Nexteria: Marketing Manažér/Manažérka Night of Chances
Nexteria
- Bratislava, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- pripravovať kompletné online a offline kampane pre 6 podujatí ročne v Bratislave, Košiciach, Brne a Prahe (v prípade Londýna a Edinburghu pôjde o koordináciu s miestnymi tímami)
- zabezpečiť predaj 400-700 vstupeniek na jednotlivé podujatia
- nastavovať aj celkovú marketingovú komunikáciu zameranú na celoročný kontakt s našou cieľovou skupinou vysokoškolských študentov
- zabezpečovať pravidelnú komunikáciu cez Facebook, Instagram a email
- viesť a koordinovať spoluprácu s markeťáčkou Jankou, grafikmi, copywritermi, web vývojármi, kameramanmi, brigádnikmi a inými zanietenými spolupracovníkmi
- udržiavať a budovať networking a PR partnerstvá prevažne s médiami, školami a školskými organizáciami
- máš chuť pracovať na odvážnych kampaniach a sršíš kreatívnymi nápadmi
- rozumieš cieľovej skupine vysokoškolákov a vieš ako na nich komunikovať
- máš odvahu prevziať zodpovednosť za tvorbu kampaní a dosiahnutie cieľa (predaj 400-700 lístkov na podujatia)
- si líderský typ, ktorý dokáže manažovať nielen seba, ale aj svoj tím
- dokážeš vytvoriť stratégiu kampane a dodržiavať jej plnenie
- vieš efektívne pracovať so stanoveným rozpočtom na každé podujatie
- si silná/ý v online marketingu a vieš pracovať s nástrojmi ako: Facebook ads manager, Google adwords, Google analytics (práca v Exponei je výhodou)
- nezľakneš sa náročnejšej situácie, ale stále vieš nájsť aj plán B a ak treba, neváhaš pomôcť kolegom
- okrem marketingu ti bije srdce aj pre kvalitné, hodnotovo orientované projekty v kolektíve mladých ľudí, ktorí veria v lepšiu budúcnosť Slovenska
- Skúsenosť – Aspoň 1-ročná skúsenosť zo seriózneho marketingového projektu/projektov.
- Tímovosť – Si tímový hráč, ktorý je jeho aktívnou a podpornou súčasťou.
- Proaktivita a pozitívny prístup – Nečakáš, kým za tebou niekto príde s úlohami, ale hľadáš, ako sa veci dajú robiť a zároveň sa sústredíš na riešenia viac ako na prekážky.
- Koncepčné myslenie – Vieš nastaviť ako by mala vyzerať marketingová stratégia, máš dostatočný nadhľad a pre dokonalý detail nestratíš široký prehľad.
- Výkonnosť a focus - Vieš dotiahnuť veci do úspešného konca.
- Komunikatívnosť - Si doma v komunikácii s mladými ľuďmi.
- Kreativita – Si zvyknutá/ý premýšľať “out of the box” a poradíš si aj s obmedzeným budgetom.
- budeš mať možnosť marketingovo zastrešiť ambiciózny medzinárodný projekt s 7-ročnou históriou – takáto príležitosť sa nenaskytne každý deň 😉
- oceníš veľkú flexibilitu a samostatnosť – na slovo nuda alebo rutina môžeš pri tejto práci zabudnúť
- budeš súčasťou silnej komunity, ktorej záleží na zlepšovaní Slovenska a posúvaní šikovných mladých ľudí vo svojom osobnom raste
- nahliadneš do kuchyne progresívnej neziskovky, ktorá úspešne funguje v biznis prostredí
- ak máš chuť realizovať sa na skvelom projekte, dáme ti náš support a dôveru
- získaš skúsenosť s vedením malého tímu dobrovoľníkov, ktorí ti pomôžu pri napĺňaní cieľov
- získaš podporu a mentoring od skúsených členov tímu, ale aj externých odborníkov
- staneš sa súčasťou silného tímu mladých ľudí, ktorí veria, že k zmene dokáže prispieť každý a spoločnými silami sa dajú dosiahnuť veľké veci
- máš príležitosť rásť osobnostne (vzdelávacie kurzy, diskusie a iné,…) aj pracovne (marketing support, marketingové workshopy, Exponea, Photoshop)
- Ak si v zahraničí a hľadáš prácu, kvôli ktorej sa oplatí vrátiť na Slovensko, toto je príležitosť pre Teba.
- Priateľskú až rodinnú atmosféru v tíme s vysokými ambíciami a dôverou.
- Možnosť flexibilne si nastaviť pracovnú dobu.
- Finančné ohodnotenie porovnateľné s komerčným sektorom.
- Možnosť zúčastňovať sa na všetkých vzdelávacích formátoch Nexteria Leadership Academy a Night of Chances.
- Jankine koláčiky 🙂
- … ale najmä prácu na Slovensku, ktorá má zmysel.
- Pošli nám svoj životopis plus motivačný list (alebo video) s odpoveďami na nasledujúce otázky (max 1x A4):Prečo si pre nás hľadaný “marketing guru” práve ty?
- Napíš nám odpovede na nasledovné otázky:Aké komunikačné kanály by si zvolil/a na promo podujatia? Ako by si komunikoval/a a prečo?
- Je mesiac do podujatia a potrebuješ ešte predať 200 lístkov. Aké postupy zvolíš?
- Aké 3 zlepšenia by si priniesol/a do našej komunikácie na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram, Youtube)?
- Toto všetko nám pomôže rozhodnúť sa, či postúpiš do ďalšieho výberového kola. Informácie, ktoré nám pošleš, budú mať k dispozícií Tomáš, Viktor, Paťa a Blanka a nebudú po ukončení prijímacieho procesu už žiadnym spôsobom využívané.
- Zaslaním svojich údajov súhlasíš so spracovaním informácií vo vyššie popísanom rozsahu.
- Dokumenty, prosím, pošli najneskôr do 25.11.2018. Čím skôr nám ich pošleš, tým viac času budeme mať venovať sa tvojim podkladom.
EurActiv