Mestská časť Bratislava-Petržalka: Vedúci/a referátu účtovníctva

  • Petržalka, Bratislava
  • 1 500 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto práce: Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto): 1 500 EUR/mesiacNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO– Ovládate potrebnú legislatívu a procesné postupy pri účtovaní a rámcovej účtovnej osnove pre rozpočtové organizácie, príspevkové organizácie, štátne fondy, obce a VÚC?
– Problematika daní vám nie je cudzia?
– Je pre vás prirodzená spolupráca a vedeli by ste viesť tím ľudí?
– Viete nasmerovať kolegov na správne vedenie účtovníctva?
– Zvládate pracovať „s termínom na krku“ a koordinovať tím tak, aby sa prípravy stihli načas?
– Je pre vás dôležité naozaj efektívne nakladanie s verejnými prostriedkami?
Radi by ste prispeli ku kultúrnejšiemu a teda lepšiemu životu v našej Petržalke?Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať– Komplexné, samostatné vedenie účtovníctva a metodické usmerňovanie referátu účtovníctva a zriadených organizácii mestskej časti.
– Zostavovanie, zodpovednosť a predkladanie individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky a výročnej správy cez portál Centrálny konsolidačný systém MF SR.
– Evidencia, účtovanie, obstaranie a odpisovanie dlhodobého majetku obstaraného z vlastných a cudzích zdrojov.
– Evidencia a účtovanie miezd, zásob, cenín, pohonných hmôt, úverových finančných prostriedkov.
– Ku dňu zostavenia účtovnej závierky tvorba rezerv, časového rozlíšenia nákladov a výnosov, príjmov a výdavkov, opravných položiek.
– Práce spojené s inventarizáciou majetku, pohľadávok a záväzkov v oblasti odsúhlasenia inventarizácie s účtovným stavom.
– Príprava podkladov, spolupráca a zabezpečenie overenia správnosti individuálnej ako aj konsolidovanej účtovnej závierky a výročnej správy externým audítorom, príprava podkladov ostatným kontrolným orgánom.
– Príprava podkladov pre volené vedenie a nadriadených kolegov mestskej časti.
– Vypracovanie a podávanie daňového priznania k dani z príjmov a DPH.
– Zostavovanie, zodpovednosť a predkladanie štvrťročných výkazov podľa opatrení MF SR do RISSAM výkazy
– Spolupráca pri zostavovaní záverečného účtu.Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj taktoPracovať budete hlavne v budove nášho miestneho úradu na Kutlíkovej 17. Spolu s kolegami z referátu účtovníctva budete poskytovať konzultácie, metodicky usmerňovať vaše pracovisko a zriadené organizácie mestskej časti. Budete pracovať aj s našim elektronickým systémom obehu dokladov. Ako vedúci referátu budete dohliadať a sprostredkovávať rozdelenie agendy medzi ďalších kolegov podľa špecializácie. Denne budete kontrolovať verifikáciu zaúčtovaných položiek, saldokonto a správnosť účtovania, pretože efektívne využívanie financií je pre nás prioritou.Zamestnanecké výhody, benefity
– 5 dní dovolenky navyše
– možnosť práce z domu podľa interných pravidiel
– mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
– stabilná práca v prívetivom kolektíve
– potrebné školenia a kurzy
– samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvyInformácie o výberovom konaní
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať– štruktúrovaný profesijný životopis
– certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
– doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaníVašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať maximálne do 25. januára 2022 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail . Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore: ekonomické
Prax na pozícii/v oblasti: verejnej správy
Počet rokov praxe: 3Osobnostné predpoklady a zručnosti
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň trojročnú odbornú prax v oblasti účtovníctva. Oceníme skúsenosti s vedením ľudí. Jeho/jej dôležitou výbavou by mala byť schopnosť orientovať sa v relevantných zákonoch, najmä v zákone o účtovníctve, mal by mať skúsenosti o postupoch účtovania a rámcovej účtovnej osnove pre rozpočtové organizácie, príspevkové organizácie, štátne fondy, obce a VÚC v znení neskorších zákonných úprav a znalosť daňovej legislatívy. Zároveň vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania a bez komplikácií by mal/a zvládať aj prácu s IS SAMO, SAP a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). V neposlednom rade dodáme, že konštruktívny prístup k práci, otvorená komunikácia, spolupráca, dôslednosť, či zodpovednosť nie sú u nás na iba frázami.K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať– vysokoškolské vzdelanie II. stupňa s ekonomickým zameraním
– odbornú prax minimálne 3 roky vo verejnej správe
– orientáciu v príslušnej legislatíve
– odborné skúsenosti v oblasti účtovníctva podľa ustanovení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov
– odborné skúsenosti v oblasti účtovania na základe opatrenia MF SR z 8. augusta 2007 č. 16786/2007-3, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o postupoch účtovania a rámcovej účtovnej osnove pre rozpočtové organizácie, príspevkové organizácie, štátne fondy, obce a VÚC v znení neskorších zákonných úprav
– znalosť daňovej legislatívy
– bezúhonnosť
– ovládanie Excel, Word, Outlook, IS SAMO, SAP
– komunikatívnosť, samostatnosť, precíznosť, odolnosť voči stresuDisclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv