Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy: Manažér/ka organizačného usmerňovania mestských rozpočtových organizácií

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto práce
BratislavaDruh pracovného pomeru
plný úväzokTermín nástupu
dohodouMzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacod 2000 Eur/ mesiac.Náplň práce, právomoci a zodpovednostiBaví Ťa ísť vpred, prekonávať prekážky, hľadať nové riešenia? Dbáš na to, aby mala Tvoja cesta cieľ a dosiahol/-hla si dôležité výsledky?Hľadáme nového kolegu/novú kolegyňu a chceme mu/jej dať priestor mať reálny dopad na skvalitňovanie mestských zariadení sociálnych služieb. Mal-a by si rozumieť financiám, mať analytické schopnosti a chápať princípy riadenia organizácie.Náplň práce:Rozpočtové činnosti:
  • Rozvoj systémového ownership-u témy rozpočtov mestských zariadení sociálnych služieb pre seniorov (ďalej ZpS).
  • Spolupráca na tvorbe a dohľad na plnenie finančných a investičných plánov vrátane periodického odpočtovania.
  • Spolupráca na plnení opatrení výkonnostných auditov so zameraním na finančnú, personálnu a prevádzkovú efektívnosť.
  • Príprava a realizácia prechodu mestských ZpS na financovanie podľa princípov reformy MPSVR od roku 2026.
  • Štandardizácia rozpočtových kapitol ZpS, vrátane miezd.
  • Schvaľovanie úprav rozpočtov ZpS a vydávanie stanovísk k ich zmenám.
  • Tvorba ekonomických analýz a kontrola dodržiavania interných predpisov.
Organizačné činnosti:
  • Implementácia opatrení z výkonnostných auditov.
  • Nastavenie cieľov a merateľných ukazovateľov (KPIs) pre hodnotenie účinnosti organizácie.
  • Hľadanie synergií medzi ZpS a inými organizáciami v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta.
  • Poskytovať súčinnosť pri finančnej kontrole ZpS.
  • Spolupráca s Bratislavským centrom služieb na zavádzaní zdieľaných služieb pre ZpS napr. poradenské a konzultačné služby, verejné obstarávanie, ľudské zdroje, marketing a komunikácia, informačné technológie, facility manažment, ekonomika a financovanie.
Zamestnanecké výhody, benefityPonúkame:
  • prácu v inšpiratívnom tíme, na spoločensky hodnotných cieľoch s jasnou víziou a citeľným dopadom.
  • priestor pre samostatnú prácu a tiež intenzívnu spoluprácu s vedením sekcie sociálnych vecí, manažérkou personálneho usmerňovania a tímom siedmich riaditeliek mestských zariadení sociálnych služieb pre seniorov.
Okrem toho, nielen férovú výšku mzdy, ale aj zaujímavé benefity:
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • 2 dni na regeneráciu
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu
  • Príspevok zo mzdy až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Príspevok na stravovanie v hodnote 5,23 eura (aj v neprítomnosti)
  • Sociálna výpomoc v zložitých životných situáciách
  • Bezplatný vstup do mestských inštitúcií (ZOO, MMB, GMB či MKB)
  • MultiSport karta
  • Bezplatné psychologické poradenstvo
  • Spoločné magistrátne podujatia
  • Bezplatné vstupy na bežecké a cyklistické preteky, hokejové zápasy a koncerty
  • Zľavy do vybraných spoločností
  • Chata na Donovaloch
  • Odmena pri životných jubileách
  • Platené voľno pri darovaní krvi
  • Možnosť odborného a profesijného rastu, školenia
  • Práca pre 2. najlepšieho zamestnávateľa roka 2024 a 2023 v oblasti štátna a verejná správa
Informácie o výberovom konaníZoznam požadovaných dokladov a materiálov:1. Motivačný list /max. dve normostrany/2. Štruktúrovaný profesijný životopis /max. 4 normostrany/3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaniaNa osobné/ online stretnutie si zamestnávateľ vyhradzuje právo pozvať len vybraných kandidátov.Ak Vás táto pozícia zaujala pošlite nám predmetné dokumenty do 02.03.2025.Zverejnené dňa 12.02.2025.Požiadavky na zamestnancaPozícii vyhovujú uchádzači so vzdelanímvysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňaVzdelanie v odborepreferované: v oblasti ekonomiky, financií alebo verejnej správyPočet rokov praxe3Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (preferované v oblasti ekonomiky, financií alebo verejnej správy).
  • Skúsenosti s rozpočtovaním a finančným riadením, ideálne v oblasti verejného sektora.
  • Schopnosť analyzovať a interpretovať finančné dáta, tvorba ekonomických analýz.
  • Organizačné a komunikačné schopnosti, systémové myslenie a analytické schopnosti,
  • Ekonomické zručnosti: analýza dát, práca s kontingenčnými tabuľkami,
  • Koordinačné zručnosti a spolupráca s viacerými organizačnými útvarmi mestských rozpočtových organizácií.
  • Skúsenosti s finančných kontrolingom a zavádzaním organizačných zmien a skúsenosti s change manažment verejných inštitúcií sú vítané.
  • Spoľahlivosť, zodpovednosť a konštruktívny a proaktívny prístup k práci, flexibilita, odhodlanie učiť sa nové informácie a postupy.

EurActiv