Metropolitný inštitút Bratislavy: Online marketing špecialista/ka
Metropolitny institut Bratislavy
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 1 100 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- Plný úväzok
- Ponúkaný plat: od 1 100 EUR/mes.
- Tarifný plat: 699,50 €
- Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.
- Tvorba obsahu pre sociálne siete, ich správa a vyhodnocovanie, kompletná starostlivosť o web mib.sk a riadenie digitálnych projektov.
- tvorba content planu - strategické plánovanie výstupov
- tvorba obsahu pre social media- príprava jednoduchých grafických výstupov (v prípade náročnejšej grafiky spolupráca s grafikmi), vymýšľanie nových spôsobov a formátov, prezentovania obsahu v online priestore, proaktívne vyhľadávanie vhodných tém na publikovanie,
- tvorba a nastavovanie kampaní - Facebook Ads, Google Ads, reportovanie kampane
- Community management (odpisovanie na komentáre a správy, konzultácia odborných tém s kolegami z MIB)
- správa webu mib.sk (práca s wordpressom, update informácií, práca s Google analytics a optimalizácia webu (v spolupráci s programátorom)
- zodpovednosť za podcast MIB talk
- Prácu, ktorá má zmysel nielen pre teba, ale aj pre ľudí okolo teba
- Skvelých kolegov z naozaj rôznych oblastí
- Zaujímavé projekty pri ktorých máš obrovské spektrum možností na komunikáciu
- Obedné prechádzky na zmrzlinu cez historické centrum a popracovné nápoje do 5 minút, keďže sídlime na Ventúrskej
- Flexibilný pracovný čas, čiastočné homeofficy
- Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 - 3 %
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona.
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- Samostatnosť bez zbytočného mikromanažmentu
- Multisport karta
- Nezískaš síce klinec, ale na stavbu sa môžeš ísť pozrieť
- Minimálne VŠ vzdelanie 1.stupňa
- Minimálne 2 roky skúseností so sociálnymi médiami, skúsenosti v agentúre výhodou
- Skúsenosti s tvorbou, riadením a hodnotením digitálnych kampaní
- Znalosť video editačných a grafických programov (Adobe Premier, Photoshop, Figma alebo Canva)
- Záujem o rozvoj mesta, verejný priestor a architektúru
- Zmysel pre vizuálnu komunikáciu
- Bezúhonnosť
- Výborná znalosť slovenského jazyka
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- Kreativita, zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/motivačný list (max. dve normostrany)
2. Životopis (max. 4 normostrany)
3. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
4. Súčasťou výberového procesu je úloha:Pošli nám 2 dva nápady, ako by si využil/využila správu o 2 rokoch fungovania MIB pre online marketing5. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi amateriálmi doručte elektronicky najneskôr do 14.9.2021.Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv