KROS Konzultant pre inovatívne mzdové a personálne riešenia Bratislava Full-time
- Petržalka, Bratislava
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- Budeš pomáhať zákazníkom, prevažne telefonicky, emailom, cez FB či cez chat.
- Pozrieš sa na problém očami zákazníka a pomôžeš mu nájsť najvhodnejšie riešenie.
- Budeš nových zákazníkov učiť pracovať s programom a pomáhať im s nastaveniami, aby mohli pracovať efektívne a jednoducho.
- Svoje vedomosti zákazníkom odovzdáš na online alebo osobných školeniach.
- Pustíš sa do písania návodov, príručiek či blogových článkov.
- Budeš sa podieľať na organizácii rôznych podujatí.
- Prispeješ k budovaniu spokojnosti zákazníkov s našimi programami a službami.
- Nie sme typické call centrum - žiadne prehnané štatistiky či naháňanie sa za časmi a číslami, dĺžkami hovorov či preddefinovanými frázami - sme ľudskí a záleží nám na individuálnom prístupe a spokojnosti našich zákazníkov.
- Pri nástupe budeš mať plnú podporu nášho tímu, ktorý ťa do všetkého zaškolí.
- Na žiadnu prácu nebudeš sám, oceníš tímovú spoluprácu, ktorú cielene budujeme.
- U nás platia dohody a tvoj názor bude vždy vypočutý.
- Naberieš vedomosti z praxe, nielen z oblastí účtovníctva, daní či legislatívy.
- Z chýb sa učíme, u nás sa ich báť nemusíš, práve naopak sme radi, ak si ju vieš priznať.
- Osobný a odborný rast máš zaručený. Nemusíš sa báť, že ostaneš stáť na mieste.
- Nájdeš skvelých veselých kolegov, na ktorých sa budeš tešiť, keď pôjdeš do práce.
- Zažiješ teambuildingy, ktoré nás stále stmeľujú.
- Nie sme vážna firma, máme radi srandu a preto si všetci týkáme.
- Počas víkendov a sviatkov máš voľno, pretože oddychujeme.
- Kolegovia na podpore oceňujú hlavne zastupiteľnosť v prípade návštevy lekára alebo
- dovolenky.
- Držíme sa našich hodnôt: sme kros family, práca nás baví a máme výnimočné výsledky.
- Cielene budujeme kultúru otvorenosti a dôvery, vždy budeš vedieť na čom si a kam sa vieš
- posúvať.
- Máš SŠ alebo VŠ ekonomického zamerania.
- Orientuješ sa v princípoch mzdového účtovníctva.
- Výhodou je, ak máš skúsenosti s vedením personalistiky a miezd v praxi a poznáš náš OLYMP.
- Skúsenosti z iného call centra, či zákazníckej podpory, sú tiež výhodou.
- Výhodou je aj analytické myslenie a skúsenosti s implementáciou SW.
- Komunikácia s ľuďmi ti je veľmi blízka a nezľakneš sa ani náročného zákazníka.
- Vieš si prácu zorganizovať a určiť si priority.
- Si v pohode s tým, že odchádzaš domov s nedoriešenými úlohami, ktoré ťa počkajú do ďalšieho dňa.
- Konzultujeme softvér, takže práca na PC je základ (Word, Excel).
- Očakávame prozákaznícky prístup a "can do" postoj.
- Vieš sa prispôsobiť neustálym zmenám a nebojíš sa skúšať nové veci.
- Rád sa stále učíš a naberáš nové vedomosti a zručnosti.
- Vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič - ak bude treba budeš navštevovať zákazníkov v regióne Bratislavy a okolia.
Cocuma