Ministerstvo životného prostredia SR: Hlavný štátny radca (Odbor koordinácie implementácie Plánu obnovy a odolnosti)
- Bratislava, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Odbor štátnej služby: 1.03 – Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii: hlavný štátny radca – administrátor procesov a projektov, projektový manažér
Druh štátnej služby: dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej službyNajnáročnejšia činnosť:Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.Bližšie určená najnáročnejšia činnosť:Koordinovanie činností procesov prípravy a implementácie Plánu obnovy a odolnosti na úrovni MŽP SR a v súčinnosti s rezortnými organizáciami a NIKA. Koordinácia uplatňovania zásad a postupov pre implementáciu Plánu obnovy a odolnosti v implementačnom procese až na úroveň projektov. Tvorba interných dokumentov, zásad a postupov pre implementáciu Plánu obnovy a odolnosti – komplexná koordinácia tvorby metodických dokumentov súvisiacich s implementáciou Plánu obnovy a odolnosti v rezorte s presahom na národnú úroveň:
- koordinovanie činností v súvislosti s prípravou zásad a procesov pri implementácii jednotlivých komponentov Plánu obnovy a odolnosti v gescii MŽP SR v spolupráci s NIKA
- koordinovanie činností v súvislosti s uplatňovaním schválených metodických dokumentov v súvislosti s Plánom obnovy a odolnosti v rámci rezortu
- koordinovanie činností v súvislosti s informačným systémom pre Plán obnovy a odolnosti
- koordinovanie činností v súvislosti s vypracovaním stanovísk pre interné potreby odboru a ministerstva v súvislosti z Plánom obnovy a odolnosti.
- koordinovanie a zodpovedanie za príjem, registráciu a administratívne overenie podmienok poskytnutia príspevku v rámci žiadostí o finančný príspevok z Plánu obnovy a odolnosti,
- koordinovanie zabezpečovania procesu odborného hodnotenia žiadosti o finančný príspevok,,
- koordinovanie a zodpovedanie za vypracovanie rozhodnutia o schválení/neschválení žiadostí o finančný príspevok
- koordinovanie a zodpovedanie za vkladanie a aktualizáciu údajov do informačného systému,
- koordinovanie a zodpovedanie za úplnosť spisu žiadosti o finančný príspevok, koordinovanie činností spojených so sledovaním čerpania prostriedkov Plánu obnovy, kontrola realizácie projektov financovaných z Plánu obnovy. Podieľa sa na koordinácii a výkone činností spojených s plnením cieľov a míľnikov Komponentu 19 – REPOWER v rámci POO.
Vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie druhého stupňaPožiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky: Nie
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť: Nie
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka: Anglický (B1 - Úroveň mierne-pokročilá)Vyžaduje sa odborná prax: 2 roky v oblasti vykonávania činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste podľa opisu štátnozamestnaneckého miestaVyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami: nevyžaduje saĎalšie požiadavky:užívateľská znalosť práce s PC : Outlook, Internet, Microsoft OfficeDo výberového konania sa môže prihlásiť aj uchádzač, ktorý má ku dňu prihlásenia sa do výberového konania ukončené ako najvyššie dosiahnuté vzdelanie vysokoškolské vzdelanie I. stupňa. V takom prípade sa však v zmysle Prílohy č. 2 k zákonu o štátnej službe (zákon č. 55/2017 Z.z.) vyžadujú aj 3 roky praxe v oblasti vykonávania činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste podľa opisu štátnozamestnaneckého miesta. Teda od uchádzača, ktorý má ku dňu prihlásenia sa do výberového konania ukončené ako najvyššie dosiahnuté vzdelanie vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, sa celkovo vyžaduje 5 rokov praxe, a to: a) 3 roky praxe v oblasti vykonávania činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste podľa opisu štátnozamestnaneckého miesta (požiadavka vyplývajúca zo zákona o štátnej službe) a zároveň navyše b) 2 roky praxe v oblasti vykonávania činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste podľa opisu štátnozamestnaneckého miesta (požiadavka vyplývajúca z opisu obsadzovaného štátnozamestnaneckého miesta).Označenie všeobecne záväzných právnych predpisov, tém alebo oblastí, ktoré budú v rámci výberového konania overované: Plán obnovy a odolnosti (vrátame komponentu REPOWER), Systém riadenia fondov EÚ, zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.Na obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste sa vyžadujú nasledujúce schopnosti a osobnostné vlastnosti: analytické, koncepčné a strategické myslenie, adaptabilita a flexibilita, svedomitosť a spoľahlivosť.Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv