
Riaditeľ/ka kancelárie riaditeľa v Metropolitnom inštitúte Bratislavy
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 1 600 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- Riadenie a kontrola činností v oblasti personálnej agendy, finančného manažmentu, procesu verejny'ch obstarávaní, úloh plynúcich z Hlavného mesta SR Bratislavy.
- Zabezpečenie plynulého fungovanie prev.dzkovy'ch a organizačny'ch činností Metropolitného inštitútu Bratislavy.
- Spolupráca a komunikácia s partnersky'mi organizáciami MIBu, magistrátom HM BA a ostatny'ch organizácií mesta ohľadom plnenia projektovy'ch činností.
- Zastupovanie riaditeľa MIB v čase jeho neprítomnosti vo vymedzenom rozsahu.
- Iné úlohy najmä súvisiace s prevádzkou a organizáciou MIBu.
- Minimálne 5 rokov odbornej praxe
- Riadiaca prax min. 2 roky.
- Systémovy' prehľad v oblasti zapájania verejnosti do rozhodovania
- Skúsenosť s prácou s ľuďmi z rôznych sektorov
- Základné facilitačné zručnosti.
- Riadenie a kontrola činností v oblasti personálnej agendy, finančného manažmentu, procesu verejny'ch obstarávaní, úloh plynúcich z Hlavného mesta SR Bratislavy.
- Zabezpečenie plynulého fungovanie prev.dzkovy'ch a organizačny'ch činností Metropolitného inštitútu Bratislavy.
- Spolupráca a komunikácia s partnersky'mi organizáciami MIBu, magistrátom HM BA a ostatny'ch organizácií mesta ohľadom plnenia projektovy'ch činností.
- Zastupovanie riaditeľa MIB v čase jeho neprítomnosti vo vymedzenom rozsahu.
- Iné úlohy najmä súvisiace s prevádzkou a organizáciou MIBu.
- Strategické myslenie, projektové myslenie, organizačné a riadiace schopnosti.
- Schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovy'mi skupinami s empatiou a porozumením.
- Schopnosť nastaviť a rozvíjať dôveru medzi rôznymi skupinami a sektormi.
- Ovládanie práce s PC na štandardnej užívateľskej úrovni (Word, Excel, Internet).
- Bezúhonnosť, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť, flexibilita.
- Dobrá znalosť anglického jazyka slovom aj písmom- úroveň B2 a vyššie.
- Životopis /max. 4 normostrany/
- Vyplneny' osobny' dotazník - vzdelanie + prax /nájdete v závere inzerátu/
- Vyplnené čestné vyhlásenie na účely započítania praxe /nájdete v závere inzerátu/
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
- Údaje potrebné na vyžiadanie vy'pisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektory'ch zákonov
- V životopise a dotazníku je potrebné uviesť presny' dátum začiatku a ukončenia pracovného pomeru /deň, mesiac, rok/ a taktiež uviesť presné dátumy v prípade požadovanej praxe.
- Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybrany'ch kandidátov.
- Súčasťou VK môže byť aj vypracovanie prípadnej štúdie / zadania.
- Možnosť profesijného a odborného rastu.
- Ďalšie benefity:
- pružny' pracovny' čas
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- možnosť čiastočného home-office
- možnosť bezplatného vstupu do vybrany'ch mestsky'ch inštitúcií
- multisport karta
- zvy'šeny' vy'mer dovolenky o 1 ty'ždeň nad rámec zákona
EurActiv