Nexteria: Marketing Manažér/Manažérka Night of Chances

Nexteria

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Do 16-členného tímu neziskovej organizácie Nexteria hľadáme marketing manažéra/manažérku projektu Night of Chances s minimálne ročnou praxou.Night of Chances je už 7 rokov najrenomovanejšie študentské kariérno-vzdelávacie podujatie, ktoré Nexteria organizuje v Bratislave, Košiciach, Brne, Prahe, Londýne a Edinburghu s cieľom prepájať talentovaných vysokoškolských študentov nielen s atraktívnymi firmami, ale aj s kvalitnými organizáciami neziskového a verejného sektora. Podujatia sú zamerané tematicky na biznis, IT technológie a strojárske oblasti, ročne sa ich zúčastní viac ako 2-tisíc študentov. Oproti klasickým job-fairom sú výnimočné účasťou CEOs partnerských firiem, bohatým obsahom postaveným na mnohých paralelne prebiehajúcich formátoch, ale aj tým, že sa konajú večer, účastníci si na ne kupujú vstupenky a partnermi sú výlučne organizácie, ktoré spĺňajú naše kritériá etiky podnikania. Ich cieľom je pomôcť zmene Slovenska vďaka formovaniu kariérneho rozhodovania vysokoškolákov doma aj v zahraničí.Náplňou tvojej práce bude
  • pripravovať kompletné online a offline kampane pre 6 podujatí ročne v Bratislave, Košiciach, Brne a Prahe (v prípade Londýna a Edinburghu pôjde o koordináciu s miestnymi tímami)
  • zabezpečiť predaj 400-700 vstupeniek na jednotlivé podujatia
  • nastavovať aj celkovú marketingovú komunikáciu zameranú na celoročný kontakt s našou cieľovou skupinou vysokoškolských študentov
  • zabezpečovať pravidelnú komunikáciu cez Facebook, Instagram a email
  • viesť a koordinovať spoluprácu s markeťáčkou Jankou, grafikmi, copywritermi, web vývojármi, kameramanmi, brigádnikmi a inými zanietenými spolupracovníkmi
  • udržiavať a budovať networking a PR partnerstvá prevažne s médiami, školami a školskými organizáciami
Táto pozícia je pre teba vhodná, ak
  • máš chuť pracovať na odvážnych kampaniach a sršíš kreatívnymi nápadmi
  • rozumieš cieľovej skupine vysokoškolákov a vieš ako na nich komunikovať
  • máš odvahu prevziať zodpovednosť za tvorbu kampaní a dosiahnutie cieľa (predaj 400-700 lístkov na podujatia)
  • si líderský typ, ktorý dokáže manažovať nielen seba, ale aj svoj tím
  • dokážeš vytvoriť stratégiu kampane a dodržiavať jej plnenie
  • vieš efektívne pracovať so stanoveným rozpočtom na každé podujatie
  • si silná/ý v online marketingu a vieš pracovať s nástrojmi ako: Facebook ads manager, Google adwords, Google analytics (práca v Exponei je výhodou)
  • nezľakneš sa náročnejšej situácie, ale stále vieš nájsť aj plán B a ak treba, neváhaš pomôcť kolegom
  • okrem marketingu ti bije srdce aj pre kvalitné, hodnotovo orientované projekty v kolektíve mladých ľudí, ktorí veria v lepšiu budúcnosť Slovenska
Okrem toho od teba očakávame
  • Skúsenosť – Aspoň 1-ročná skúsenosť zo seriózneho marketingového projektu/projektov.
  • Tímovosť – Si tímový hráč, ktorý je jeho aktívnou a podpornou súčasťou.
  • Proaktivita a pozitívny prístup – Nečakáš, kým za tebou niekto príde s úlohami, ale hľadáš, ako sa veci dajú robiť a zároveň sa sústredíš na riešenia viac ako na prekážky.
  • Koncepčné myslenie – Vieš nastaviť ako by mala vyzerať marketingová stratégia, máš dostatočný nadhľad a pre dokonalý detail nestratíš široký prehľad.
  • Výkonnosť a focus - Vieš dotiahnuť veci do úspešného konca.
  • Komunikatívnosť - Si doma v komunikácii s mladými ľuďmi.
  • Kreativita – Si zvyknutá/ý premýšľať “out of the box” a poradíš si aj s obmedzeným budgetom.
Kam sa s nami posunieš
  • budeš mať možnosť marketingovo zastrešiť ambiciózny medzinárodný projekt s 7-ročnou históriou – takáto príležitosť sa nenaskytne každý deň 😉
  • oceníš veľkú flexibilitu a samostatnosť – na slovo nuda alebo rutina môžeš pri tejto práci zabudnúť
  • budeš súčasťou silnej komunity, ktorej záleží na zlepšovaní Slovenska a posúvaní šikovných mladých ľudí vo svojom osobnom raste
  • nahliadneš do kuchyne progresívnej neziskovky, ktorá úspešne funguje v biznis prostredí
  • ak máš chuť realizovať sa na skvelom projekte, dáme ti náš support a dôveru
  • získaš skúsenosť s vedením malého tímu dobrovoľníkov, ktorí ti pomôžu pri napĺňaní cieľov
  • získaš podporu a mentoring od skúsených členov tímu, ale aj externých odborníkov
  • staneš sa súčasťou silného tímu mladých ľudí, ktorí veria, že k zmene dokáže prispieť každý a spoločnými silami sa dajú dosiahnuť veľké veci
  • máš príležitosť rásť osobnostne (vzdelávacie kurzy, diskusie a iné,…) aj pracovne (marketing support, marketingové workshopy, Exponea, Photoshop)
  • Ak si v zahraničí a hľadáš prácu, kvôli ktorej sa oplatí vrátiť na Slovensko, toto je príležitosť pre Teba.
V Nexterii môžeš očakávať
  • Priateľskú až rodinnú atmosféru v tíme s vysokými ambíciami a dôverou.
  • Možnosť flexibilne si nastaviť pracovnú dobu.
  • Finančné ohodnotenie porovnateľné s komerčným sektorom.
  • Možnosť zúčastňovať sa na všetkých vzdelávacích formátoch Nexteria Leadership Academy a Night of Chances.
  • Jankine koláčiky 🙂
  • … ale najmä prácu na Slovensku, ktorá má zmysel.
Dôležité informácie: 1300 -1500 EUR, Full-time, Bratislava, SlovakiaToto sme myBudujeme a podporujeme novú generáciu slušných a schopných ľudí, ktorí realizujú zmeny v kľúčových oblastiach spoločnosti.V Nexterii veríme, že pozitívna zmena na Slovensku sa udeje vďaka slušným a schopným ľuďom na významných pozíciách. Preto venujeme už 10 rokov energiu príprave a podpore budúcich lídrov.Jadrom Nexterie je našich 6 hodnôt - proaktivita, kvalita, vízia,integrita, vzájomnosť a služba.Našim CEO je Tomáš Hasala (0905 213 639), bývalý podnikateľ a človek s veľkým srdcom (prečítaj si rozhovor).Night of Chances (NOC) je najrenomovanejšie študentské kariérne podujatie, ktoré sa presadilo nielen na Slovensku, ale aj v susednej Českej republike. Jeho výnimočnosť spočíva vo viacerých oblastiach. Prezentujeme na ňom výhradne organizácie s čistým štítom. Firmy na ňom reprezentujú nielen ľudia z HR, ale predovšetkým top manažéri a experti. Toto všetko by nebolo možné, keby účastníkmi boli priemerní študenti. Účastníci Night of Chances prichádzajú do školy večer, a za svoju účasť zaplatia, vďaka čomu odrádzame “zberačov reklamných predmetov” a pracujeme s vysoko motivovanými mladými ľuďmi. Počas NOCi prebieha paralelne 10 obsahových formátov (workshopy, odborné prednášky, panelové diskusie, speeddating na ktorom one-to-one diskutujú vybraní top študenti so CEOs firiem…)NOC tím vedie Viktor Hirschner (tel 0949 234 322), marketing zastrešuje Paťa Žitňáková (tel 0907 386 969), sales Rado Hankovský, komunikáciu so študentmi Blanka Nohýnková, logistiku Tina Kellenbergerová, obsah Peťa Morávková, v tíme tiež pracujú na marketingu Janka Kleščová a s firmami komunikuje Lukáš Sabo.Druhým veľkým projektom Nexterie je Nexteria Leadership Academy (NLA): 3-ročný mimoškolský vzdelávací program, v rámci ktorého vyhľadávame a spájame najperspektívnejších študentov vysokých škôl a ďalej rozvíjame ich potenciál. Tým budujeme otvorenú komunitu aktívnych mladých ľudí, ktorí budú významne prispievať k pozitívnej premene Slovenska.NLA vedie Martin Mojzeš (0948 290 921), ktorý spolu s Ľubkou Kertesz a Lenkou Koczovou prispievajú k neustálemu zlepšovaniu NLA . Budeš spolupracovať aj s Michalom Fogeltonom, Jankou Kostovčákovou a Jankou Šmotlákovou.Marketing NLA zastrešuje Boďa Oravcová (tel 0910 810 325), ktorá má 20-ročné skúsenosti z komerčného sektora.Pokojne sa ozvi komukoľvek z nás pre skúsenosť z prvej ruky.Ako sa prihlásiť
  • Pošli nám svoj životopis plus motivačný list (alebo video) s odpoveďami na nasledujúce otázky (max 1x A4):Prečo si pre nás hľadaný “marketing guru” práve ty?
  • Napíš nám odpovede na nasledovné otázky:Aké komunikačné kanály by si zvolil/a na promo podujatia? Ako by si komunikoval/a a prečo?
  • Je mesiac do podujatia a potrebuješ ešte predať 200 lístkov. Aké postupy zvolíš?
  • Aké 3 zlepšenia by si priniesol/a do našej komunikácie na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram, Youtube)?
  • Toto všetko nám pomôže rozhodnúť sa, či postúpiš do ďalšieho výberového kola. Informácie, ktoré nám pošleš, budú mať k dispozícií Tomáš, Viktor, Paťa a Blanka a nebudú po ukončení prijímacieho procesu už žiadnym spôsobom využívané.
  • Zaslaním svojich údajov súhlasíš so spracovaním informácií vo vyššie popísanom rozsahu.
  • Dokumenty, prosím, pošli najneskôr do 25.11.2018. Čím skôr nám ich pošleš, tým viac času budeme mať venovať sa tvojim podkladom.
Termín nástupu na túto pozíciu vidíme optimálne v decembri 2018. Ak máš inú predstavu, daj nám vedieť.*Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Nexteria: Marketing Manažér/Manažérka Night of Chances

    Nexteria

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    Do 16-členného tímu neziskovej organizácie Nexteria hľadáme marketing manažéra/manažérku projektu Night of Chances s minimálne ročnou praxou. Night of Chances je už 7 rokov najre…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Univerzitný technologický inkubátor STU: Marketing a event manažér/ka

    Univerzitny technologicky inkubator STU

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    Ahoj, do nášho tímu hľadáme novú posilu na pozíciu . Prečítaj si nižšie a zisti, čo by bolo tvojou náplňou práce, aké benefity ponúkame a čo by mal spĺňať náš nový kolega/kolegyňa …
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • A4 hľadá manažéra/manažérku PR a marketingu

    A4 - priestor sucasnej kultury

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 800 € za mesiac
    Áštvorka naberá posily na pozíciu manažér/manažérka PR a marketingu. Ak sa vám páči, čo robíme, máte predošlé skúsenosti s PR a ste zorganizovaní, pošlite nám svoj životopis a moti…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť