Týždenný pracovný čas je 37,5 hod., jednozmenná prevádzka Priehradkový zamestnanec - retailový poradca (obchodná priehradka) je kvalifikovaný zamestnanec, ktorý ponúka a poskytuje produkty a služby PB, a.s. a to najmä: zriadenie bežných a vkladových účtov, úverov, poistení, iných produktov PB, a.s.) - bezhotovostný platobný styk, hotovostný platobný styk, vykonávanie zmien na účtoch, činnosti vykonávané v oblasti finančného sprostredkovania, poskytovanie informácií a poradenskej služby o produktoch a službách PB, a. s., vykonávanie pokladničných operácií, vedenie stanovenej evidencie a pod., vyhľadávanie obchodných príležitostí, vykonávanie podkladov do prieskumov trhu (priamy kontakt so zákazníkom).Informácie o pracovnom miesteForma právneho vzťahuPracovný pomerNázov typovej pozíciePriehradkový zamestnanec - retailový poradcaMiesto výkonu práceTvrdošínMzdové podmienkymožnosť zárobku až do výšky 1176 EUR brutto (základná mzda 1050 EUR/mesačne + prémie do výšky 126 EUR)Termín nástupudohodouPožadované predpoklady na výkon prácePožadovaný stupeň vzdelaniaÚplné stredné odborné vzdelanie SOU - maturitaOdborné spôsobilostiobchodné zručnosti a skúsenosti v bankovníctve a v poisťovníctve sú výhodouÚroveň ovládania výpočtovej technikyzákladnéAdministratívne zručnostislovný prejav, schopnosť vyjadrovať saOsobnostné predpokladykomunikačné zručnosti, spoľahlivosť, samostatnosť, presnosťInformácie o výberovom konaníTermín ukončenia výberového konania14.9.2025Informácie pre uchádzačaVáš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá a budú pozvaní na výberové konanie. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.