Človek v ohrození: Vedúci/-a oddelenia fundraisingu a komunikácie
Clovek v ohrozeni
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 1 400 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Úväzok: 100%
Nástup: podľa dohody
Plat: od 1400 Eur brutto, v závislosti od skúsenostíNáplň práce:
- Personálne aj programovo viesť a koordinovať fundraisingový (FND) a komunikačný tím
- Podieľať sa na rozhodovaní manažmentu organizácie
- Plánovať FND stratégiu, rozpočty a príjmy
- Rozvíjať online marketingovú stratégiu organizácie
- Plánovať a realizovať online aj offline FND kampane, vrátane našej najväčšej kampane Skutočný darček, v spolupráci s našimi programovými oddeleniami
- Reportovať výsledky FND tímu manažmentu organizácie
- Udržiavať a budovať vzťahy s kľúčovými donormi
- Podpora pre firemný fundraising
- Koordinovať spoluprácu s externými agentúrami
- Vyhľadávať nové fundraisingové príležitosti
- Aktívne spolupracovať s databázovou špecialistkou, online špecialistom a koordinátorkou telefundraisingu na zlepšovaní našich fundraisingových aktivít
- Úzko spolupracovať s komunikačným oddelením, ktoré je u nás partnerom fundraisingu
- Skúsenosti s tvorbou a realizáciou fundraisingových a/alebo marketingových kampaní alebo inú podobnú relevantnú skúsenosť
- Skúsenosti s analytickými nástrojmi (Google Analytics, Business Manager)
- Skúsenosť s vedením tímu
- Excelentné komunikačné zručnosti, schopnosť prezentovať organizáciu pred donormi
- Kreativitu a zmysel pre humor
- Samostatnosť, flexibilitu a schopnosť pracovať pod tlakom
- Záujem o témy, ktorým sa venuje Človek v ohrození
- strategické myslenie - ako koordinátor/ka oddelenia sa potrebuješ pozerať na veci z nadhľadu a plánovať niekoľko krokov dopredu;
- systematické vedenie - budeš mať tím, ktorý je u nás už nejaký ten čas, no potrebuje aj podporu a vedenie z tvojej strany - big picture oddelenia bude na tebe;
- myslenie a konanie „out of the box“ - obľúbená fráza z motivačných textov u nás nadobúda nový rozmer - schopnosť pozrieť sa na kampane nielen ako na marketingové počiny, ale ako skutočné systémy pomoci, ktoré majú svoj význam a reálne využitie v teréne - čo tiež znamená, že nerobíš iba jednu časť fundraisingu, ale potrebuješ rozumieť všetkým procesom a podieľať sa na viacerých z nich; u nás sa kampaň nekončí dátumom konca reklamy na Facebooku;
- flexibilné hľadanie riešení - nie vždy budeš mať na kampaň k dispozícii agentúru či grafika a budeš sa musieť vynájsť či si niektoré časti urobiť sám/sama;
- iniciatíva - oddelenie fundraisingu a komunikácie má zabehnuté procesy a fungovanie, každý pozná svoje úlohy a oddelenie je stabilné, čiže netreba vymýšľať koleso, no zato to koleso chceme vylepšovať - novými nápadmi a iniciatívami ako robiť veci lepšie;
- záujem - záujem o to, čo robíme by sa mal premietnuť do chuti ukázať skvelú prácu našich kolegov a kolegýň všetkým potenciálnym aj aktuálnym darcom, vďaka ktorým môžeme robiť viac.
- skúsenosti s online marketingom
- skúsenosti s firemným a inštitucionálnym fundraisingom
- skúsenosti s darcovskými databázami a CRMkami
- skúsenosti s prácou vo WordPresse alebo iných online editoroch
- skúsenosti s tvorbou kreatív a copy pre kampane
- ovládanie niektorého z nástrojov emailovej marketingovej komunikácie (Smartemailing, Mailchimp a i.)
- vedenie skvelého tímu, v ktorom sa nikdy nebudeš nudiť a nebudeš na nič sám/sama
- tvoja práca bude mať zmysel - aj vďaka tebe budeme schopní pomáhať konkrétnym ľuďom doma aj vo svete
- 5 dní dovolenky navyše
- možnosť homeofficeov aj mimo pandémie
- flexibilný pracovný čas
- prácu v skvelom kolektíve, ktorý je základným stavebným kameňom celej organizácie
- možnosť veľa sa učiť a rozvíjať, a to aj od skúsených fundraiserov a marketingových špecialistov z ČR
- priestor na sebarealizáciu, vymýšľanie a posúvanie vlastných nápadov a zlepšení
- pošli nám motivačný list (max. 1 A4) ALEBO nahraj krátke video (max. 3 minúty), v ktorom nám povieš prečo by sme mali vybrať práve Teba
- životopis v slovenskom jazyku
EurActiv