Obchodník s vášňou pre predaj v HR riešeniach – Trenčín
Alma Career
- Trenčín, Trenčianský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- porozumieť zákazníkovi,
- byť empatický a férový,
- pracovať s jeho potrebami a budovať dôveru.
- Starať sa o zverené portfólio klientov – namiesto neustáleho hľadania nových kontaktov sa budeš primárne sústreďovať na rozvoj existujúcich spoluprác a budovanie dlhodobých partnerstiev.
- Rozvíjať spoluprácu cez upsell a cross-sell – ukážeš klientom, ako naše produkty, dáta a eventy dokážu priniesť vyššiu hodnotu. Budeš hľadať príležitosti tam, kde ich iní nevidia.
- Prinášať nápady a riešenia – klienti od teba očakávajú viac než len reakciu na dopyt. Proaktívne im otvoríš nové pohľady, vytvoríš potreby a pomôžeš im robiť správne rozhodnutia.
- Viesť obchodné stretnutia na úrovni – vždy pripravený, sebavedomý a schopný zaujať. Vieš sa pýtať, počúvať a presvedčiť hodnotou, nie zľavou.
- Budovať si meno v HR komunite – v Trenčíne ťa budú vnímať ako odborníka, ktorý rozumie trhu práce a vie klientovi poradiť. Tak posilníš svoju osobnú značku aj dôveryhodnosť našej firmy.
- Obchodníka s vášňou pre predaj v HR riešeniach – človeka, ktorý má prirodzenú dravosť, energiu a chuť vyhrávať.
- Profíka, ktorý chápe, že moderný obchod nie je o naháňaní, ale o schopnosti vytvárať potreby a prinášať hodnotu.
- Osobnosť, ktorá zvláda námietky s empatiou a vie ich premeniť na príležitosť.
- Obchodníka, ktorý sa sústredí na rozvoj portfólia klientov a vie, že dlhodobý vzťah je kľúčom k úspechu.
- Samostatného a zodpovedného hráča, ktorý si riadi svoje čísla, no zároveň ťahá s tímom za jeden povraz.
- Máš aspoň 2–3 roky skúseností s predajom (osobným alebo online) a vieš presvedčivo komunikovať
- Si silný v príprave a prezentácii riešení – dokážeš zaujať aj náročné publikum.
- Máš pozitívny prístup a drive, vieš sa rýchlo prispôsobiť zmenám a hľadáš spôsoby, nie výhovorky.
- Si tímový hráč so zdravou súťaživosťou – chceš byť najlepší, ale vieš ťahať s kolegami.
- Nerobí ti problém cestovanie v regióne a občasné pracovné cesty do Bratislavy na spoločné meetingy.
- Znalosť angličtiny vyžadujeme na úrovni, ktorú využiješ v bežnej pracovnej komunikácii –interné meetingy či príležitostné kontakty s klientmi.
- Mobilný telefón, notebook podľa výberu Mac a Windows, služobný automobil
- Multisport karta čiastočne hradená zamestnávateľom.
- 3 dni dovolenky navyše
- Happy Days: neobmedzené voľno kedykoľvek a na čokoľvek (pomôž, kde je treba v rámci dobrovoľníckeho dňa, uži si deň svojich narodenín alebo choď na 1-dňovú turistiku :-).
- Možnosť práce z domu, takže si možno konečne vyladíš svoj work-life balance.
- Raz či dvakrát do mesiaca sa stretneme v našom štýlovom bratislavskom office na Pribinovej 19 v centre mesta – teš sa na skvelú atmosféru.
- Veľký priestor pre získavanie nových skúseností a na tvoj ďalší rozvoj (domáce a zahraničné konferencie, online platformy - neobmedzený prístup do Seduo.sk).
- Priateľský tím, na ktorý sa môžeš vždy spoľahnúť.
- Všetci si tykáme, chodíme spolu na mimopracovné aktivity, teambuildingy a radi sa zabavíme – pretože obchod je aj o vzťahoch.
- Príjemná otvorená atmosféra v celej firme, férovosť v jednaní a podnetné prostredie pre realizovanie zmysluplných nápadov.
- Dobrovoľnícke aktivity v rámci práce (účasť na CSR projektoch).