Riaditeľ/ka kancelárie riaditeľa v Metropolitnom inštitúte Bratislavy

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 1 600 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Vy'berové konanie na pozíciu Riaditeľa/ky kancelárie riaditeľa v Metropolitnom inštitúte BratislavyHlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava, Primaciálne nám. č. 1, 814 99 Bratislava, vyhlasuje vy'berové konanie na pozíciu (funkciu): Riaditeľa/ky kancelárie riaditeľa v Metropolitnom inštitúte Bratislavy – MIBMiesto vy'konu práce:Metropolitny' inštitút Bratislavy, Kancelária riaditeľa, Ventúrska 22, 814 99 BratislavaRámcová náplň práce: * Zavádzanie princípov tvorby politík, projektového manažmentu
  • Riadenie a kontrola činností v oblasti personálnej agendy, finančného manažmentu, procesu verejny'ch obstarávaní, úloh plynúcich z Hlavného mesta SR Bratislavy.
  • Zabezpečenie plynulého fungovanie prev.dzkovy'ch a organizačny'ch činností Metropolitného inštitútu Bratislavy.
  • Spolupráca a komunikácia s partnersky'mi organizáciami MIBu, magistrátom HM BA a ostatny'ch organizácií mesta ohľadom plnenia projektovy'ch činností.
  • Zastupovanie riaditeľa MIB v čase jeho neprítomnosti vo vymedzenom rozsahu.
  • Iné úlohy najmä súvisiace s prevádzkou a organizáciou MIBu.
Požiadavky na vzdelanie, schopnosti a odborné znalosti: * Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. Stupňa
  • Minimálne 5 rokov odbornej praxe
  • Riadiaca prax min. 2 roky.
  • Systémovy' prehľad v oblasti zapájania verejnosti do rozhodovania
  • Skúsenosť s prácou s ľuďmi z rôznych sektorov
  • Základné facilitačné zručnosti.
  • Riadenie a kontrola činností v oblasti personálnej agendy, finančného manažmentu, procesu verejny'ch obstarávaní, úloh plynúcich z Hlavného mesta SR Bratislavy.
  • Zabezpečenie plynulého fungovanie prev.dzkovy'ch a organizačny'ch činností Metropolitného inštitútu Bratislavy.
  • Spolupráca a komunikácia s partnersky'mi organizáciami MIBu, magistrátom HM BA a ostatny'ch organizácií mesta ohľadom plnenia projektovy'ch činností.
  • Zastupovanie riaditeľa MIB v čase jeho neprítomnosti vo vymedzenom rozsahu.
  • Iné úlohy najmä súvisiace s prevádzkou a organizáciou MIBu.
  • Strategické myslenie, projektové myslenie, organizačné a riadiace schopnosti.
  • Schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovy'mi skupinami s empatiou a porozumením.
  • Schopnosť nastaviť a rozvíjať dôveru medzi rôznymi skupinami a sektormi.
  • Ovládanie práce s PC na štandardnej užívateľskej úrovni (Word, Excel, Internet).
  • Bezúhonnosť, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť, flexibilita.
  • Dobrá znalosť anglického jazyka slovom aj písmom- úroveň B2 a vyššie.
Zoznam požadovany'ch dokladov a materiálov: * Žiadosť o zaradenie do vy'berového konania/ motivačny' list /max. dve normostrany/
  • Životopis /max. 4 normostrany/
  • Vyplneny' osobny' dotazník - vzdelanie + prax /nájdete v závere inzerátu/
  • Vyplnené čestné vyhlásenie na účely započítania praxe /nájdete v závere inzerátu/
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
  • Údaje potrebné na vyžiadanie vy'pisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektory'ch zákonov
POZNÁMKA:
  • V životopise a dotazníku je potrebné uviesť presny' dátum začiatku a ukončenia pracovného pomeru /deň, mesiac, rok/ a taktiež uviesť presné dátumy v prípade požadovanej praxe.
  • Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybrany'ch kandidátov.
  • Súčasťou VK môže byť aj vypracovanie prípadnej štúdie / zadania.
Druh pracovného pomeru:Hlavny' pracovny' pomer.Ponúkany' plat:Funkčny' plat od 1 600 EUR/mes.Tarifny' plat: od 905 eurFunkčny' plat je priznaním najmä osobného a riadiaceho príplatku k tarifnému platu, čo u vybraného uchádzača zohľadní hodnotenie kvalitatívneho plnenia predpísany'ch kvalifikačny'ch a odborny'ch predpokladov vrátane skutočnej praxe uchádzača a priznaním.Uvedeny' ponúkany' plat je tarifny' podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektory'ch zamestnancov pri vy'kone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektory'ch zákonov.Benefity: * Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 - 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
  • pružny' pracovny' čas
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
  • možnosť čiastočného home-office
  • možnosť bezplatného vstupu do vybrany'ch mestsky'ch inštitúcií
  • multisport karta
  • zvy'šeny' vy'mer dovolenky o 1 ty'ždeň nad rámec zákona
Termín nástupu:Dohodou.Žiadosti spolu s požadovany'mi dokladmi a materiálmi doručte elektronicky na najneskôr do 20.08.2020

EurActiv

Podobné ponuky

  • Greenpeace Slovensko: Riaditeľ/ka

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 2 486 € za mesiac
    Miesto: hybrid (Bratislava) Pracovný čas: flexibilný Druh úväzku: Plný úväzok Spolupráca: trvalý pracovný pomer Odmena: od 2486 € / mes Náplň práce Informácie o výberovom ko…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Junior sekretár/ka (asistent/ka riaditeľa)

    Slovenska polnohospodarska a potravinarska komora

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 250 € za mesiac
    4120000 - Sekretárka Pracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkom Počet voľných miest: 1 Náplň práce: • Office manažment pre riaditeľa úradu SPPK. Org…
    • Pred 14 dňami
  • Finančné riaditeľstvo SR: Generálny riaditeľ

    Financna sprava SR

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    Orgán finančnej správy: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky kancelária prezidenta Stupeň oprávnenia na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami: vyžaduje sa bezpečnostn…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť