Človek v ohrození: Finančný/á riaditeľ/ka
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 2 500 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzda: 2 500 EUR/mesiacČlovek v ohrození reagoval na vypuknutie vojny v susednej Ukrajine od prvých dní - pomáhali sme ľuďom utekajúcim pred vojnou najprv na hraniciach a postupne priamo na Ukrajine a v slovenských mestách. Od začiatku invázie sme pomohli zmierniť dopady a poskytnúť dôstojnejšie podmienky pre viac ako 200 tisíc ľudí v hodnote viac ako 7 mil EUR.V dôsledku rozšírenia našich aktivít na Slovensku, ale najmä v zahraničí, tím Človeka v ohrození skokovo narástol na viac ako 200 ľudí. Ročný rozpočet organizácie dosiahol v roku 2023 viac ako 9 mil. EUR. Organizácia vstúpila do novej fázy rozvoja a internacionalizácie, v ktorej ju čakajú nové výzvy, s cieľom efektívne a kvalitne pomáhať zraniteľným skupinám na Slovensku, reagovať na veľké globálne krízy a náhle katastrofy doma a vo svete a scitlivovať spoločnosť.
Pre túto fázu hľadáme novú/nového Finančného riaditeľa/riaditeľku, ktorý organizáciu posunie smerom k napĺňaniu tejto vízie.ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?
- spoluzodpovednosť za strategické a finančné smerovanie a rozvoj organizácie ako člen/-ka najužšieho vedenia organizácie
- zodpovednosť za finančnú a administratívnu stránku organizácie v súlade so zákonmi SR a krajín pôsobenia organizácie, pravidlami efektívneho hospodárenia, efektívneho fungovania a v súlade s požiadavkami donorov, zastrešenie účtovníctva, kontrolingu, compliance a daní
- príprava, riadenie a pravidelné reportovanie čerpania rozpočtu organizácie
- pravidelná analýza finančných výsledkov, zodpovednosť za riadenie finančných rizík, riadenie cash flow organizácie
- zodpovednosť za prípravu podkladov k auditom a ročnej závierky, finančného plánu organizácie a podkladov pre strategické rozhodovanie
- koordinácia prípravy rozpočtov k podávaným projektom a zabezpečenie kvalitného vyúčtovania skončených projektov
- vedenie a metodické usmerňovanie 12-členného tímu finančného oddelenia
- usmerňovanie finančných manažérov na zahraničných pobočkách, s cieľom naplniť stratégiu organizácie
- aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami organizácie, ako aj s zahraničnými pobočkami organizácie
- komunikácia s bankami, audítormi, finančnými a daňovými orgánmi zastupovanie riaditeľky organizácie
- zodpovednosť za rozvoj finančného software organizácie, v spolupráci s prevádzkovou manažérkou a externým dodávateľom
- v spolupráci s ostatnými oddeleniami, adaptácia a zavádzanie procesov a systémov, aby zodpovedali medzinárodným štandardom v humanitárnom sektore a boli vhodné pri reakcii na náhle humanitárne krízy.
- naša spoločná práca má zmysel - vďaka nej sme schopní pomáhať konkrétnym ľuďom nielen doma, ale i vo svete
- sme dynamický akčný tím jednej z najväčších mimovládnych organizácií na Slovensku, máme radi výzvy a zmysluplnosť našej práce
- po skokovom náraste minulý rok sa nachádzame v zaujímavej fáze rozvoja organizácie s potrebou upevňovania základov a formovania „nadstavby“, potrebnej pre zvládnutie novej veľkosti
- poskytujeme priestor pre iniciatívu, sebarealizáciu a profesionálny rast
- užívame si 5 dní dovolenky navyše
- máme 3 dni sick days
- využívame flexibilný pracovný čas, vrátane možnosti využitia home office
- športujeme a relaxujeme s Multisport kartou
- máme prístup na vzdelávací portál Seduo
- minimálne 3 roky skúsenosti v roli CFO resp. finančného riaditeľa/-ky (skúsenosť v neziskovom alebo humanitárnom sektore, a/alebo medzinárodná skúsenosť výhodou)
- odborné vedomosti v oblasti účtovníctva, finančného manažmentu, cash flow manažmentu a reportingu
- výborné analytické schopnosti, schopnosť nastaviť efektívny reporting a procesy
- schopnosť efektívne komunikovať na všetkých úrovniach organizácie, negociačné a prezentačné skúsenosti
- záujem pochopiť špecifiká humanitárneho sektoru, v ktorom organizácia pôsobí
- znalosť angličtiny na úrovni C1
- skúsenosti a radosť z riadenia tímu
- skúsenosti s prípravou rozpočtov, riadením cashflow a manažovaním finančných tokov
- samostatnosť, zodpovednosť a zmysel pre detail
- skúsenosť s prácou s ekonomickým softvérom (skúsenosť s prácou v programe Money výhodou), pokročilé ovládanie nástrojov Office 365
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- otvorené „open mind“ myslenie - so schopnosťou adaptability, flexibility a hľadania riešení
EurActiv