Úrad vlády SR: Finančný/á manažér/ka pre Plán obnovy

  • Staré Mesto, Bratislava
  • 2 357 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto práce: Staré Mesto
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ASAP
Mzdové podmienky (brutto): 1 178,5 – 2 357 EUR/mesiacNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
Bavia Ťa čísla, finančné veci, či práca v exceli? Staň sa súčasťou tímu, ktorý implementuje reformy a investície pre lepšie a modernejšie Slovensko! Hľadáme finančného manažéra pre oddelenie finančného riadenia v rámci sekcie plánu obnovy.Naučíš sa a pomôžeš tvoriť pravidlá a postupy finančného riadenia plánu obnovy. Budeš usmerňovať a koordinovať vykonávateľov plánu obnovy ohľadom finančného riadenia, rozpočtovania a účtovania.Plán obnovy predstavuje najväčšie reformné úsilie tejto krajiny a je iba na nás, aby jeho implementácia prebehla hladko a úspešne.Inými slovami:
  • podieľa sa na vypracovávaní systému implementácie plánu obnovy a jeho zmeny vrátane vzorov, vypracováva vnútorný manuál procedúr záväzný pre zamestnancov sekcie, vrátane jeho aktualizácií;
  • metodicky usmerňuje vykonávateľov a ostatné subjekty zapojené do procesu implementácie plánu obnovy v oblasti finančného riadenia a financovania jednotlivých komponentov;
  • zabezpečuje, usmerňuje a riadi finančné toky medzi Slovenskou republikou a Európskou úniou a medzi subjektmi zapojenými do vykonávania plánu obnovy;
  • spolupracuje s vecným odborom a vykonávateľom pri príprave podkladov pre Sekciu rozpočtovej politiky Ministerstva financií Slovenskej republiky potrebných na zostavenie návrhu rozpočtu verejnej správy a hodnotenia plnenia rozpočtu za plán obnovy;
  • spolupracuje so Sekciou rozpočtovej politiky Ministerstva financií Slovenskej republiky v súvislosti so zabezpečením finančného krytia výdavkov na implementáciu plánu obnovy zo štátneho rozpočtu a zabezpečuje prevod prostriedkov zo samostatného účtu NIKA do štátneho rozpočtu;
  • usmerňuje odbory sekcie plánu obnovy pri monitorovaní stavu finančnej implementácie, spolupracuje s Odborom koordinácie a komunikácie a vecné odbory pri príprave žiadosti o vyplatenie finančného príspevku adresovanej Európskej komisii;
  • spolupracuje s odborom informatiky a elektronických služieb v súvislosti so zabezpečovaním podpory a prevádzky informačného systému účtovania fondov;
  • spolupracuje pri zostavovaní žiadostí o platbu na Európsku komisiu, vrátane finančného vysporiadania nezrovnalostí;
  • spolupracuje s inými organizačnými útvarmi pri finančnom riadení implementácie plánu obnovy;
  • posudzuje požiadavky vykonávateľov na zabezpečenie finančných prostriedkov v štátnom rozpočte.
Uvedené činnosti sú vykonávané v rámci národného projektu „Budovanie implementačnej štruktúry pre implementáciu Mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti financovaného z operačného programu Efektívna verejná správa. „kód projektu ITMS2014: 314011BPG7“.Zamestnanecké výhody, benefity
milí kolegovia – ľudskí a profesionálni zároveň;
dobrá káva – základ každej dobrej práce;
centrum – ste v centre diania a aj v centre Starého mesta;
pružný pracovný čas a možná práca z domu
benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe a z kolektívnej zmluvy (napr. multisport karta, + 2 dni voľna v zmysle KZ, vitamínové a výživové doplnky, príspevok pri narodení dieťaťa, možnosť využívať účelové zariadenia ÚV SR za zvýhodnené ceny…)
príspevok do III. dôchodkového piliera (až do výšky 50€ mesačne)
5 dní dovolenky naviac oproti súkromnému sektoru
plat konkurencieschopný súkromnému sektoru so zmysluplnou prácou pre krajinuInformácie o výberovom konaní
AK ŤA NAŠA PONUKA OSLOVILA, DO VÝBEROVÉHO KONANIA JE MOŽNÉ PRIHLÁSIŤ SA PROSTREDNÍCTVOM STRÁNKY:Na uvedenej stránke nájdete aj viac informácií ohľadom obsadzovaného miesta, možnostiach prihlásenia a presnú špecifikáciu potrebných dokladov a dokumentov pre prihlásenie.Výberové konanie pozostáva z nasledovných krokov:
  • Písomný test na overenie odborných znalostí
  • Písomný test na overenie úrovne ovládania cudzieho jazyka
  • Osobný pohovor na overenie schopností a osobnostných vlastností
Termín na prihlásenie sa do výberového konania je: 23.03.2022Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore: VŠ I. stupňa a odborná prax najmenej tri roky alebo VŠ II. StupňaJazykové znalosti: Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Prax na pozícii/v oblasti: Prax v oblasti finančného riadenia výhodouOsobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť
Schopnosť pracovať pod tlakom
Rozhodovacia schopnosťDisclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv