Night of Chances: Marketing Manager

Nexteria

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 1 500 - 2 300 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosťTermín nástupu: 01.05.2019, resp. podľa dohodyCelková mzda (brutto): 1 500 – 2 300 EURNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • pripravovať kompletné online a offline kampane pre 6 podujatí ročne v Bratislave, Košiciach, Brne a Prahe (v prípade Londýna a Edinburghu pôjde o koordináciu s miestnymi tímami)
  • zabezpečiť predaj 400-700 vstupeniek na jednotlivé podujatia
  • nastavovať aj celkovú marketingovú komunikáciu zameranú na celoročný kontakt s našou cieľovou skupinou vysokoškolských študentov
  • zabezpečovať pravidelnú komunikáciu cez Facebook, Instagram a email
  • viesť a koordinovať spoluprácu s grafikmi, copywritermi, web vývojármi, kameramanmi, brigádnikmi a inými zanietenými spolupracovníkmi
  • udržiavať a budovať networking a PR partnerstvá prevažne s médiami, školami a školskými organizáciami
Zamestnanecké výhody, benefityPonúkame ti zaujímavý plat, ale nechceme, aby si pracoval/a len preto, aby si si mohla kúpiť, čo ťa robí šťastným, šťastnou. Chceme, aby ti práca samotná prinášala šťastie, tak ako nám. Pretože táto práca má podľa nás zmysel. Pomáhame mladým ľuďom na Slovensku rásť, učiť sa od úspešných a prepájame študentov a absolventov s praxou a firmami.A samozrejme:
  • Priateľskú až rodinnú atmosféru v tíme s vysokými ambíciami a dôverou
  • Možnosť homeofficov a flexibilného nastavenia pracovnej doby
  • Finančné ohodnotenie porovnateľné s komerčným sektorom
  • Možnosť zúčastňovať sa na všetkých vzdelávacích formátoch Nexteria Leadership Academy a Night of Chances
Informácie o výberovom konaníPošli nám svoj životopis plus motivačný list (alebo video) s odpoveďami na nasledujúce otázky (max 1x A4):
  • Prečo si pre nás hľadaný “marketing guru” práve ty?
Napíš nám odpovede na nasledovné otázky:
  • Aké komunikačné kanály by si zvolil/a na promo podujatia? Ako by si komunikoval/a a prečo?
  • Je mesiac do podujatia a potrebuješ ešte predať 200 lístkov. Aké postupy zvolíš?
  • Aké 3 zlepšenia by si priniesol/a do našej komunikácie na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram, Youtube)?
Požiadavky na zamestnanca
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • Marketing
Počet rokov praxe
  • 2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • máš chuť pracovať na odvážnych kampaniach a sršíš kreatívnymi nápadmi
  • rozumieš cieľovej skupine vysokoškolákov a vieš ako na nich komunikovať
  • máš odvahu prevziať zodpovednosť za tvorbu kampaní a dosiahnutie cieľa (predaj 400-700 lístkov na podujatia)
  • si líderský typ, ktorý dokáže manažovať nielen seba, ale aj svoj tím
  • dokážeš vytvoriť stratégiu kampane a dodržiavať jej plnenie
  • vieš efektívne pracovať so stanoveným rozpočtom na každé podujatie
  • si silná/ý v online marketingu a vieš pracovať s nástrojmi ako: Facebook ads manager, Google adwords, Google analytics (práca v Exponei je výhodou)
  • nezľakneš sa náročnejšej situácie, ale stále vieš nájsť aj plán B a ak treba, neváhaš pomôcť kolegom
  • okrem marketingu ti bije srdce aj pre kvalitné, hodnotovo orientované projekty v kolektíve mladých ľudí, ktorí veria v lepšiu budúcnosť Slovenska
Stručná charakteristika spoločnostiNight of Chances je už 7 rokov najrenomovanejšie študentské kariérno-vzdelávacie podujatie, ktoré Nexteria organizuje v Bratislave, Košiciach, Brne, Prahe, Londýne a Edinburghu s cieľom prepájať talentovaných vysokoškolských študentov nielen s atraktívnymi firmami, ale aj s kvalitnými organizáciami neziskového a verejného sektora. Podujatia sú zamerané tematicky na biznis, IT technológie a strojárske oblasti, ročne sa ich zúčastní viac ako 2-tisíc študentov. Oproti klasickým job-fairom sú výnimočné účasťou CEOs partnerských firiem, bohatým obsahom postaveným na mnohých paralelne prebiehajúcich formátoch, ale aj tým, že sa konajú večer, účastníci si na ne kupujú vstupenky a partnermi sú výlučne organizácie, ktoré spĺňajú naše kritériá etiky podnikania. Ich cieľom je pomôcť zmene Slovenska vďaka formovaniu kariérneho rozhodovania vysokoškolákov doma aj v zahraničí.Zisti o nás viac na , resp.KontaktKontaktná osoba: Viktor Hirschner
Tel.: +421949234322
E-mail: viktor.hirschner@nexteria.sk

EurActiv

Podobné ponuky

  • Night of Chances: Marketing manager/ka

    Nexteria

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 200 - 1 700 € za mesiac
    Druh pracovného pomeru: plný úväzok Termín nástupu: December 2019, resp. podľa dohody Celková mzda (brutto): 1 200 – 1 700 EUR Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Do 16-…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Teach for Slovakia: Marketing & Social Media Manager

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    Miesto: Bratislava Nástup: Ihneď (dohodou) Typ pracovnej ponuky: Trvalý pracovný pomer Mesačná odmena: 1500 € Chceš využiť svoje zručnosti pre naozaj zmysluplnú prácu, ktorá m…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Online marketing specialist

    Decathlon Slovakia

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 400 € za mesiac
    ONLINE MARKETING SPECIALIST 🌐 O spoločnosti Decathlon je globálna spoločnosť založená v roku 1976 vo Francúzsku. Naše tímy zanietených športovcov sa špecializujú na vývoj, výr…
    • Pred 27 dňami
    • Bez námahy pošlite žiadosť