Accounting Clerk

Cargo-Partner HQSC s.r.o.

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 1 600 € za mesiac
  • Dočasný pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 23 dňami
4311999 - Administratívny pracovník v účtovníctve inde neuvedenýPracovná oblasť: Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistikaPočet voľných miest: 3Náplň práce: Are you a recent graduate or early-career professional eager to build your accounting career in a dynamic international environment? cargo-partner is looking for an Accounting Clerk to join our friendly and growing team in Bratislava.
In this role, you'll play a key part in supporting our UK and Western European finance operations by handling a variety of financial and administrative tasks -especially accounts payable, receivable, and intercompany reconciliations. If you hold a degree in Economics, Business Administration, or a related field and have a genuine interest in financial processes, this is your chance to grow with a global logistics company that values development and cross-border collaboration.
Join cargo-partner as an Accounting Clerk and play a key role in supporting our finance operations across Western Europe.
Your tasks:
Receive and accurately post both operational and non-operational invoices.
Manage bank statements and quickly fix any system hiccups.
Support key finance processes like accounts payable, receivable, and intercompany reconciliations.
Handle payment reminders and vendor account statements smoothly and efficiently.
Work your magic with SAP, MS Excel, and AS400 systems every day.
Keep vendor data sharp and up-to-date (think addresses, bank details, emails).
Communicate directly with vendors to clear up disputes and keep things running smoothly.
Start strong with core tasks like invoice posting and reconciliations - then grow into bigger responsibilities, including ESG reporting and more.Informácie pre uchádzača:Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pomer na neurčitý čas
Počet hodín za týždeň: 40.0
Zmennosť: pružná
Nočná práca: Nie
Sezónna práca: Nie
Pracovné miesto vhodné pre: Absolventa
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 1 600 € mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sféreZdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky .Všeobecne požadované znalosti:Požadovaný stupeň vzdelania: Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňaZnalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: ÁnoCudzí jazyk: anglický stredná - pokročilá B1 a B2Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práceOsobnostné predpoklady: analytické myslenie
asertivita
cieľavedomosť
iniciatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
trpezlivosť
vnútorná stabilitaZabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
Sprostredkovanie kandidátov: Vlastnou formouForma sprostredkovania: inou formou -Dátum ukončenia ponuky: 10.09.2025Požiadavky na zamestnancaVhodné pre absolventov:ÁnoInformácie o spoločnostiKontaktné údaje:Cargo-Partner HQSC s.r.o.

Zoznam Kariéra

Podobné ponuky

  • Správca informačného systému

    Top 1 Accounting, s.r.o.

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 250 € za mesiac
    2522001 - Správca informačného systému Pracovná oblasť: IT a telekomunikácie Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Automatizácia procesov: Vytváranie a údržba CI/CD pipeline (…
    • Pred 8 dňami
  • Vodič autobusu

    Top 1 Accounting, s.r.o.

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 200 € za mesiac
    8331001 - Vodič autobusu Pracovná oblasť: Doprava Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Vodič autobusu Informácie pre uchádzača: Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovný pom…
    • Pred 23 dňami