Múzeum mesta Bratislavy: Vedúci/a oddelenia komunikácie a marketingu
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 2 000 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- Tvorba a implementácia komunikačnej a marketingovej stratégie Múzea mesta Bratislavy.
- Budovanie a posilňovanie značky múzea prostredníctvom online aj offline marketingových kanálov.
- Zodpovednosť za PR aktivity, komunikáciu s médiami a verejnosťou.
- Riadenie sociálnych sietí, webstránky a tvorba digitálneho obsahu.
- Organizácia marketingových kampaní na podporu návštevnosti.
- Tvorba a dohľad nad výrobou marketingových materiálov, ako sú brožúry, letáky a iné tlačoviny.
- Rozvoj obchodnej siete MMB (tvorba merchu, Kút.museum shop, obchodné prevádzky).
- Riadenie cca 10-členného tímu komunikácie a marketingu.
- Spolupráca s partnermi, inštitúciami a externými spolupracovníkmi.
- príspevok do DDS 2% - po skúšobnej dobe,
- karta Multisport - s príspevkom zamestnávateľa,
- možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov,
- skrátený týždenný 37,5 hodinový pracovný čas;
- flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 – 19:00 – umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce,
- možnosť Home Office až 5 dní do mesiaca – po dohode s nadriadeným,
- 3 dni voľna na regeneráciu – po skúšobnej dobe,
- príspevok na rekreáciu a príspevok na športové aktivity dieťaťa v zmysle zákona,
- voľný vstup na podujatia MMB,
- zamestnanecké zľavy v múzejnom obchode,
- voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave,
- voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku - po skúšobnej dobe,
- podujatia pre zamestnancov – teambuilding, vianočný večierok,
- práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta,
- možnosť priamo sa podieľať na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.
1. Motivačný list;
2. Životopis;
3. Zoznam a krátky popis 3 realizovaných marketingových/komunikačných projektov/kampaní;
4. Zoznam 3 referencií;
5. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručte elektronicky prostredníctvom Profesia.sk.Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných kandidátov.Požiadavky na zamestnancaPozícii vyhovujú uchádzači so vzdelanímvysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňaVzdelanie v odboremarketing, komunikácia, alebo príbuzné odboryJazykové znalostiAnglický jazyk – Pokročilý (C1)Ostatné znalostiMicrosoft Word – Pokročilý
Microsoft Excel – PokročilýPrax na pozícii/v oblastimarketing a komunikácia, ideálne v kultúrnej alebo neziskovej organizáciiOsobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti s budovaním komunikačnej stratégie a jej implementáciou.
- Vynikajúce písomné a ústne komunikačné zručnosti, schopnosť vytvárať pútavý obsah a efektívne komunikovať s rôznymi publikami.
- Skúsenosti so správou webových stránok, sociálnych médií a digitálnych marketingových nástrojov.
- Schopnosť riadiť viacero projektov súčasne, dodržiavať termíny a pracovať v dynamickom prostredí.
- Skúsenosť s riadením ľudí aspoň 3 roky.
- Schopnosť efektívne spolupracovať s rôznymi oddeleniami a externými partnermi na dosiahnutie spoločných cieľov.
- Výborná znalosť slovenčiny a angličtiny podmienkou (C1).
MMB spravuje a sprístupňuje tiež osem národných kultúrnych pamiatok, ktoré sú zároveň vyhľadávanými turistickými lokalitami, a to: Hrad Devín, Stará radnica, Apponyiho palác, Michalská veža, Dom U dobrého pastiera, Pamätný dom J. N. Hummela, Lekáreň U červeného raka a Antická Gerulata v Rusovciach.Počet zamestnancov150-199 zamestnancovKontaktKontaktná osoba: Petra Szabová
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv