Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy: Manažér/ka organizačného usmerňovania mestských rozpočtových organizácií
- Bratislava, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
BratislavaDruh pracovného pomeru
plný úväzokTermín nástupu
dohodouMzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacod 2000 Eur/ mesiac.Náplň práce, právomoci a zodpovednostiBaví Ťa ísť vpred, prekonávať prekážky, hľadať nové riešenia? Dbáš na to, aby mala Tvoja cesta cieľ a dosiahol/-hla si dôležité výsledky?Hľadáme nového kolegu/novú kolegyňu a chceme mu/jej dať priestor mať reálny dopad na skvalitňovanie mestských zariadení sociálnych služieb. Mal-a by si rozumieť financiám, mať analytické schopnosti a chápať princípy riadenia organizácie.Náplň práce:Rozpočtové činnosti:
- Rozvoj systémového ownership-u témy rozpočtov mestských zariadení sociálnych služieb pre seniorov (ďalej ZpS).
- Spolupráca na tvorbe a dohľad na plnenie finančných a investičných plánov vrátane periodického odpočtovania.
- Spolupráca na plnení opatrení výkonnostných auditov so zameraním na finančnú, personálnu a prevádzkovú efektívnosť.
- Príprava a realizácia prechodu mestských ZpS na financovanie podľa princípov reformy MPSVR od roku 2026.
- Štandardizácia rozpočtových kapitol ZpS, vrátane miezd.
- Schvaľovanie úprav rozpočtov ZpS a vydávanie stanovísk k ich zmenám.
- Tvorba ekonomických analýz a kontrola dodržiavania interných predpisov.
- Implementácia opatrení z výkonnostných auditov.
- Nastavenie cieľov a merateľných ukazovateľov (KPIs) pre hodnotenie účinnosti organizácie.
- Hľadanie synergií medzi ZpS a inými organizáciami v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta.
- Poskytovať súčinnosť pri finančnej kontrole ZpS.
- Spolupráca s Bratislavským centrom služieb na zavádzaní zdieľaných služieb pre ZpS napr. poradenské a konzultačné služby, verejné obstarávanie, ľudské zdroje, marketing a komunikácia, informačné technológie, facility manažment, ekonomika a financovanie.
- prácu v inšpiratívnom tíme, na spoločensky hodnotných cieľoch s jasnou víziou a citeľným dopadom.
- priestor pre samostatnú prácu a tiež intenzívnu spoluprácu s vedením sekcie sociálnych vecí, manažérkou personálneho usmerňovania a tímom siedmich riaditeliek mestských zariadení sociálnych služieb pre seniorov.
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- 2 dni na regeneráciu
- Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu
- Príspevok zo mzdy až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
- Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
- Príspevok na stravovanie v hodnote 5,23 eura (aj v neprítomnosti)
- Sociálna výpomoc v zložitých životných situáciách
- Bezplatný vstup do mestských inštitúcií (ZOO, MMB, GMB či MKB)
- MultiSport karta
- Bezplatné psychologické poradenstvo
- Spoločné magistrátne podujatia
- Bezplatné vstupy na bežecké a cyklistické preteky, hokejové zápasy a koncerty
- Zľavy do vybraných spoločností
- Chata na Donovaloch
- Odmena pri životných jubileách
- Platené voľno pri darovaní krvi
- Možnosť odborného a profesijného rastu, školenia
- Práca pre 2. najlepšieho zamestnávateľa roka 2024 a 2023 v oblasti štátna a verejná správa
vysokoškolské III. stupňaVzdelanie v odborepreferované: v oblasti ekonomiky, financií alebo verejnej správyPočet rokov praxe3Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (preferované v oblasti ekonomiky, financií alebo verejnej správy).
- Skúsenosti s rozpočtovaním a finančným riadením, ideálne v oblasti verejného sektora.
- Schopnosť analyzovať a interpretovať finančné dáta, tvorba ekonomických analýz.
- Organizačné a komunikačné schopnosti, systémové myslenie a analytické schopnosti,
- Ekonomické zručnosti: analýza dát, práca s kontingenčnými tabuľkami,
- Koordinačné zručnosti a spolupráca s viacerými organizačnými útvarmi mestských rozpočtových organizácií.
- Skúsenosti s finančných kontrolingom a zavádzaním organizačných zmien a skúsenosti s change manažment verejných inštitúcií sú vítané.
- Spoľahlivosť, zodpovednosť a konštruktívny a proaktívny prístup k práci, flexibilita, odhodlanie učiť sa nové informácie a postupy.
EurActiv