Pracovné ponuky na MIRRI SR

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
JUNIOR ANALYTIK PROJEKTU
  • Bratislava
  • Plný úväzok
  • od 1700 EUR brutto -
minimálna reálna hranica ponúknutej mzdy/výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.Orientuješ sa v inováciách, technologických novinkách a zaujíma ťa práca s dátami? Si osoba, ktorá vidí perspektívu a potenciál v našich regiónoch a má nápady ako meniť ich fungovanie k lepšiemu? Ak áno a láka ťa práca vo verejnom sektore, tak Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR ti ponúka skvelú príležitosť podieľať sa na nových projektoch, v ktorých môžeš rásť po profesionálnej i osobnostnej stránke.Popis pracovného miesta
  • tvorba štátnej politiky a plnenie strategických cieľov MIRRI SR v oblasti podpory inteligentných miest a regiónov,
  • participácia na príprave a realizácii politik a iniciatív v podobe národných projektov, výziev a iných podporných mechanizmov v oblasti inteligentných miest a regiónov,
  • poskytovanie odbornej a koordinačnej podpory v rámci pracovných skupín a platforiem pre inteligentný rozvoj miest a regiónov,
  • aktívna participácia na príprave výstupov projektu (napr. publikácie, informačné brožúry atď.),
  • administratívne činnosti spojené s prípravou výkazníctva projektu;
  • príprava rôznych druhov podkladov pre rokovania a pracovné stretnutia v rámci interného i externého prostredia ministerstva,
  • organizácia reprezentačných podujatí projektu (napr. konferencie, webináre, workshopy),
  • účasť na tuzemských aj zahraničných pracovných cestách,
  • reprezentácia projektu na národnej aj regionálnej úrovni, účasť na tuzemských a zahraničných pracovných cestách, konferenciách, workshopoch.
Dočasná štátna služba.Zamestnanecké výhody, benefity
  • patríme k stabilným zamestnávateľom,
  • poskytneme Vám možnosť práce z domu v rozsahu min. 5 dní v mesiaci,
  • oddýchnite si s týždňom dovolenky navyše,
  • užite si pružný pracovný čas (7- 9 hod. a 15 – 19 hod),
  • dostanete motivačné finančné ohodnotenie,
  • získate príspevok 80 € od zamestnávateľa do DDS,
  • prispejeme Vám na stravovanie a na cestu do práce,
  • využite MultiSport kartu a s ňou prístup k športoviskám a rekreačným zariadeniam po celom Slovensku a ČR,
  • podporíme Vaše ďalšie vzdelávanie prostredníctvom prepracovaného systému,
  • máme príjemné a moderné pracovné prostredie v Tower 115, s fitness centrom a kantínou v budove.
ZručnostiAnglický jazyk – 60%Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • znalosť problematiky tvorby strategických dokumentov v prostredí ústredných orgánov štátnej správy výhodou;
  • osobný záujem o problematiku inteligentných miest a regiónov,
  • osobná skúsenosť s/znalosť fungovania štátnej a/alebo verejnej správy;
  • anglický jazyk slovom a písmom minimálne na úrovni B2;
  • kreativita pri riešení nezvyčajných úloh a problémov, out-of-the-box thinking,
  • organizačné zručnosti,
  • spoľahlivosť,
  • flexibilita,
  • analytické a strategické myslenie.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám, prosím, svoje CV spolu s motivačným listom.Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.Ďakujeme za pochopenie.ASISTENT/KA OFFICE MANAGER
  • Bratislava
  • Od 1. 400 EUR brutto
Do tímu na komunikačnom odbore hľadáme šikovného asertívneho človeka. Komunikačný odbor zastrešuje tlačové oddelenie a oddelenie publicity.Popis pracovného miesta
Tvojou hlavnou úlohou bude :
  • organizovanie tímu zamestnancov,
  • koordinovanie agendy odboru fyzicky, aj v elektronickej podobe prostredníctvom informačného systému,
  • podpora členov tímu a zabezpečenie potrebných podmienok na efektívne fungovanie odboru,
  • tvorba reportov a iných dokumentov
  • vedenie korešpondencie odboru,
  • organizácia návštev a porád
  • správa dokumentov, vedenie evidencie, záznamov a iných informácií odboru,
  • odborné komunikačné činnosti podľa požiadaviek nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
  • patríme k stabilným zamestnávateľom,
  • poskytneme Vám možnosť práce z domu v rozsahu min. 5 dní v mesiaci,
  • oddýchnite si s týždňom dovolenky navyše,
  • užite si pružný pracovný čas (7- 9 hod. a 15 – 19 hod),
  • dostanete motivačné finančné ohodnotenie,
  • získate príspevok 80 € od zamestnávateľa do DDS,
  • prispejeme Vám na stravovanie a na cestu do práce,
  • využite MultiSport kartu a s ňou prístup k športoviskám a rekreačným zariadeniam po celom Slovensku a ČR,
  • podporíme Vaše ďalšie vzdelávanie prostredníctvom prepracovaného systému,
  • máme príjemné a moderné pracovné prostredie v Tower 115, s fitness centrom a kantínou v budove.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • asertívnosť,
  • priebojnosť,
  • odvaha,
  • schopnosť nepovažovať „nie“ za odpoveď,
  • zmysel pre detail,
  • schopnosť pracovať na viacerých úlohách súčasne,
  • plánovacie a organizačné zručnosti,
  • moderný a proaktívny prístup k technológiám,
Informácie o výberovom konaní
Ak sa ťa pozícia oslovila, pošli nám životopis spolu s motivačným listom. Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.Ďakujeme za pochopenie.ANALYTIK/ANALYTIČKA OTVORENÝCH ÚDAJOV
  • Bratislava
  • od 2300 EUR brutto/ Výsledná mzda je konkurencieschopná súkromnému sektoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Do tímu Dátovej kancelárie hľadáme analytika/analytičku otvorených údajov, ktorý/á bude mať okrem iného na starosti analýzu vplyvu otvorených údajov na politiku, sociálnu oblasť, ekonomiku, životné prostredie, navrhovať publikáciu nových otvorených údajov, spravovať inventár a katalóg otvorených údajov a iné.Popis pracovného miesta
Tvojou hlavnou úlohou bude:
  • Analýza vplyvu otvorených údajov danej organizácie na politiku, sociálnu oblasť, ekonomiku, životné prostredie,
  • Analýza a vyhodnocovanie kvality metaúdajov zverejnených otvorených údajov,
  • Navrhovanie publikácie nových otvorených údajov,
  • Navrhovanie rozšírenia legislatívy podporujúcej zverejňovanie otvorených údajov,
  • Inventarizácia metadát a dát organizácie,
  • Katalogizácia metadát otvorených údajov na centrálnom portáli otvorených údajov,
  • Analyzovať stav otvorených údajov organizácie,
  • Plánovať rozvoj a sprístupňovanie otvorených údajov,
  • Správa inventára a katalógu otvorených údajov.
Dočasná štátna služba.Zamestnanecké výhody, benefity
  • pružný pracovný čas
  • príspevok na stravovanie
  • príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
  • motivačné finančné ohodnotenie
  • možnosti vzdelávania
  • 5 dní dovolenky navyše
  • možnosť pracovať z domu
  • príjemné pracovné prostredie a kolektív
  • ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
ZručnostiAnglický jazyk – 60%Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • základné znalosti formátov súborov: CSV, XML, JSON,
  • základné znalosti metaúdajov otvorených údajov: DCAT (Data Catalog Vocabulary),
  • modelovanie softvérových požiadaviek prostredníctvom jazyka UML,
  • znalosť anglického jazyka slovom a písmom na konverzačnej úrovni,
  • analytické, koncepčné a strategické myslenie,
  • samostatnosť,
  • svedomitosť a spoľahlivosť,
  • zmysel pre detail.
Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Pracovné ponuky na STU

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 600 € za mesiac
    Koordinátor/ka pre strategickú komunikáciu aliancie EULiST na STU Miesto: office (Bratislava) Pracovný čas: flexibilný Druh úväzku: Plný úväzok Spolupráca: trvalý pracovný …
    • Pred 1 mesiacom
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Pracovné ponuky v Univerzitnom technologickom inkubátore STU

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    MARKETINGOVÝ A EVENT MANAŽÉR/KA Do nášho tímu Univerzitného technologického inkubátora STU hľadáme novú kreatívnu dušu na pozíciu MARKETINGOVÝ a EVENT MANAŽÉR, ktorý sa nebojí pú…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Úrad splnomocnenca pre rozvoj občianskej spoločnosti: pracovné pozície

    Ministerstvo vnutra SR

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    Na úrade splnomocnenca pre rozvoj občianskej spoločnosti rozširujeme tím o nové kolegyne a nových kolegov. Ak aj nemáte veľa pracovných skúseností, ale nebojíte sa výziev, máte záu…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť