Customer Center Training Specialist
Philip Morris International
- Banská Bystrica, Bánskobystrický kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Náš nový kolega/kolegyňa by mal/a mať veľkú dávku kreativity, pozitívny pohľad na svet ako aj rozhľad vo svete vzdelávania. Dôležité sú aj komunikačné a prezentačné schopnosti.Tvoja práca bude zahŕňať:- nastavovanie rozvojových a vzdelávacích plánov pre agentov centra zákazníckej starostlivosti
- vytváranie a podieľanie sa na príprave vzdelávacích materiálov a e-learningových modulov
- organizácia a dohľad nad doručovaním školení
- vyhodnocovanie kvality poskytovaných služieb a príprava krokov na neustále zlepšovanie a posúvanie kvalityOd kandidáta vyžadujeme
- dva roky skúsenosti v oblasti vzdelávania alebo na pozícii trénera/coacha aspoň jeden rok v oblasti vedenia ľudí
- Komunikatívnosť - základom je správny obsah a štruktúra, budeš komunikovať s manažérmi jednotlivých oddelení, kolegami z ostatných tímov, agentúrami a ďalšími dodávateľmi služieb
- Kreativitu - zamýšľaš sa nad problémami a svojimi nápadmi sa snažíš prinášať riešenie k aktuálnym témam
- Samostatnosť - svoje nápady vieš zhmotniť, dokážeš pracovať samostatne avšak zároveň sa nebojíš požiadať o pomoc v situáciách kedy to budeš potrebovať
- Organizovanosť - máš organizačné schopnosti, vieš si zorganizovať svoj čas a zároveň vieš spolupracovať v tíme, vďaka čomu vieš pracovať efektívne
- Znalosť MS Office - znalosť práce s aplikáciami MS Office (hlavne PowerPoint, Excel a Teams)
- Znalosť Anglického jazyka - budeš mať možnosť spolupracovať s kolegami zo zahraničia, kde je Angličtina hlavným komunikačným nástrojom
- dni voľna navyše
- flexibilný pracovný čas
- doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier)
- životné a úrazové poistenie
- MultiSport Card
- možnosť vzdelávania a kariérneho rastu
- práca pre medzinárodnú spoločnosť, ktorá je lídrom na trhu, certifikovaný Equal Salary a TopEmployer zamestnávateľ