Pracovník zákazníckeho servisu

DHL

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 20 € za deň
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 23 dňami
Pridaj sa k nášmu zákazníckemu servisu v DHL Express!Si komunikatívny/á, rád/a pomáhaš a telefonická či e-mailová komunikácia ti nerobí problém? Záleží ti na spokojnosti zákazníka?
Ak áno, hľadáme práve teba!Staň sa súčasťou nášho tímu zákazníckeho servisu v DHL Express. Poskytneme ti kompletné zaškolenie a podporu, aby si sa u nás cítil/a od začiatku ako doma.Čo bude tvojou náplňou práce:
  • Prijímanie a presné zaznamenávanie telefonických a e-mailových požiadaviek zákazníkov
  • Poskytovanie informácií o našich produktoch a službách
  • Príprava a komunikácia cenových ponúk
  • Podpora predaja doplnkových služieb (napr. poistenie zásielky)
  • Zaznamenávanie kontaktov na potenciálnych zákazníkov a ich odovzdávanie obchodnému tímu
  • Spolupráca s internými oddeleniami v rámci spoločnosti DHL
Mzda: 1359,- eur/btt plus mesačné odmeny do výšky 10% z hrubej mesačnej mzdy po skúšobnej dobePracovný čas: od po - pia v časoch medzi 07:00 – 17:00 hod.Čo ti ponúkame:
  • Príjemné pracovné prostredie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • Úplné zaškolenie a podpora pri adaptácii
  • Možnosť profesionálneho rastu a kariérneho posunu
  • Pracovný čas od pondelka do piatku, víkendy a sviatky máš voľné
BENEFITY:· Stravné vhodnote 7,20 eur na deň, plne hradené spoločnosťou· Bezproblémové parkovanie v areáli spoločnosti· Možnosť pracovať 40% z domu· Ročné odmeny· Deň voľna v deň narodenín· Vernostné odmeny· Odmeny za mimoriadny výkon – Zamestnanec štvrťroka a Zamestnanec roka· Odmena za inováciu· Poistenie pre prípad smrti/trvalej invalidity· Príspevok na DDS vo výške 2% tarifného platu· Multisport karta· Systém zliav na produkty a služby pre zamestnancov v spolupráci s našimi partnermi· Spoločenské akcie ateambuildingy· Prepracovaný systém interného vzdelávania· Možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti· a v neposlednom rade skvelí ľudia okolo!✈KvalifikáciaOsobnostné predpoklady a zručnosti:
  • Prozákaznícky prístup
  • Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti
  • Schopnosť zvládať stresové a náročné situácie
  • Cieľavedomosť a zodpovedný prístup k práci
  • Tímový duch a dobrá organizačná schopnosť
  • Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 (slovom aj písmom)

DHL