Slovenská nadácia pre UNICEF: Fundraising/Communications Officer
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 1 800 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: júl 2024
Mzdové podmienky (brutto): 1 800 EUR/mesiacInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V Slovenskej nadácii pre UNICEF hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Fundraising/Communications Officer, ktorý nám pomôže ešte lepšie napĺňať misiu UNICEF-u.Máme ambiciózne plány rastu a chceme sa zamerať na dosiahnutie vyššieho vplyvu pre deti v nasledujúcich rokoch. Možno ste to práve Vy.Čaká Vás zaujímavá a pekná práca, zameraná najmä na:
- plánovanie, tvorbu a realizáciu fundraisingových kampaní a ich komunikačných stratégií, komunikácia s médiami
- vyhodnocovanie fundraisingových kampaní prostredníctvom analytických nástrojov, následná adaptácia kampaní
- manažment LinkedIn účtu organizácie
- spravovanie sociálnych sietí Facebook a Instagram
- vytváranie siete darcov a dobrovoľníkov, ich informovanie a
- budovanie dobrých vzťahov, podporovanie povedomia o poslaní a práci organizácie
- komunikáciu a starostlivosť o korporátnych donorov
- tvorbu plánov a reportov pre UNICEF
- tvorbu a súčinnosť pri verejných zbierkach Slovenskej nadácie pre UNICEF
- podporu advokačných programov a aktivít nadácie v teréne
- účasť na verejných podujatiach UNICEFu: workshopy na školách, Dobrý trh, a podobne
- skúsenosť s fundraisingom (min. 2 roky) ideálne v NGO priestore
- znalosť sociálnych sietí
- skúsenosť s písaním projektov vítaná
- “sales attitude”, tzv. obchodný duch pri získavaní nových korporátnych donorov
- skúsenosť s písaním, prípravou projektovej dokumentácie je výhodou
– Dozviete sa veľmi veľa o tom, čo to humanitárna pomoc je a ako funguje,
– Budete pracovať s výborným a kreatívnym tímom,
– Stretnete sa s ochotou podporiť Vaše nápady tímovou prácou na ich realizácii,
– Stretnutia so zaujímavými ľuďmi,
– Flexibilný pracovný čas.Informácie o výberovom konaní
Pozícia je ideálna pre niekoho, kto je kreatívny/a, asertívny/a, má už skúsenosti s vedením kampaní, ale súčasne je ochotný samostatne pracovať. Rád/rada pracuje v tíme a podieľa sa aj na iných úlohách, nielen tých, za ktoré je zodpovedný/á. Uprednostníme uchádzačov, ktorí majú skúsenosti s médiami a influencermi.Dobrá znalosť slovenského a anglického jazyka, samostatnosť, zodpovednosť a komunikatívnosť sú podmienkou.Práca je vykonávaná v kancelárii na Michalskej ul., s možnosťou občasného home office po dohode.Vybraných uchádzačov pozveme na osobné stretnutie.Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
26.6.2024Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňaVzdelanie v odbore
Marketing, Ekonomické, Reklama, Komunikácia, Žurnalistika a pod.Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert (C2) a Anglický jazyk – Pokročilý (C1)Prax na pozícii/v oblasti
3 roky na podobnej pozícii sú podmienkouPočet rokov praxe
3Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme ovládanie:
– MS Office/Google Docs
– Správy kampaní na soc. sieťach (Facebook, YouTube, Instagram)
– Canva
– Adobe (Photoshop, Illustrator, Premiere Pro)
– E – mail marketing (Mailchimp)Podmienkou sú tiež relevantné skúsenosti s:
– nákupom reklamného priestoru, rokovania s mediálnymi skupinami a médiami,
– propagáciou a komunikáciou na sociálnych sieťach (FB, IG, LinkedIn, X), vrátane prípravy príspevkov,
– získavaním nových darcov a starostlivosťou o existujúcich darcov.Inzerujúca spoločnosťStručná charakteristika spoločnosti
Slovenská nadácia pre UNICEF je jedným z 33 národných výborov UNICEF, ktorých hlavnou misiou je získavanie zdrojov pre potreby programových krajín. Naším poslaním je prispieť k tomu, aby mohli najviac ohrozené deti kdekoľvek vo svete prežiť, boli zdravé, mali zabezpečenú výživu, prístup k pitnej vode, základnému vzdelaniu, ochranu pred násilím a tiež príležitosť naplniť v živote svoj potenciál.UNICEF je jednou z najvýznamnejších humanitárnych organizácií na svete, ktorá pomáha deťom v núdzi už od roku 1946. Pracuje vo viac ako 190 krajinách a teritóriách. UNICEF síce patrí medzi organizácie OSN, má však špecifické postavenie – je jediným fondom OSN, ktorý nie je financovaný zo strany OSN, ani nemá pridelenú pevnú rozpočtovú položku zo štátneho rozpočtu. Pomoc deťom v núdzi je úplne závislá od dobrovoľných príspevkov jednotlivcov, spoločností a ďalších donorov.Počet zamestnancov
Do 10Adresa spoločnosti
Slovenská nadácia pre UNICEF
Michalská 371/7
81101 BRATISLAVAKontakt
Kontaktná osoba: Alexandra Guothová, MSc.
Tel.: +421903770418
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv