Pracovné ponuky v Úrad na ochranu oznamovateľov

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 1 100 - 1 300 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Asistent/tka v kancelárii predsedníčky ÚraduMiesto práce: Námestie slobody 2919/29, Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: čo najskôr po ukončení výberového konania
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 – 1 300 EUR/mesiacHlavná náplň práce:Zabezpečovanie odbornej práce a agendy (napr. koordinovanie spracúvania stanovísk a materiálov, organizačné zabezpečenie medzinárodných stykov) štatutárneho orgánu štátneho orgánu vykonávajúceho štátne záležitosti s celoštátnou pôsobnosťou.
  • zabezpečuje koordináciu plnenia úloh predsedníčky Úradu na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti súvisiacich s riadením a činnosťou Úradu,
  • koordinuje spoluprácu s inými organizačnými útvarmi a zamestnancami,
  • pripravuje stanoviská, informácie, podklady, rozbory, návrhy a zodpovedá za ich komplexnosť, včasnosť a vecnú správnosť,
  • spracúva a zabezpečuje agendu predsedníčky Úradu, organizačno-technické zabezpečenie chodu kancelárie predsedníčky Úradu,
  • organizuje pracovné porady predsedníčky Úradu,
  • prijíma a eviduje došlé písomnosti,
  • zabezpečuje styk predsedníčky Úradu so zástupcami ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy a orgánov štátnej správy, tiež zabezpečuje pracovný program predsedníčky Úradu,
  • zabezpečuje styk a komunikáciu predsedníčky Úradu s verejnosťou,
  • zabezpečuje styk predsedníčky Úradu s úradmi s podobným obsahovým zameraním v zahraničí a s ich predstaviteľmi a ďalšími zahraničnými predstaviteľmi,
  • organizuje a protokolárne zabezpečuje oficiálne a pracovné prijatia predstaviteľov zahraničných inštitúcií,
  • organizuje a zabezpečuje oficiálne návštevy predsedníčky Úradu v zahraničí,
  • zabezpečuje preklady zahraničnej korešpondencie predsedníčky Úradu,
  • v prípade potreby vykonáva asistenčné práce spojené s archiváciou, podateľňou a registratúrou Úradu,
  • plní ďalšie činnosti podľa pokynov vedúceho zamestnanca
Zamestnanecké výhody, benefity
  • atraktívne pracovné prostredie,
  • zaujímavá a dynamická práca,
  • podieľanie sa na budovaní novovznikajúcej organizácie s vysokým potenciálom v oblasti spoločenskej zodpovednosti,
  • úväzok 37,5 h týždenne,
  • základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov,
  • 1 deň pracovného voľna nad rámec základnej výmery dovolenky navyše
  • osobnostný rast
Informácie o výberovom konaní
Výberovým konaním sa overujú schopnosti a odborné znalosti uchádzača. Výberové konanie bude prebiehať formou osobného pohovoru s uchádzačmi, ktorí budú na pohovor pozvaní na základe posúdenia nimi zaslaných dokladov.Zoznam požadovaných dokladov:
  • žiadosť o prijatie do zamestnania,
  • motivačný list, opisujúci predchádzajúce pracovné
skúseností, ako aj záujem pracovať pre Úrad * profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • doklady o získaní dodatočnej kvalifikácie, ak súvisia s danou pozíciou,
  • čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 30.6.2021 (ostáva ešte 1 deň)
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti: Slovenský jazyk – Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa: ÁnoOsobnostné predpoklady a zručnosti
  • znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni B1,
  • skúsenosť s prácou v štátnej, alebo verejnej správe výhodou,
  • morálna integrita,
  • bezúhonnosť,
  • komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilnosť, schopnosť pracovať na viacerých úlohách súbežne,
  • reprezentatívne vystupovanie,
  • ovládanie práce s PC,
  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Bulas
Tel.: +421905159035
E-mail:HR špecialista/Osobný úradMiesto práce: Námestie slobody 2919/29, Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: čo najskôr po ukončení výberového konania
Mzdové podmienky (brutto): 1 500 – 2 000 EUR/mesiacNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • spracúva materiály na zostavenie návrhu systemizácie služobného úradu na Úrade na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti (poznámka: ide o novovznikajúci úrad s maximálne 21 zamestnancami),
  • tvorí a uplatňuje personálnu a mzdovú politiku štátnych zamestnancov vo verejných funkciách, štátnych zamestnancov a zamestnancov vo výkone práce vo verejnom záujme,
  • komplexne pripravuje platové náležitostí štátnych zamestnancov a zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme úradu,
  • vykonáva poradenskú a konzultačnú činnosť pre zamestnancov úradu v personálnej oblasti,
  • plní úlohy spojené s vyhlasovaním a realizáciou výberových konaní na obsadenie voľných štátnozamestnaneckých miest a výberových konaní na obsadenie voľných miest na výkon práce vo verejnom záujme,
  • vypracúva návrhy dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru podľa Zákonníka práce,
  • spolupracuje pri zostavovaní rozpočtu úradu v oblasti miezd a rozvoja ľudských zdrojov a zodpovedá za vecnú správnosť čerpania finančných zdrojov,
  • vykonáva koordinačnú a koncepčnú činnosť v oblasti personalistiky, v oblasti štátnozamestnaneckých vzťahov a pracovných vzťahov pri výkone práce vo verejnom záujme na Úrade na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti,
  • zabezpečuje uplatňovanie právnych vzťahov zamestnancov podľa zákona o štátnej službe a zákona o výkone práce vo verejnom záujme,
  • zabezpečuje komplexnú agendu súvisiacu so vznikom, zmenou a skončením štátnozamestnaneckého pomeru a pracovného pomeru zamestnancov Úradu,
  • vedie osobné spisy a všetky údaje osobnej evidencie štátnych zamestnancov a zamestnancov Úradu, ktorí vykonávajú práce vo verejnom záujme, vedie evidenciu dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru,
  • napomáha pri vypracovávaní opisov činností štátnozamestnaneckých miest a opisov pracovných činností,
  • zabezpečuje vzdelávanie zamestnancov Úradu,
  • sleduje využívanie pracovnej doby vrátane evidencie dochádzky, dovolenky na zotavenie a prekážok v práci,
  • zabezpečuje agendu súvisiacu s evidenciou a registráciou pracovných úrazov, úrazov iných ako pracovných úrazov, a nebezpečných udalostí
Zamestnanecké výhody, benefity
  • podieľanie sa na budovaní novovznikajúcej organizácie s vysokým potenciálom v — oblasti spoločenskej zodpovednosti,
  • atraktívne pracovné prostredie,
  • zaujímavá a dynamická práca,
  • úväzok 37,5 h týždenne,
  • základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov,
  • osobnostný rast
Informácie o výberovom konaní
AK ŤA NAŠA PONUKA OSLOVILA, DO VÝBEROVÉHO KONANIA JE MOŽNÉ PRIHLÁSIŤ SA LEN PROSTREDNÍCTVOM STRÁNKY:Zoznam požadovaných dokladov:
  • žiadosť o prijatie do zamestnania,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • motivačný list,
  • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • doklady potvrdzujúce deklarovanú odbornú prax v činnostiach s rovnakým, alebo obdobným charakterom, ako sú činnosti obsadzovaného pracovného miesta,
  • čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • čestné vyhlásenie o ovládaní štátneho jazyka
(*ak nemáte elektronický občiansky preukaz, stále je možné vytvoriť si konto na open.slovensko.sk a zaslať všetky podklady elektronicky)Výberové konanie bude prebiehať písomnou formou a formou osobného pohovoru s uchádzačmi , ktorí budú na pohovor pozvaní na základe posúdenia nimi zaslaných dokladov.Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 8.7.2021
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore: psychológia, administratíva, personalistika a obdobné
Jazykové znalosti: Slovenský jazyk – Expert (C2)
Počet rokov praxe: 2Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa spolu s odbornou praxou aspoň 2 rokov v činnostiach s rovnakým, alebo obdobným charakterom, ideálne v oblasti štátnej správy,
  • znalosť relevantnej legislatívy,
  • bezúhonnosť,
  • komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, schopnosť pracovať na viacerých úlohách súbežne,
  • morálna integrita,
  • ovládanie PC,
  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Úrad splnomocnenca pre rozvoj občianskej spoločnosti: pracovné pozície

    Ministerstvo vnutra SR

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    Na úrade splnomocnenca pre rozvoj občianskej spoločnosti rozširujeme tím o nové kolegyne a nových kolegov. Ak aj nemáte veľa pracovných skúseností, ale nebojíte sa výziev, máte záu…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Úrad splnomocnenca vlády SR pre rómske komunity: Stáž

    Urad splnomocnenca vlady SR pre romske komunity

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    Ministerstvo vnútra SR – Úrad splnomocnenca vlády SR pre rómske komunity vyhlasuje výzvu na absolvovanie odbornej stáže v rámci projektu „Stáž na Úrade splnomocnenca vlády SR pre r…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Úrad pre Slovákov žijúcich v zahraničí: Referent teritorialista

    Urad pre Slovakov zijucich v zahranici

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 200 € za mesiac
    Miesto práce: Palisády 29, Bratislava Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády) Termín nástupu: dohodou Mzdové podmienky (brutto): 1 200 EUR/mesiac Náplň práce,…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť