Náplň práce, právomoci a zodpovednostiChcete pracovať v stabilnej zahraničnej spoločnosti s priateľskou atmosférou a jasne nastavenými procesmi? Zaujíma vás svet účtovníctva a máte radi poriadok vo faktúrach? Pošlite nám vaše CV a my vám povieme radi viac. Čo bude vašou úlohou ? • spracovávať dodávateľské faktúry a účtovať ich v súlade s legislatívou • kontrolovať správnosť účtovných dokladov a komunikovať s dodávateľmi • validovať a archivovať faktúry v internej databáze • spolupracovať na mesačných a ročných uzávierkach, inventúrach a auditoch • pripravovať podklady pre reporting a výkazy • zabezpečovať administratívu došlej pošty a podporovať chod call centraZamestnanecké výhody a benefity
stabilita a zázemie medzinárodnej spoločnosti • cestovné náklady hradené zamestnávateľom • nadštandardne dotovaná strava v závodnej jedálni • zľavy na produkty spoločnosti • príležitosť profesionálne rásť a vzdelávať sa
Požiadavky na zamestnancaÚroveň vzdelaniastredoškolské s maturitouJazykové znalostiAnglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)Ostatné znalostiMicrosoft Office - pokročilýVodičský preukazBOsobnostné predpoklady a zručnosti
min. stredoškolské vzdelanie (ekonomický smer výhodou) • skúsenosti s fakturáciou a podvojným účtovníctvom (min. 1 rok) • precíznosť, silná organizácia zmysel pre detail
Informácie o výberovom konaníStručná charakteristika klientaPozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.Hlavná oblasť pôsobenia klientaIné neuvedené oblastiKontaktná osoba: Simona Gazdíková Email: