Produktový manažér/manažérka pre Osobné ochranné pracovné prostriedky
Lyreco
- Pezinok, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
We are committed to the development of our employees and we aim to achieve that by creating a culture that inspires and empowers.Are you seeking a new challenge? This offer might be for you!Pracovať v našom tíme na pozícii Produktového manažéra/Produktovej manažérky, znamená mať možnosť spolupracovať s poprednými dodávateľmi, sledovať najnovšie trendy vo svete osobných ochranných pracovných prostriedkov a podieľať sa na budovaní značky Intersafe.OOPP pre nás nie je len skatka, ale predovšetkým kľúč ku kariére v oblasti Bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. Naša produktová ponuka danej kategórie zahŕňa viac než 4000 položiek a je dennou súčasťou pre našich kolegov a OOPP špecialistov.Ak Ťa zaujíma svet inovácií, máš za sebou úspešné jednania s dodávateľmi, ovládaš prácu s produktovým portfóliom a chuť pracovať v tejto oblasti, máme pre Teba skvelú príležitosť!Čo bude tvoriť Tvoju pracovnú náplň?
- Zodpovednosť za zverený sortiment produktov v kategórii OOPP;
- Vyjednávanie s dodávateľmi s cieľom dosiahnuť optimálny sortiment, nákupné ceny a marketingovú podporu pre zverený sortiment produktov;
- Vytváranie katalógu, akciových letákov, podkladov na internetový obchod a iných materiálov;
- Plánovanie, výber a forecast nových položiek, primárne v sekcii OOPP, s tým súvisiaca analýza a vyhodnocovanie dát, nových dodávateľov za účelom dosiahnutia čo najlepších nákupných podmienok;
- koordinácia procesov pri spracovaní požiadaviek, zodpovednosť za KPI zverenej kategórie;
- Úzka spolupráca a komunikácia s oddelením predaja, centrálneho skladu a manažmentom značky Intersafe v Holandsku;
- Riadenie internej databázy a administrácia (SAP, Excel) v súlade s nastavenými postupmi a procesmi pre katalógovú a nekatalógovú časť sortimentu.
- Skúsenosti s produktovým manažmentom a v oblasti PPE sú vítané;
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni je podmienkou;
- Nadšenie pre PPE segment;
- Výborné komunikačné, prezentačné a vyjednávacie zručnosti;
- Dobrý time manažment a schopnosť zameriavať sa na priority;
- Zmysel pre detail a systematický prístup k práci;
- Skúsený užívateľ MS Office (najmä Excel).
- Po zaučení možnosť pracovať 50% na homeoffice;
- Multisport karta dotovaná zamestnávateľom;
- Talent akadémia – ak chceš ďalej kariérne rásť, poskytneme Ti rôzne možnosti ďalšieho rozvoja;
- Ocenenie Very Lyreco People - nezabudnuteľné výlety pre najlepších zamestnancov;
- Finančná odmena 700 EUR pri odporučení zamestnanca;
- Príspevky pri rôznych životných a pracovných jubileách;
- Nespresso káva a pitný režim na pracovisku, výhodná cena obedového menu v našej kantíne;
- Bezplatná linka psychologickej pomoci pre zamestnancov aj ich blízkych;
- Dovolenka nad rámec zákonníka práce.