Administratívny pracovník/čka - odborný asistent/ka manažmentu, obchodného a ekonomického oddelenia

  • Trenčín, Trenčianský kraj
  • 1 500 € za mesiac
  • Dočasný pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 1 mesiacom
3343000 - Odborný administratívny asistentPracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkomPočet voľných miest: 1Náplň práce: 1. zabezpečovanie výkonu, dodržiavanie a kontrola BOZP zamestnancov zamestnávateľa, administrácia dokumentácie BOZP zamestnávateľa, spolupráca a zastupovanie zamestnávateľa v obchodnom styku s dodávateľskými spoločnosťami zabezpečujúcimi BOZP, zastupovanie zamestnávateľa pred štátnymi kontrolnými orgánmi v oblasti BOZP,
2. zabezpečovanie výkonu, dodržiavania a kontrola OPP zamestnancov a majetku zamestnávateľa, administrácia dokumentácie OPP zamestnávateľa, spolupráca a zastupovanie zamestnávateľa v obchodnom styku s dodávateľskými spoločnosťami zabezpečujúcimi OPP, zastupovanie zamestnávateľa pred štátnymi kontrolnými orgánmi v oblasti OPP
3. príprava podkladov a účtovných dokladov pre ekonomické oddelenie
4. príprava podkladov a dokladov pre obchodné oddelenie
5. správa a administrácia poistných zmlúv spoločnosti
6. správa a administrácia vozového parku
7. administratívne, asistenčné a organizačné práce podľa pokynov zamestnávateľaInformácie pre uchádzača:Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na určitú dobu
Počet mesiacov: 38
Počet hodín za týždeň: 40.0
Zmennosť: jednozmenná
Nočná práca: Nie
Sezónna práca: Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 1 500 € mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sféreZdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky .Všeobecne požadované znalosti:Požadovaný stupeň vzdelania: Úplné stredné odborné vzdelanie - obchodná akadémia - 63 Ekonomika a organizácia, obchod a služby IPrax: aspoň 2 rokyZnalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: ÁnoCudzí jazyk: anglický stredná - pokročilá B1 a B2Vodičské oprávnenie: Skupina BVšeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosťOsobnostné predpoklady: komunikatívnosť
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť
trpezlivosťZabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
Sprostredkovanie kandidátov: Vlastnou formouForma sprostredkovania: skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľaInformácie pre záujemcu ohľadom výberového konania: Pracovný pomer na určitý čas: zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky - predpoklad 3 roky. Za predpokladu, že sa zamestnanec osvedčí, v prípade iného vhodného voľného pracovného miesta v čase návratu zamestnankyne z materskej a rodičovskej dovolenky, bude toto vhodné voľné pracovné miesto prednostne ponúknuté danému zamestnancovi.Dátum ukončenia ponuky: 25.09.2025Informácie o spoločnostiKontaktné údaje:UNOMED spol. s r. o. UNOMED GmbH. - v jazyku nemeckom UNOMED Ltd. - v jazyku anglickom

Zoznam Kariéra

Podobné ponuky

  • Odborný administratívny asistent

    Nemocnica s poliklinikou Ilava, n. o.

    • Ilava, Trenčianský kraj
    • 1 500 € za mesiac
    3344000 - Odborný administratívny asistent v zdravotníckom zariadení Pracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkom Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Z…
    • Pred 2 mesiacmi
  • Personalista HR

    • Ilava, Trenčianský kraj
    Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300 Dátum nástupu: Ihneď, ASAP Lokalita: Ilava Miesto výkonu práce: Dubnica nad Váhom Pracovná oblasť: Administrat…
    • Pred 20 dňami
    • Bez námahy pošlite žiadosť