Research Designer
Tatra banka
- Bratislava, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- navrhovanie a vedie kvantitatívne a kvalitatívne postupy merania skúsenosti klientov, výsledky spracováva a analyzuje, následne navrhuje postupy na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
- prijímanie požiadaviek biznisových útvarov, odporúčanie a rozhodovanie o realizácii a dizajne výskumných projektov z oblasti CX
- aktívne vyhľadávanie príležitostí na zlepšenie CX zákazníkov banky
- vedenie / dohliadanie na hladký priebeh realizácie výskumných projektov
- interpretácia a prezentácia výsledkov prieskumov
- podpora pri ďalšej práci s výsledkami a ich pretavenie do obchodného rozhodovania
- stráženie a efektívne využívanie rozpočtu určeného na CX research
- prezentovanie výsledkov strategických prieskumov na školeniach
- komunikácia za banku v oblasti CX research aj v rámci skupiny RBI
- zodpovednosť za zber a konsolidáciu ideí a konceptov z kľúčových biznisových útvarov a ich reportovanie vedeniu banky
- sledovanie trendov, aktívna participácia a vedenie pracovnej skupiny pri generovaní a rozvoji nových ideí a konceptov
- monitorovanie miery adaptácie existujúcich prístupov k CX na trhu, zber best-practice prístupov
- benchmarkovanie k trhu (lokálnemu aj globálnemu)
- podporovanie budovania CX kultúry v banke
- príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
- zmluva na dobu neurčitú
- možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
- atraktívne kariérne príležitosti
- kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
- práca so skúsenými lídrami
- zvýhodnenia na produktoch Tatra banky Účet pre modrú planétu TB, úvery, zmenárenské služby
- motivačné ohodnotenie
- Dni Zdravia
- bezplatná psychologická podpora 24/7
- príspevok na DDS
- vysokoškolské II. stupňa
- študent vysokej školy
- vysokoškolské III. stupňa
- Bratislava
- plný úväzok
- Samostatný prístup k riešeniu požiadaviek interných zadávateľov
- Dizajn a návrh výskumného riešenia na požiadavku a chápanie veci v širších súvislostiach
- Aktívne počúvanie a čo najlepšie pochopenie požiadaviek.
- Schopnosť abstrahovania a formulovania požiadaviek do výskumných otázok a hypotéz.
- Vedieť samostatne si manažovať zverený projekt, čo zahŕňa nastavenie a odargumentovanie navrhovanej metodológie, použitie metód (napr. príprava scenárov, vytvorenie dotazníkov)
- Schopnosť vedenia rozhovorov s klientmi a neklientmi, manažovanie komunikácie s agentúrou a interným zadávateľom, dodržiavanie termínov, odprezentovanie výsledkov na úrovni teamov ale aj manažmentu banky.
- Analytické zručnosti (bazálne poznanie štatistických postupov a premenných, resp. skúsenosti s analýzou textu a pod.) pre prácu ako s mäkkými (kvalitatívne), tak tvrdými (kvantitatívne) dátami.
- Cit pre detail, otvorenosť a chuť sa pýtať, formulovať závery a interpretovať ich.