Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť: Asistent/ka výkonného riaditeľa / EUIFIS network koordinátor/ka
Kancelaria Rady pre rozpoctovu zodpovednost
- Bratislava, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 15.09.2018
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
minimálne 1300 eur, po skúšobnej dobe dochádza k zvýšeniu; možnosť bonusov vo výške aj viac ako 2 platov ak urobíte niečo významnéNáplň práce, právomoci a zodpovednosti:Hlavným poslaním je organizačné a administratívne zabezpečenie činnosti a celkového hladkého fungovania sekretariátu a organizačné a administratívne zabezpečenie fungovania Networku EUIFIs.Prioritná náplň práce:
- Spravovanie kalendárov a pošty, návrh korešpondencie a reagovanie na telefónne hovory
- Vítanie návštev, príprava občerstvenia (podanie vody, čaju, kávy a pod.)
- Komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a externými spolupracovníkmi kancelárie rady
- Komunikácia s medzinárodnými organizáciami (EÚ, OECD) a inými fiškálnymi radami
- Koordinácia Networku nezávislých fiškálnych inštitúcií – popis projektov a ich komunikácia voči networku, zbieranie a spracovanie odpovedí od networku, pravidelná účasť RRZ na webovej platforme uOttawa pre fiškálne rady, príprava súhrnnej správy o fungovaní networku
- Spravovanie webovej stránky rrz.sk, tvorba jednoduchých podstránok a marketingových textov, aktualizácia údajov a dokumentov na internetovej stránke
- Spravovanie webovej stránky euifis.eu v anglickom jazyku, tvorba jednoduchých podstránok a marketingových textov, aktualizácia údajov a dokumentov na internetovej stránke
- Online marketing, práca s Google Analytics, jednoduchý web design
- Komunikácia cez sociálne siete (Facebook, Twitter, LinkedIn)
- Monitorovanie periodickej tlače a elektronických médií s dôrazom na činnosť rady
- Zabezpečenie a koordinácia stykov s médiami
- Asistovanie pri príprave dokumentov a publikácií, najmä:
- Vypracovávanie interných predpisov
- Vypracovávanie výročných správ
- Príprava zmlúv pre poskytovateľov služieb a podieľanie sa na monitorovaní rozpočtu
- Asistovanie pri príprave verejného obstarávania a obsluha elektronického kontraktačného systému (EKS), portálov EVO, CRZ a portálu právnych predpisov
- Organizovanie medzinárodných konferencií, seminárov, stretnutí a tlačových konferencií, teambuildingov a interných podujatí, domácich a zahraničných služobných ciest a školení.
- Evidencia dochádzky zamestnancov a stravných lístkov
- Vytváranie a udržiavanie efektívnej správy záznamov, finančných dokladov a dokumentov pre účtovné účely, evidencia zmlúv
- Administrácia projektov spolufinancovaných z fondov EÚ
- Administrácia BOZP a OPP – sledovanie povinností
- Evidencia a správa majetku, zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku, vrátane ich prideľovania oprávneným osobám
- Flexibilný pracovný čas
- Motivačné platové ohodnotenie
- Teambuildingové aktivity
- Vzdelávanie
- 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
- Sick days
- Možnosť homeofficu
- Vysoko motivačné bonusy naviazané striktne na plnenie úloh, ktoré posúvajú fungovanie inštitúcie dopredu. Môžu presiahnuť 2 platy/rok.
- Pozícia si vyžaduje určité pracovné skúsenosti, šikovný absolvent sa však nestratí.
- Sme verejná inštitúcia, ale nečakajte zašívareň, budete mať jasné a konkrétne úlohy za ktoré budete zodpovedať.
- Ak vymyslíte alebo zrealizujete niečo, čo našu inštitúciu posunie výrazne dopredu, možte očakávať náležitú odmenu.
- Sme malý ale agilný tím, preto je dôležité aby všetky kolieska do seba zapadali.
vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňaVzdelanie v odbore: ekonómia, obchod, marketing, spoločenské vedy, všeobecné vzdelanieJazykové znalosti:
Anglický jazyk – Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel – pokročilý
Microsoft Outlook – pokročilý
Microsoft PowerPoint – pokročilý
Microsoft Word – pokročilýPozícia je vhodná pre absolventa: ÁnoOsobnostné predpoklady a zručnosti:
- nutná aktívna angličtina slovom a písmom
- výborné komunikačné zručnosti
- organizačné a koordinačné zručnosti
- príjemné vystupovanie
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- samostatnosť
- flexibilita
- etiketa a spoločenský protokol
- záujem zlepšovať veci
Imricha Karvaša 1
81325 Bratislava
https://www.rozpoctovarada.skKontakt:Kontaktná osoba: Viktor Novysedlák
Tel.: +421905759676
E-mail: novysedlak@rrz.sk*Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv