PUNKT: Produkčný/á koordinátor/ka trhovníkov pre Dobrý trh

  • Slovensko
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Do punktového tímu hľadáme teba, ak si človek, ktorý:
  • Má rád ruch na trhoch
  • Má rád ľudí a ich jedinečnosť
  • Je organizovaný a vie si zabezpečiť poriadok a rešpekt
  • Nebojí sa zašpiniť si ruky, keď treba pomôcť pri produkcii podujatia
  • Má vnútorné nastavenie: dá sa, vieme, skúsime… a s úsmevom
Občianske združenie Punkt
Občianske združenie bolo založené v roku 2007 na podporu rozvoja mesta s
využitím interdisciplinárneho presahu urbanizmu, architektúry, vedy a umenia.V súčasnosti funguje pod vedením Barbary Zavarskej, Illah van Oijen a Zuzany
Mačurovej.Tím PUNKTu organizuje podujatia , zastrešuje a rozvíja platformu o ľuďoch a
mestách CTZN.sk ( ). Ďalej realizuje participatívne výskumy ako napr. pri
revitalizácii Panenskej ulice alebo revitalizácii Námestia republiky v Petržalke.
Zaoberá sa projektami súvisiacimi s podporou komunitného života a miestnej
ekonomiky, prepojením potrieb obyvateľov s urbánnym rozvojom alebo cirkulárnou
ekonomikou na verejných podujatiach.Dobrý trh® je podujatie, ktoré od roku 2011 oživuje mestský verejný priestor, podporuje
malovýrobcov a kvalitné domáce výrobky a produkty rozmanitých kultúr. Okrem
stánkov s kvalitnými potravinami, originálnym dizajnom, knihami, doplnkami a
oblečením, na Dobrom trhu nájdete mnoho zážitkov - prekvapivé umelecké inštalácie,
výnimočné koncerty, workshopy pre deti aj dospelých, stretnutia s kamarátmi a
zaujímavými ľuďmi. Človek, ktorého hľadáme by mal prispieť do tejto skladačky
citlivým výberom trhovníkov a zabezpečiť, aby pred trhom aj počas fungovala
spolupráca s nimi ako hodinky.Hlavné úlohy
  • Komunikácia s predajcami, tvorba prihlášky, vyhodnotenie a výber predajcov
  • Administratívna podpora pred Dobrým trhom (povolenia, ohlášky)
  • Produkčné prípravy pred Dobrým trhom
  • Počas DT koordinácia predajcov a spolupráca s hlavnou produkciou
Hlavné činnosti
Prípravná fáza Dobrého trhu
  • Tvorba prihlášky pre predajcov tovarov, gastro a neziskové organizácie
  • Zber a vyhodnocovanie prihlášok
  • Príprava podkladov pre produkciu na základe informácií z prihlášok
  • Výber predajcov a neziskových organizácií
  • Komunikácia s predajcami, zasielanie produkčných informácii
  • Príprava a podanie administratívnych podkladov na úrady (žiadosti, ohlášky,
hygiena ai.) * Sumarizácia a prideľovanie stánkov pre predajcov
  • Spolupráca pri vytváraní pôdorysu a mapy DT
  • Produkčné činnosti v súvislosti s organizovaním trhovníkov
  • Účasť na pravidelných poradách a ďalšie činnosti podľa dohody
Realizačná fáza Dobrého trhu
  • Produkčné práce pred začiatkom a v deň trhu
  • Kontrola námestia, ulice – čistota, stav
  • Označovanie predajných miest pre účely stavby a rozmiestnenia stánkov
  • Koordinácia vybraných dodávateľov (napr. OLO, SBS a pod.) a spolupráca pri
stavbe technických prvkov podujatia DT * Komunikácia a koordinácia predajcov a NGO priamo na mieste
  • Dohľad nad dodržiavaním zmluvných podmienok zo strany trhovníkov
  • Koordinácia upratovania a balenia po trhu (stánky, odpady od trhovníkov a
pod.)Podmienky spolupráce
Termín nástupu: február 2025
Druh pracovného pomeru: živnosť, resp. iná forma spolupráce, nie
zamestnanecký pomer
Rozsah práce: Rozsah práce závisí od projektovej fázy v rámci príprav podujatia.
Dobrý trh sa koná prevažne dvakrát do roka (jar a jeseň) a príležitostne v zime.
Koordinátor*ka sa zapája cca štyri mesiace pred podujatím a časový rozsah sa zvyšuje
s blížiacim sa podujatím. Intenzita zapojenia je najvyššia cca 4-6 týždňov pred
podujatím, kedy musí byť koordinátor*ka k dispozícii aj na osobné stretnutia. Zvyšok
prípravných prác si vie koordinovať sám/sama podľa svojho časového harmonogramu.
Mzdové podmienky: cca 1500 EUR za jedno podujatie v závislosti od počtu
prihlásených subjektovPožiadavky na uchádzača/uchádzačku
Nevyhnutné požiadavky
  • Skúsenosť s produkciou verejných podujatí
  • Skúsenosť s koordináciou viacčlenného tímu
  • MS Office a Google Workspace (mail, kalendár, excel, formuláre) – pokročilé
zručnosti * Kombinácia dôsledných organizačných zručností s ľudským prístupom
  • Rozumie súčasným trendom a má cit pre kvalitu v oblasti gastra a dizajnu
  • Prehľad o lokálnej produkcii
Ostatné požiadavky
  • Zodpovednosť (dôslednosť, spoľahlivosť, dodržiavanie termínov)
  • Organizovanosť a schopnosť systematicky pracovať
  • Vytrvalosť a flexibilita (práca na projektoch v neziskovom sektore vyžaduje
časovú aj kompetenčnú flexibilitu) * Proaktivita a schopnosť samostatnej práce
  • Pozitívne nastavenie pri hľadaní riešení a možností
  • Skúsenosť s bezodpadovými podujatiami výhodou (minimálne záujem o danú
tému je podmienkou)V prípade záujmu o spoluprácu, pošlite svoje CV na adresu:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Školský digitálny koordinátor/ka

    Zakladna skola, Slobody 2, Poltar

    • Poltár, Bánskobystrický kraj
    2359999 - Iný pedagogický a odborný pracovník vo výchove a vzdelávaní inde neuvedený Pracovná oblasť: Výchova, vzdelávanie a šport Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Školský…
    • Pred 14 dňami
  • Koordinátor/ka asistentov podpory zdravia - Malacky

    Zdrave regiony

    • Malacky, Bratislavský kraj
    • 1 300 € za mesiac
    3253003 - Koordinátor asistentov podpory zdravia Pracovná oblasť: Sociálne služby Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Zodpovedá za: riadenie a koordináciu pridelených asiste…
    • Pred 16 dňami