Greenpeace Slovensko: Digital Specialist
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 2 000 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Pracovný čas: flexibilný
Druh úväzku: Plný úväzok
Spolupráca: trvalý pracovný pomer
Odmena: od 2000 € / mesNáplň práce
Scrolluješ denne niekoľko hodín na TikToku, aby ti neunikol žiadny nový trend, no nepohrdneš ani memečkami s ňuňu zviertkami či dychberúcimi videami prírody? Odoberáš vášnivo kopu newslettrov, aby bol ten, čo napíšeš ty najlepší a najzaujímavejší? Keď sa blížia Vianoce a všetci stresujú, si ok, pretože už máš dávno vymyslený a naplánovaný obsah? Tak poď k nám do Greenpeace Slovensko. Hľadáme digitálneho špecialistu/špecialistku, ktorý/á bude mať pod palcom náš digitálny marketing.
- Budeš navrhovať a viesť digitálne stratégie a stratégie online mobilizácie
- Budeš spravovať online kanály Greenpeace
- Budeš sa starať o naše sociálne siete, o to, aby náš content zaujal ľudí, aby sa informácie o našich kampaniach dostali čo najďalej, budeš spolu s nami budovať značku Greenpeace na Slovensku, ale aj viesť veselé debaty s trollmi, odporcami a našimi podporovateľmi.
- Budeš zodpovedný/á za plánovanie a vymýšľanie obsahu na dennej, týždennej aj mesačnej báze
- V rámci komunikačného tímu budeš vyvíjať, tvoriť, písať či editovať digitálne materiály ako posty, makrá, reelska, videá, emaily pre podporovateľov, či blogy, ale aj starať sa o chod nášho webu.
- Budeš si udržiavať prehľad o online trendoch a tipoch, ako vytvárať lepšie fungujúci digitálny obsah.
- Budeš analyzovať a reportovať stav kampane a obsah na nsšich online kanáloch, a tiež na základe analytiky dávať odporúčania, čo ďalej.
- Budeš analyzovať návštevnosť webstránok, dosah obsahu na sociálnych sieťach, či úspešnosť petícií a pod.
- Budeš spolupracovať s regionálnym tímom na medzinárodných digitálnych projektoch, ako napríklad testovanie obsahu či fundraising.
- Budeš úzko spolupracovať s hovorkyňou na rôznych komunikačných projektoch a smerovať komunikáciu na rôzne druhy publika.
- Budeš sa podieľať na procese navrhovania projektov alebo ich viesť, s cieľom zabezpečiť, aby všetky projekty obsahovali silnú zložku digitálneho zapojenia a online komunikácie.
- Budeš spolupracovať s členmi tímu na rôznych environmentálnych projektoch, počas nich im pomáhať s analytikou publikovaných informácií.
- Budeš sa spolupodieľať na tréningoch pre vybraných členov tímu, prípadne aktivistov či dobrovoľníkov v kontexte online komunikácie.
- Budeš spolupracovať s regionálnym tímom pre digitálnu mobilizáciu.
- Najmenej 2-3 roky pracovných skúseností v oblasti digitálneho marketingu a online komunikácie/stratégií
- Skúsenosti s online kampaňami v neziskovej organizácii sú výhodou
- Skúsenosti s tvorbou a spravovaním, online reklamných kampaní,
- Skúsenosti s WordPress alebo podobným CMS,
- Skúsenosti s Hubspot Marketing Hub a Mailchimp alebo inými podobnými nástrojmi,
- Znalosť analytických nástrojov,
- Základné skúsenosti s grafickým a webovým dizajnom
- Vysoká úroveň samostatnosti a seba-organizácie, vedieť naplánovať svoje idey od A po Z,
- Kritické a analytické myslenie,
- Schopnosť rýchlo sa učiť,
- Schopnosť zvládnuť tlak v rýchlo sa meniacich podmienkach,
- Angažovanosť a nadšenie pre prácu Greenpeace,
- Schopnosť komplexne riešiť problémy, pozerať sa na tému s nadhľadom
- Rozhodnosť, asertivita, empatia, vytrvalosť,
- Aktívne a efektívne vyhľadávať spätnú väzbu, vedieť požiadať o pomoc, aktívne riešiť náročné situácie
- Vedieť preukázať pozitívne myslenie a prístup orientovaný na riešenia kreativita
- Mať tímového ducha
- Pochopenie pre rozmanitosť a rôznorodosť
- Skúsenosti s tvorbou obsahu sociálnych médií
- Kreativita a schopnosť myslieť netradične
- Znalosť a skúsenosti s programom Photoshop a výrobou vizuálnych materiálov
- Schopnosť učiť sa pracovať s novými nástrojmi
- Strategické znalosti o riadení online komunikačných kanálov
- Znalosti a/alebo skúsenosti s navrhovaním a optimalizáciou webových stránok (napr. pomocou Google Web Optimizer a/alebo Google Analytics)
- Skúsenosti s riadením digitálnej komunity
- Povedomie a znalosť digitálneho marketingu, trendov atď.(sociálne médiá, webové stránky, newslettre, online obsah…)
- Znalosti a/alebo skúsenosti v oblasti online redakčných postupov
- Zručnosti v oblasti korektúr
- Znalosť správy databáz a Insights
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňaVzdelanie v odbore
Vysokoškolské vzdelanie v oblasti digitálneho marketingu, marketingovej komunikácie alebo v iných relevantných oblastiach alebo rovnocenné skúsenostiJazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert (C2) a Anglický jazyk – Pokročilý (C1)Vodičský preukaz
BPrax na pozícii/v oblasti
3Informácie o výberovom konaní
Akceptujeme len CV spolu s motivačným listom v anglickom jazykuPrečo si vybrať nás
Zamestnanecké výhody, benefity
- Dobrý plat a balík výhod (možnosť homeoffice, teambuildingy, príspevok na mestskú hromadnú dopravu, príspevok na stravu, príspevok na dieťa, 5 dní dovolenky navyše);
- Dynamické a podporné pracovné prostredie;
- Príležitosť skutočne meniť svet;
- Kariérny rozvoj a rast v rámci Greenpeace (workshopy, tréningy, konferencie, cestovanie);
- Prostredie medzinárodnej organizácie.
Anglický – C1 – pokročilý
Slovenský – C2 – expertZručnosti
Vodičský preukaz – mierne pokročilýDodatočné informácie
Akceptujeme len CV spolu s motivačným listom v anglickom jazyku. Výberové konanie bude prebiehať min. v 2 kolách.Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv