Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu: hlavný štátny radca

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Identifikátor výberového konania: VK/2018/6311Služobný úrad: Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciuSídlo služobného úradu:Štefánikova 15
Bratislava – mestská časť Staré Mesto
81105Druh výberoveho konania: užšie vnútorné výberové konanieVymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie: štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konaniePočet obsadzovaných miest: 3Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste
Organizačný útvar: Analytický útvarOdbor štátnej služby: 2.28 – InvestícieObsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii: hlavný štátny radcaDruh štátnej služby: dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto vedúceho štátneho zamestnanca odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej službyNajnáročnejšia činnosť: Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.Bližšie určená najnáročnejšia činnosť: Zodpovedá za všetky činnosti v rámci projektu „Budovanie a rozvoj kapacít analytických útvarov na vybraných ústredných orgánoch štátnej správy“ a v súlade s podmienkami Vyzvania s kódom OPEVS-PO1-SC1.2-2017-5 za účasti Partnera. Vypracúva analytické podklady, vrátane zhromažďovania dát slúžiacich k rozhodovaniu v oblasti pôsobenia úradu. Koordinuje komplexnú analýzu, produkciu analytických výstupov a ako aj analytické rozpracovanie navrhovaných opatrení na úrovni riadiacich predstaviteľov organizácií, v súlade s stanovenými cieľmi a prioritami. Pripravuje procesné analýzy k novým princípom systému riadenia kvality vo verejnej a štátnej správe. Zhromažďovať a prepájať dáta a údaje do užívateľskej podoby; používať dáta pri príprave návrhov politík, riešení a reforiem. Identifikuje dostupné riešenia a ich potreby pre dosiahnutie plánovaného cieľa. Koordinuje metodickú a posudzovaciu činnosť o účasti programov EŠIF, štátneho rozpočtu a iných modelov financovania pri tvorbe Národného infraštruktúrneho plánu (ďalej len “NIP SR“). Koordinuje, metodickú, posudzovaciu a spolurozhodovaciu činnosť vo vzťahu k investičným zámerom projektov, ktoré spadajú do gescie Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu. Koordinuje spoluprácu s ostatnými ústrednými orgánmi štátnej správy a relevantnými inštitúciami, ako aj orgánmi regionálnej a miestnej samosprávy pri príprave dokumentov koncepčného a strategického charakteru vrátane investícií financovaných z EŠIF. Koordinuje a vypracúva materiály podľa plánu práce vlády SR a jej poradných orgánov a Národnej rady SR v oblasti svojej pôsobnosti, vypracovávanie odborných stanovísk pre podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu vo vzťahu k investičným projektom. Posudzovanie informácií, stanovísk, podkladov, rozborov a návrhov ústredných a miestnych orgánov štátnej správy a orgánov územnej samosprávy, expertných a odborných dokumentov Európskej únie, domácich a zahraničných odborných inštitúcií v oblasti investícií, vrátane investícií financovaných z EŠIF. Posudzovanie ekonomickej výhodnosti pripravovaných investičných projektov a ich hospodárskych a sociálnych prínosov (posudzovanie hodnoty za verejné peniaze). Zabezpečovanie podkladov a vybavovanie agendy za oblasť hospodárstva a ekonomiky v zmysle štatútu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu. Monitorovanie vnútroštátnych legislatívnych opatrení v oblasti financovania a strategického plánovania. Prenášať získanú zahraničnú prax a poznatky do národných materiálov a politík SR. Prispievať do verejnej odbornej diskusie napríklad prostredníctvom krátkych štúdií alebo analýz.Pravidelné miesto výkonu štátnej služby:Dúbravská cesta 4
Bratislava – mestská časť Dúbravka
841 04Ďalšie upresnenie: Budova Westend Court, 9. posch.Profil uchádzača
Predpoklady:– vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
– spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
– ovládanie štátneho jazyka
– bezúhonnosťBezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestovNieKvalifikačné predpoklady
Vzdelanie:– vysokoškolské vzdelanie druhého stupňaPožiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky: ÁnoVyžaduje sa zdravotná spôsobilosť: NieVyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka: Anglický (B2 - Úroveň stredne-pokročilá)Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami: nevyžaduje saĎalšie požiadavky: Požadované odborné vedomosti: Ovládanie príslušných zákonov a všeobecne záväzných právnych predpisov súvisiacich s danou problematikou; Zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov; Zákon č. 460/1992 Zb. Ústava SR v znení neskorších predpisov; Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov; Zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; Zákon č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov; Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov; Zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, schopnosť pracovať pod tlakom, analytické, koncepčné a strategické myslenieZoznam požadovaných dokumentov
– Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
– Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
– Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
– Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
– Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisuUchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:
– v listinnej podobe: V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.
– v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní: V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.– bez autentifikácie (bez použitia eID karty): V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.
– po autentifikácii (s použitím eID karty): V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania: 27.09.2018Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi: 04.10.2018Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe: https://open.slovensko.sk/vkMiesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe: Štefánikova 15 81105 Bratislava – mestská časť Staré MestoPredpokladaný termín uskutočnenia výberového konania: október 2018Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania: Štefánikova 15 81105 Bratislava – mestská časť Staré MestoSpôsob vykonania výberového konania: písomná časť a ústna časťKontaktná osoba
Meno: Ing. Richard HrabčákTelefónne číslo: +421940540263*Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv