Múzeum mesta Bratislavy: Vedúci/a oddelenia komunikácie a marketingu

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 2 000 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 20 dňami
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto práceRadničná 1, BratislavaDruh pracovného pomeruplný úväzokTermín nástupudohodouMzdové podmienky (brutto)2 000 EUR/mesiac. Uvedený ponúkaný plat je funkčný a predstavuje minimálnu spodnú hranicu platového ohodnotenia podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.Informácie o pracovnom miesteNáplň práce, právomoci a zodpovednostiMMB hľadá vedúcu/vedúceho oddelenia komunikácie a marketingu, ktorá/ý má skúsenosti s budovaním značky, strategickou komunikáciou a marketingom v kultúrnom prostredí.Múzeum mesta Bratislavy sa rozvíja ako moderná kultúrna a pamäťová inštitúcia, ktorá je zdrojom poznania dejín Bratislavy, miestom dialógu medzi minulosťou, súčasnosťou, ale aj obyvateľmi a obyvateľkami mesta. Citlivo vníma svoju úlohu pri definovaní a reflexii identity mesta či budovaní priestoru pre sociálnu inklúziu a trávenie voľného času. MMB chce byť aktívnou súčasťou diania v meste a svoje témy a obsahy sprostredkúvať cez súčasné formy komunikácie, aktivít a programov pre verejnosť.
  • Tvorba a implementácia komunikačnej a marketingovej stratégie Múzea mesta Bratislavy.
  • Budovanie a posilňovanie značky múzea prostredníctvom online aj offline marketingových kanálov.
  • Zodpovednosť za PR aktivity, komunikáciu s médiami a verejnosťou.
  • Riadenie sociálnych sietí, webstránky a tvorba digitálneho obsahu.
  • Organizácia marketingových kampaní na podporu návštevnosti.
  • Tvorba a dohľad nad výrobou marketingových materiálov, ako sú brožúry, letáky a iné tlačoviny.
  • Rozvoj obchodnej siete MMB (tvorba merchu, Kút.museum shop, obchodné prevádzky).
  • Riadenie cca 10-členného tímu komunikácie a marketingu.
  • Spolupráca s partnermi, inštitúciami a externými spolupracovníkmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
  • príspevok do DDS 2% - po skúšobnej dobe,
  • karta Multisport - s príspevkom zamestnávateľa,
  • možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov,
  • skrátený týždenný 37,5 hodinový pracovný čas;
  • flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 – 19:00 – umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
  • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce,
  • možnosť Home Office až 5 dní do mesiaca – po dohode s nadriadeným,
  • 3 dni voľna na regeneráciu – po skúšobnej dobe,
  • príspevok na rekreáciu a príspevok na športové aktivity dieťaťa v zmysle zákona,
  • voľný vstup na podujatia MMB,
  • zamestnanecké zľavy v múzejnom obchode,
  • voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave,
  • voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku - po skúšobnej dobe,
  • podujatia pre zamestnancov – teambuilding, vianočný večierok,
  • práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta,
  • možnosť priamo sa podieľať na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.
Informácie o výberovom konaníZoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Motivačný list;
2. Životopis;
3. Zoznam a krátky popis 3 realizovaných marketingových/komunikačných projektov/kampaní;
4. Zoznam 3 referencií;
5. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručte elektronicky prostredníctvom Profesia.sk.Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných kandidátov.Požiadavky na zamestnancaPozícii vyhovujú uchádzači so vzdelanímvysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňaVzdelanie v odboremarketing, komunikácia, alebo príbuzné odboryJazykové znalostiAnglický jazyk – Pokročilý (C1)Ostatné znalostiMicrosoft Word – Pokročilý
Microsoft Excel – PokročilýPrax na pozícii/v oblastimarketing a komunikácia, ideálne v kultúrnej alebo neziskovej organizáciiOsobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúsenosti s budovaním komunikačnej stratégie a jej implementáciou.
  • Vynikajúce písomné a ústne komunikačné zručnosti, schopnosť vytvárať pútavý obsah a efektívne komunikovať s rôznymi publikami.
  • Skúsenosti so správou webových stránok, sociálnych médií a digitálnych marketingových nástrojov.
  • Schopnosť riadiť viacero projektov súčasne, dodržiavať termíny a pracovať v dynamickom prostredí.
  • Skúsenosť s riadením ľudí aspoň 3 roky.
  • Schopnosť efektívne spolupracovať s rôznymi oddeleniami a externými partnermi na dosiahnutie spoločných cieľov.
  • Výborná znalosť slovenčiny a angličtiny podmienkou (C1).
Inzerujúca spoločnosťStručná charakteristika spoločnostiMúzeum mesta Bratislavy otvorené v roku 1868 je najstarším nepretržite fungujúcim múzeom na Slovensku. V priebehu viac než 150 rokov svojej existencie si vytvorilo rozsiahlu a pestrú zbierku, ktorá obsahuje vyše 120-tisíc predmetov. Zbierky dokumentujú nielen mestskú správu a vývoj remesiel, ale aj priemysel, vinohradníctvo a rôzne aspekty kultúrneho a spoločenského života v meste.
MMB spravuje a sprístupňuje tiež osem národných kultúrnych pamiatok, ktoré sú zároveň vyhľadávanými turistickými lokalitami, a to: Hrad Devín, Stará radnica, Apponyiho palác, Michalská veža, Dom U dobrého pastiera, Pamätný dom J. N. Hummela, Lekáreň U červeného raka a Antická Gerulata v Rusovciach.Počet zamestnancov150-199 zamestnancovKontaktKontaktná osoba: Petra Szabová
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv