Občianske združenie Punkt: PR account koordinátor/ka

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 10,00 € za hodinu
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Občianske združenie Punkt bolo založené v roku 2007 na podporu rozvoja mesta s využitím interdisciplinárneho presahu urbanizmu, architektúry, vedy a umenia. V súčasnosti funguje pod vedením Barbary Zavarskej a Illah van Oijen. Tím Punktu organizuje podujatia Dobrý trh, Festival bez odpadu a WhatCity?, ktorý sa v súčasnosti transformuje do nového online magazínu Citizen. PUNKT ďalej realizuje participatívne výskumy ako napr. pri revitalizácii Panenskej ulice, revitalizácii Námestia republiky v Petržalke, spolupracuje pri organizácii Metropolitného fóra, ktoré je súčasťou tvorby Plánu Bratislava 2030 (PHSR). Zaoberá sa projektami súvisiacimi podporou komunitného života a miestnej ekonomiky, prepojením potrieb obyvateľov s urbánnym rozvojom alebo cirkulárnou ekonomikou na verejných podujatiach. PUNKT funguje na princípe viaczdrojového financovania, pričom získavame prostriedky z čerpania grantov, zo spoluprác s partnermi a tiež z našej vlastnej komerčnej činnosti. Všetko musí do seba zapadať tak, aby sme mohli kontinuálne pokračovať v napĺňaní našej vízie, ktorou je tvorba takého mesta, v ktorom spolu radi žijeme. Hľadáme kolegu alebo kolegyňu, ktorá má skúsenosti a zápal pre oblasť PR. Naše dve skúsené PR manažérky pre Dobrý trh a CTZN magazín potrebujú k sebe šikovného človeka, ktorý ich skoordinuje, dohliadne na termíny a harmonogram a zároveň zastreší “výkonné” PR úlohy ako je správa sociálnych sietí, PR produkčné práce pri kampaniach a podujatiach a veľa iného.Hlavná úloha
  • administratívna a kreatívna podpora PR manažérok (Dobrý trh + Punkt a CTZN)
  • koordinácia PR plánovania, kalendárov, kampaní ai.
  • podpora pri realizácií projektov z PR/marketingového hľadiska
Hlavné činnosti
  • koordinácia PR manažérok pre Dobrý trh + Punkt a CTZN, zadávanie úloh
  • projektová koordinácia za oblasť PR – plánovanie PR kalendára, sledovanie termínov, zbieranie podkladov, delegovanie PR úloh v internom tíme
  • komunikácia a koordinácia interného tímu v oblasti PR a marketing
  • komunikacia s vybranými médiami – kontaktovanie, partnerstvá, podklady, dohľad nad mediálnym plnením, monitoring mediálnych výstupov
  • komunikácia s vybranými dodávateľmi (tlačiareň a pod.)
  • účasť na kreatívnych brainstormingoch k PR stratégii
  • realizácia PR kampaní podľa PR stratégie
  • PR podpora pri vybraných projektoch
  • dohľad nad aktuálnosťou a aktualizácia webstránok dobrytrh.sk, ctzn.punkt.sk a punkt.sk
  • tvorba obsahu
  • editovanie textov
  • príprava podkladov na web v spolupráci s grafikom
  • aktualizácia webu pred a po podujatiach – krátke odkazy na tlačové správy, program, fotky
  • tvorba a editovanie vybraných textov a zadávanie do tlače (tlačoviny, plagáty, banery)
  • realizácia plánovaných kampaní
  • poskytovanie PR výstupov/podkladov pre účely vyúčtovania grantov a projektov
  • účasť na pravidelných PR poradách a vybraných poradách ku projektom
  • spolupráca s produkčným koordinátorom pri príprave podujatia (koordinácia fotografa, kameramana, médií, dodanie tlačovín, banerov a pod.)
  • tvorba zadaní/briefov pre fotografa, grafika a ďalších členov tímu
  • správa sociálnych sietí (fb, IG) – tvorba a pridávanie príspevkov v súlade s PR stratégiou a online media plánom, odpovedanie na správy a komentáre, tvorba online podujatí
  • podpora pri externej komunikácií (napr. s predajcami DT) – obsah mailov, editovanie
  • správa fotografií v albumoch – web stránka, facebook, google disk alebo iné úložné miesto
  • zostavenie programovníka k podujatiu a jeho komunikácia
  • príprava podkladov pre partnerov po podujatí, zdokumentovanie vizibility partnera
  • príprava podkladov pre dizajnérku
  • zostavenie tlačových materiálov k podujatiu a zabezpečenie ich tlače
  • koordinácia procesu návrhu a výroby merchandisingu
  • prítomnosť na dohodnutých akciách – tvorba stories na fb/IG
Podmienky spolupráceTermín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: živnosť, resp. iná forma spolupráce, nie zamestnanecký pomer
Rozsah práce: rozsah práce zodpovedá približne ½ – ¾ pracovnému úväzku v závislosti od náročnosti projektov v danom mesiaci
Mzdové podmienky: 10 EUR na hodinu, resp. podľa individuálnej dohody v závislosti od skúseností uchádzača/ky.Požiadavky na uchádzača/uchádzačku:
  • záujem o témy rozvoja mesta, ekológiu
  • podmienkou je:
  • skúsenosti s prácou v oblasti PR/marketing
  • skúsenosť s koordináciou projektov
  • výborná úroveň slovenčiny – slovom aj písmom, skúsenosť s editovaním textov
  • samostatnosť (schopnosť plniť úlohy bez kontroly “zhora”)
  • proaktivita (aktívne vyhľadávanie riešení a možností)
  • schopnosť systematicky pracovať (plánovanie úloh, plnenie termínov, dodrživanie harmonogramu)
  • flexibilita (práca na projektoch v neziskovom sektore vyžaduje časovú aj kompetenčnú flexiblitu)
Výhody spolupráce
  • vysoká miera samostatnej práce a flexibilný pracovný čas
  • spolupráca s množstvom skúsených odborníkov na témy rozvoja mesta, urbanizmu, ekológie
  • neformálny kolektív
  • spolupráca so skúsenými PR manažérkami
  • možnosť práce z domu, zároveň možnosť využiť kanceláriu v Starom meste v Bratislave
Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Festival Jeden svet: Koordinátor / Koordinátorka

    Clovek v ohrozeni

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 500 € za mesiac
    Miesto: Bratislava Úväzok: 50 % (časom možnosť zvýšenia) Nástup: ihneď Plat: od 500 eur Do tímu festivalu Jeden svet hľadáme samostatného a schopného človeka, ktorý rozvini…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Cesta von: Rozvojový koordinátor/ka

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 370 € za mesiac
    Minimálne dosiahnuté vzdelanie: Vysokoškolské I. stupňa Vyžadovaná prax [počet rokov]: 3 Možný termín nástupu: 1. 2. 2025 Vzdelanie v odbore: Vzdelanie v oblasti marketingu j…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť