Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť: Asistent/ka výkonného riaditeľa / EUIFIS network koordinátor/ka

Kancelaria Rady pre rozpoctovu zodpovednost

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Informácie o pracovnom mieste:Miesto práce: Imricha Karvaša 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 15.09.2018
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
minimálne 1300 eur, po skúšobnej dobe dochádza k zvýšeniu; možnosť bonusov vo výške aj viac ako 2 platov ak urobíte niečo významnéNáplň práce, právomoci a zodpovednosti:Hlavným poslaním je organizačné a administratívne zabezpečenie činnosti a celkového hladkého fungovania sekretariátu a organizačné a administratívne zabezpečenie fungovania Networku EUIFIs.Prioritná náplň práce:
  • Spravovanie kalendárov a pošty, návrh korešpondencie a reagovanie na telefónne hovory
  • Vítanie návštev, príprava občerstvenia (podanie vody, čaju, kávy a pod.)
  • Komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a externými spolupracovníkmi kancelárie rady
  • Komunikácia s medzinárodnými organizáciami (EÚ, OECD) a inými fiškálnymi radami
  • Koordinácia Networku nezávislých fiškálnych inštitúcií – popis projektov a ich komunikácia voči networku, zbieranie a spracovanie odpovedí od networku, pravidelná účasť RRZ na webovej platforme uOttawa pre fiškálne rady, príprava súhrnnej správy o fungovaní networku
  • Spravovanie webovej stránky rrz.sk, tvorba jednoduchých podstránok a marketingových textov, aktualizácia údajov a dokumentov na internetovej stránke
  • Spravovanie webovej stránky euifis.eu v anglickom jazyku, tvorba jednoduchých podstránok a marketingových textov, aktualizácia údajov a dokumentov na internetovej stránke
  • Online marketing, práca s Google Analytics, jednoduchý web design
  • Komunikácia cez sociálne siete (Facebook, Twitter, LinkedIn)
  • Monitorovanie periodickej tlače a elektronických médií s dôrazom na činnosť rady
  • Zabezpečenie a koordinácia stykov s médiami
  • Asistovanie pri príprave dokumentov a publikácií, najmä:
  • Vypracovávanie interných predpisov
  • Vypracovávanie výročných správ
  • Príprava zmlúv pre poskytovateľov služieb a podieľanie sa na monitorovaní rozpočtu
  • Asistovanie pri príprave verejného obstarávania a obsluha elektronického kontraktačného systému (EKS), portálov EVO, CRZ a portálu právnych predpisov
  • Organizovanie medzinárodných konferencií, seminárov, stretnutí a tlačových konferencií, teambuildingov a interných podujatí, domácich a zahraničných služobných ciest a školení.
Ďalšie úlohy vykonávané v menšej miere alebo v rámci zastupiteľnosti:
  • Evidencia dochádzky zamestnancov a stravných lístkov
  • Vytváranie a udržiavanie efektívnej správy záznamov, finančných dokladov a dokumentov pre účtovné účely, evidencia zmlúv
  • Administrácia projektov spolufinancovaných z fondov EÚ
  • Administrácia BOZP a OPP – sledovanie povinností
  • Evidencia a správa majetku, zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku, vrátane ich prideľovania oprávneným osobám
Zamestnanecké výhody, benefity:
  • Flexibilný pracovný čas
  • Motivačné platové ohodnotenie
  • Teambuildingové aktivity
  • Vzdelávanie
  • 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • Sick days
  • Možnosť homeofficu
  • Vysoko motivačné bonusy naviazané striktne na plnenie úloh, ktoré posúvajú fungovanie inštitúcie dopredu. Môžu presiahnuť 2 platy/rok.
Informácie o výberovom konaní:
  • Pozícia si vyžaduje určité pracovné skúsenosti, šikovný absolvent sa však nestratí.
  • Sme verejná inštitúcia, ale nečakajte zašívareň, budete mať jasné a konkrétne úlohy za ktoré budete zodpovedať.
  • Ak vymyslíte alebo zrealizujete niečo, čo našu inštitúciu posunie výrazne dopredu, možte očakávať náležitú odmenu.
  • Sme malý ale agilný tím, preto je dôležité aby všetky kolieska do seba zapadali.
Na výbere si dáme záležať, vybraných uchádzačov si zavoláme a porozprávame sa, budeme chcieť poznať názor na niektoré veci, niečo vypočítame a skúsime aj pár slov v angličtine, vrátane draftingu.Ak to pôjde dobre, tak bude len jedno kolo, skôr by sme však rátali s dvomi.Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 25.8.2018Požiadavky na zamestnanca:Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou,
vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňaVzdelanie v odbore: ekonómia, obchod, marketing, spoločenské vedy, všeobecné vzdelanieJazykové znalosti:
Anglický jazyk – Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel – pokročilý
Microsoft Outlook – pokročilý
Microsoft PowerPoint – pokročilý
Microsoft Word – pokročilýPozícia je vhodná pre absolventa: ÁnoOsobnostné predpoklady a zručnosti:
  • nutná aktívna angličtina slovom a písmom
  • výborné komunikačné zručnosti
  • organizačné a koordinačné zručnosti
  • príjemné vystupovanie
  • spoľahlivosť a zodpovednosť
  • samostatnosť
  • flexibilita
  • etiketa a spoločenský protokol
  • záujem zlepšovať veci
Stručná charakteristika spoločnosti:Rada pre rozpočtovú zodpovednosť vznikla v roku 2012 ako nezávislý orgán monitorovania a hodnotenia vývoja hospodárenia Slovenskej republiky a hodnotenia plnenia pravidiel rozpočtovej zodpovednosti. Prostredníctvom profesionálnej práce a na základe najmodernejších analytických nástrojov by rada mala nastavovať zrkadlo vláde, zlepšiť informovanosť verejnosti v oblasti verejných financií a umožniť kvalitnejšie rozhodovanie pre národnú radu.Počet zamestnancov: 10-19 zamestnancovAdresa spoločnosti:Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť
Imricha Karvaša 1
81325 Bratislava
https://www.rozpoctovarada.skKontakt:Kontaktná osoba: Viktor Novysedlák
Tel.: +421905759676
E-mail: novysedlak@rrz.sk*Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Inštitút finančnej politiky: Asistent/asistentka riaditeľa IFP

    Institut financnej politiky

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 4,00 € za hodinu
    IFP hľadá asistenta či asistentku riaditeľa, ktorý by zodpovedal za bezproblémový chod sekretariátu a poskytoval podpornú činnosť nielen riaditeľovi IFP, ale aj analytikom. Staň sa…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • MIRRI SR: Asistent/ka generálnej riaditeľky

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 250 € za mesiac
    Asistent generálnej riaditeľky / Zastupovanie počas MD Minimálne dosiahnuté vzdelanie: Vysokoškolské II. stupňa Vyžadovaná prax [počet rokov]: 1 Možný termín nástupu: Dohodou…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Junior sekretár/ka (asistent/ka riaditeľa)

    Slovenska polnohospodarska a potravinarska komora

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 250 € za mesiac
    4120000 - Sekretárka Pracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkom Počet voľných miest: 1 Náplň práce: • Office manažment pre riaditeľa úradu SPPK. Org…
    • Pred 14 dňami