
Helpdesk telefonický/á operátor/ka
- Bratislava, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- Realizovať telefonickú a e-mailovú komunikáciu s partnermi v predajnej sieti banky
- Komunikovať informácie medzi poisťovňou a sieťou banky
- Podporovať predajnú sieť banky pri argumentácií a predaji produktov
- Evidovať telefonické a e-mailové otázky a odpovede
- Zabezpečovať podporu procesov spracovania návrhov na uzavretie poistenia v predajnej sieti
- Poskytovať kvalifikované informácie koordinátorom predaja bankopoistenia a obchodným partnerom
- Zaisťovať informovanosť o podmienkach produktov, zmenách a novinkách
- ročné odmeny
- príspevok do III. dôchodkového piliera
- odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
- flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
- príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- skrátený fond pracovného času
- dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách
- možnosť tzv. sick days
- poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií
- podpora rozvoja a vzdelávania - školenia zamerané na soft a hard skills
- podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
- stabilné zamestnanie na trvalý pracovný pomer v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
- ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera
- teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
- spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
- súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňaOstatné znalostiMicrosoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - ZákladyPozícia je vhodná pre absolventaÁnoOsobnostné predpoklady a zručnosti
- Stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Mierna pokročilá znalosť balíka MS Office výhodou
- Prax v oblasti podpory predaja obchodu je vítaná
- Prax v oblasti poisťovníctva alebo bankovníctva výhodou
- Výborné komunikačné, organizačné a prezentačné zručnosti
- Adaptabilita, dobré zvládanie stresových situácií
- Silná orientácia na klienta
- Samostatný, zodpovedný a aktívny prístup k práci
E-mail: