Špecialista pre online marketing (m/ž)
Kaufland
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 2 100 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- riadenie online marketingových aktivít na všetkých mediálnych platformách s cieľom budovania značky a dosahovania marketingových KPI
- komunikácia s mediálnou agentúrou - plánovanie a príprava online kampaní, pripomienkovanie a schvaľovanie navrhnutých plánov na základe stratégie
- vyhodnocovanie online kampaní a navrhovanie optimalizácie na zlepšenie výkonnosti v spolupráci s mediálnou agentúrou, práca s marketingovými nástrojmi
- úzka spolupráca s interným kampaňovým a grafickým oddelením a inými tímami v rámci spoločnosti
- tvorba ročného finančného plánu, príprava rozpočtu a kontrola čerpania pre jednotlivé kampane
- plánovanie, riadenie a exekúcia kampaní, zodpovednosť za grafické podklady, dohľad nad procesmi súvisiacimi s úspešným spustením a ukončením kampane
- Atraktívna mesačná mzda od 2100 € brutto, pravidelné každoročné navýšenia a zmluva na dobu neurčitú
- Dôsledné a kvalitné zapracovanie na pozíciu a kompetencie, flexibilná pracovná doba a možnosť Home Office
- Práca v príjemnom dynamickom kolektíve jedného z najväčších zamestnávateľov na Slovensku s možnosťou nahliadnutia do pozadia procesov a pochopenie ich vzájomného prepojenia
- Priestor na sebarealizáciu, kariérny rast, rozvojové aktivity, jazykové kurzy a široký výber z ponuky online školení
- Bonusy a špeciálne príspevky pri svadbe, narodení dieťaťa a pracovných výročiach, vernostná dovolenka
- Referral program - finančná odmena za odporúčanie nového zamestnanca
- Neobmedzené parkovanie v priestoroch centrály
- Podpora športových aktivít - posilňovňa pre zamestnancov v priestoroch centrály, Karta MultiSport, Športový deň, maratón, teambuildingy
- Vianočný balíček, vitamínové balíčky, mnoho zliav u našich obchodných partnerov, Cafeteria a iné
- Preplatené 2 dni v roku na dobrovoľnícke aktivity
- znalosť anglického alebo nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni
- preukázateľná skúsenosť s mediálnym plánovaním a nákupom online médií v mediálnej agentúre min. 2 roky
- Microsoft Office na úrovni min. pokročilý (najmä Excel), práca s číslami, analytické schopnosti, digitálne zručnosti výhodou (napr. META BM, CM360, DV360, IAS a iné)
- dynamická osobnosť s výborným time managementom a organizačnými zručnosťami