Hlavné mesto SR Bratislava: Projektový/á manažér/ka
Hlavne mesto SR Bratislava
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 500 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Vyžadovaná prax: 4 roky
Možný termín nástupu: Dohodou
Vzdelanie v odbore: ekonomické asociologické vzdelanie je výhodou
Prax v odbore: v oblasti riadenia projektov a procesov
Miesto: Bratislava – Primaciálne námestie 1
Ponúkaný plat: 1 500 EUR/mesačnePopis pracovného miesta
- Vykonáva samostatnú odbornú činnosť v oblasti riadenia a podpory projektov v projektovej kancelárii Sekcie sociálnych vecí HM SR Bratislavy.
- Pripravuje a koordinuje projektové zámery so zameraním na prvky inovatívnosti v projektoch v oblasti pomoci ľuďom bez domova, sociálneho bývania, drogovej politiky a ohrozených lokalít a v oblasti pomoci ľuďom v seniorskom veku alebo ďalších cieľových skupín Sekcie sociálnych vecí.
- Tvorí, riadi, implementuje, sleduje, administruje a kontroluje napĺňanie harmonogramu aktivít sociálnych projektov a spravuje centrálny projektový zásobník projektov v sociálnej oblasti.
- Metodicky usmerňuje a pomáha jednotlivým útvarom Sekcie sociálnych vecí v rozvoji projektového manažmentu.
- Vedie vybrané projektové tímy a zodpovedá za realizáciu pridelených projektov.
- Rozvíja nástroj projektového manažmentu v rámci štandardov pracovných postupov Sekcie sociálnych vecí HM SR Bratislavy.
- Spracováva a predkladá podklady v rámci systému projektového manažmentu Magistrátu HM SR Bratislavy.
- Vykonáva metodickú činnosť, usmerňovanie a rozhodovanie v sociálnej oblasti na úrovni obce vrátane supervízie.
- Plní ďalšie úlohy vyplývajúcich z aktuálnych potrieb SSV na základe pokynov riaditeľa alebo zástupcov riaditeľa Sekcie sociálnych vecí.
- Možnosť aktívneho podieľania sa na inovatívnych projektoch v sociálnej oblasti.
- Možnosť stáť pri rozvoji projektového manažmentu ako nástroja pre realizáciu inovácií v sociálnej oblasti.
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 - 3 %
- Možnosť profesijného a odborného rastu.
- Ďalšie benefity:pružný pracovný čas
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
- možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Anglický jazyk: 60%
Office 365: 40%Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, ekonomické a sociologické vzdelanie je výhodou, nie však podmienkou.
- Odborná prax v oblasti riadenia projektov a procesov min. 4 roky (finančné a právne základy procesné riadenie, projektový manažment)
- Prax v sociálnej oblasti je výhodou, nie však podmienkou.
- Pokročilá znalosť – MS Office, digitálne nástroje tímovej spolupráce a projektového riadenia.
- Osobnostné predpoklady: silná osobnosť; schopnosť riadiť procesy a tímy v komplexnom prostredí samosprávy; vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti; schopnosť riešiť problémy; vyjednávacie schopnosti; rozhodnosť; flexibilita; empatia.
- Silná schopnosť transformácie ideového zámeru do implementačného plánu v rámci nástrojov projektového manažmentu.
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni. Bezúhonnosť.
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
- Motivačný list vypracovaný špeciálne na túto pozíciu.
- Profesijný životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
EurActiv