WWF Slovensko: Expert/-ka pre PR a sociálne médiá
- Slovensko
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- ak niečomu nerozumiete, pátrate a pýtate sa, až kým to nepochopíte;
- nečakáte, kým vám niekto presne nadiktuje, čo máte robiť, ale proaktívne sa zapájate do procesov;
- viete riešiť problémy a využívať Google a tutoriály;
- dodržiavate termíny a snažíte sa odviesť svoju prácu čo najlepšie;
- komunikácia vás baví, je to vaša vášeň a chcete sa v nej zlepšovať;
- do práce nechodíte len preto, aby ste si pomyselne “odškrtli” príchod;
- máte záujem aj o terénnu prácu, kde si vyhrniete rukávy a zapojíte sa do našich aktivít;
- záleží vám na prírode a životnom prostredí, sledujete aktuálne dianie a máte na tieto témy vlastný názor.
- Médiá
- Sociálne siete
- Komunikačné výstupy
- tvorba rozličných komunikačných obsahov (na web, na sociálne siete, pre médiá, pre offline použitie a pod.);
- príprava tlačových správ v slovenskom a príležitostne aj v anglickom jazyku, jazyková úprava a rozposielanie médiám;
- spolupráca s internými expertmi WWF na mediálnych výstupoch;
- monitoring médií a diania v oblasti ochrany prírody,
- nadväzovanie a udržiavanie dlhodobých vzťahov s médiami;
- organizovanie media tripov pre vybraných zástupcov médií v teréne, formálne aj neformálne stretávanie sa s novinármi / novinárkami;
- dokumentovanie aktivít WWF Slovensko priamo v teréne a tvorba komunikačných výstupov na naše komunikačné kanály (web, sociálne siete, médiá a pod.);
- vytváranie a úprava inovatívneho obsahu pre potreby sociálnych sietí, príprava content plánu a správa sociálnych sietí WWF Slovensko (po obsahovej stránke) - Facebook, Instagram, LinkedIn;
- podpora vedúcej tímu pri tvorbe a realizácii kampaní;
- samostatná komunikácia (mail, online hovory) a spolupráca s ostatnými „pandami“, partnerskými WWF organizáciami v regióne CEE a s externými partnermi, aj v rámci zaradenia na projekty.
- aspoň 3 roky odbornej praxe v oblasti komunikácie, PR a/alebo marketingu;
- výborné komunikačné schopnosti v slovenskom aj anglickom jazyku;
- kreativitu, proaktívnosť a samostatnosť;
- chuť zlepšovať seba aj pracovné procesy a hovoriť verejnosti aj odborníkom o práci, ktorú WWF Slovensko robí;
- vnútorný drive, flexibilitu a schopnosť sebaorganizácie a prispôsobiť sa aj meniacim sa podmienkam;
- schopnosť dobre pracovať v rámci národných, regionálnych aj medzinárodných tímov; medzikultúrne povedomie a citlivosť;
- dobrú počítačová gramotnosť a technickú zdatnosť;
- súlad s hodnotami a poslaním WWF a WWF-CEE.
- práca s jednoduchými grafickými nástrojmi (napr. Canva);
- skúsenosti so strihaním videí;
- skúsenosti s tvorbou interaktívneho obsahu a videí pre sociálne siete (reels, interaktívne stories a pod.);
- rozhľad vo svete domácich aj zahraničných médií (existujúce vybudované vzťahy so žurnalistami a zástupcami médií sú výhodou);
- znalosť problematiky ochrany prírody a udržateľnosti, hlavne v regióne strednej Európy.
- možnosť byť súčasťou najväčšej neziskovej organizácie zameranej na ochranu prírody vo svete;
- priateľské a tiež profesionálne pracovné prostredie s medzinárodným kontextom, prinášajúce možnosti profesionálneho rastu;
- rôznorodosť pracovných úloh, priestor pre neustále učenie sa;
- plný pracovný úväzok;
- mzdové podmienky: od 1 700,- EUR/brutto mesačne;
- príjemné pracovné prostredie v krásnych priestoroch v Starom meste (Bratislava);
- príležitosti absolvovať exkurzie v chránených oblastiach.
- životopis v slovenskom jazyku,
- motivačný list v slovenskom jazyku (max 1 A4),
- krátke video v angličtine (max. 2 min), v ktorom navrhnete 3 veci, ktoré by sme v rámci komunikácie mohli robiť lepšie.
EurActiv