MŽP SR: Riaditeľ/ka odboru vnútornej správy
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 1 273 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 01.03.2022
Mzdové podmienky (brutto): 1 273 EUR/mesiacNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
– koordinovanie a zabezpečovanie činností spojených s procesom výberu zmluvného partnera pri obstarávaní tovarov, prác a služieb v rámci pôsobnosti sekcie, – koordinovanie vypracovávania návrhov a opatrení na zlepšenie prípravy a priebehu realizácie projektov v oblasti verejného obstarávania, – koordinovanie vypracovania podkladov do návrhu výdavkov rozpočtu úradu ministerstva za činnosti v pôsobnosti sekcie, – koordinovanie zabezpečovania plnenia záväzkov a úloh týkajúcich sa ministerstva, ktoré vyplývajú z uzatvorených zmlúv a dohôd v rámci pôsobnosti sekcie, – koordinovanie vypracovávania vnútorných riadiacich predpisov súvisiacich so správou a prevádzkou budovy ministerstva, týkajúcich sa hospodárenia s majetkom štátu v správe ministerstva a s používaním cestných služobných motorových vozidiel zamestnancami ministerstva vrátane zamestnancov zodpovedných za riadenie a implementáciu fondov EÚ, – koordinovanie vypracovávania koncepcie a programov rozvoja materiálno-technickej základne ministerstva ako aj majetku štátu v správe ministerstva, na základe analýz využívania a stavu majetku príprava podkladov pre rozhodovanie v otázkach investícií a ich financovania, – koordinovanie vypracovávania návrhov na realizáciu investičných akcií a ich zaradenia do investičného plánu ministerstva, plynulé zabezpečovanie investičných akcií a rekonštrukcií, – koordinovanie zabezpečovania metodického riadenia a usmerňovania zaraďovania a vyraďovania majetku, jeho inventarizácie, štatistiky a analytickej činnosti vrátane zabezpečovania zmluvných vzťahov pre majetok v správe ministerstva, – koordinovanie riadenia a zabezpečovania autodopravy, kontroly technického stavu vozidiel ministerstva v rozsahu platných predpisov, koordinácia prideľovania vozidiel a agendy ich prevádzky a servisu, – koordinovanie spolupráce a komunikácie s orgánmi verejnej správy, inštitúciami, fyzickými a právnickými osobami v oblastiach v rámci pôsobnosti sekcie, – koordinovanie zabezpečovania podkladov, analýz a ročnej štatistickej činnosti v oblasti verejného obstarávania a hospodárenia s majetkom štátu v správe ministerstva, – koordinovanie, riadenie, zabezpečenie činností registratúry ministerstva, knižnice, podateľne a centrálnej rozmnožovne.Zamestnanecké výhody, benefity
Ak máte potrebné skúsenosti z oblasti vnútornej správy, správou majetku štátu či v skúsenosti s verejným obstarávaním a nebojíte sa robiť rozhodnutia koncepčného charakteru s dosahom na celoštátnej úrovni neváhajte a prihláste sa do VK/2022/135 na .Medzi zamestnanecké výhody patria napríklad:
– pracovný čas 37,5 h/týždenne
– pružný pracovný čas
– home office v rozsahu 5 dní v mesiaci
– základná výmera dovolenky v rozsahu 5 týždňov, pri zamestnancoch nad 33 rokov a zamestnancoch trvalo starajúcich sa o dieťa v rozsahu 6 týždňov
– sick days 3 dni v kalendárnom roku
– príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie 40,00 €/mesačne, ak sa zamestnanec sám zaviaže si prispievať aspoň v sume 8,00€/mesačneVšetky zamestnanecké výhody sú uvedené v podnikovej Kolektívnej zmluve:Informácie o výberovom konaní
Do výberového konania je potrebné sa prihlásiť najneskôr do 31.01.2022 prostredníctvom portálu slovensko.sk –PRIHLÁSIŤ SA DO VÝBEROVÉHO KONANIA ZASLANÍM E-MAILU KONTAKTNEJ OSOBE NIE JE MOŽNÉ!Výberové konanie pozostáva z viacerých častí:
– písomný test na overenie odborných znalostí
– osobný pohovorDo výberového konania sa môže prihlásiť aj uchádzač, ktorý má ku dňu prihlásenia sa do výberového konania ukončené ako najvyššie dosiahnuté vzdelanie vysokoškolské vzdelanie I. stupňa. V takom prípade sa však v zmysle Prílohy č. 2 k zákonu o štátnej službe (zákon č. 55/2017 Z.z.) vyžadujú aj 3 roky praxe v oblasti vnútornej správy, správy majetku štátu alebo verejného obstarávania navyše. Teda od uchádzača, ktorý má ku dňu prihlásenia sa do výberového konania ukončené ako najvyššie dosiahnuté vzdelanie vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, sa celkovo vyžaduje 8 rokov praxe v oblasti vnútornej správy, správy majetku štátu alebo verejného obstarávania.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.1.2022 (ostáva ešte 10 dní)Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: vysokoškolské II. stupňaPrax na pozícii/v oblasti: vnútorná správa, správa majetku štátu, verejné obstarávanie
Počet rokov praxe: 5Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste sa vyžadujú nasledujúce schopnosti a osobnostné vlastnosti: analytické, koncepčné a strategické myslenie, riadiace schopnosti, svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, komunikačné zručnosti.Vyžaduje sa užívateľská znalosť práce s PC – Word, Excel, Internet, Outlook, Nuntio, Aspi.Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv