácie.Neboj sa, ak nemáš skúsenosti zo zákazníckych centier, všetko potrebné Ťa naučíme. Sedemdňové školenie je vedené našou talentovanou školiteľkou Sárkou, ktorá Ti poskytne všetky potrebné informácie na rozvoj zručností potrebných na úspešné plnenie role IQOS experta.Ak máš odvahu prejaviť svoj talent a nasadenie, tak Ťa radi privítame v našom tíme. Čakáme na Tvoje nápady, energiu a osobnosť, ktorá nás môže posunúť ďalej.Neváhaj a pošli nám svoje CV!Konecta Slovakia s. r. o.xStručná charakteristika spoločnosti: Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.
Super Brigady Zones