Pracovné ponuky v IA MPSVR SR
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 2 200 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Termín nástupu: 01.06.2021/dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Trvanie pracovného pomeru: doba určitá /12 mesiacov/
Počet voľných pracovných miest: 1Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:Zodpovedá za tvorbu a a aktualizáciu internej a riadiacej dokumentácie, metodických pokynov, usmernení, výkladov, stanovísk a ďalších dokumentov vo vecnej pôsobnosti odboru. Riadi, zodpovedá a koordinuje plnenie odborných činností v rámci odboru podporných aktivít a to:
- oddelenia verejného obstarávania, ktoré zahŕňa procesy spojené s verejným obstarávaním a spätnou kontrolou verejného obstarávania organizácie v súlade so zákonom č. 353/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ako aj internými riadiacimi aktmi,
- oddelenia nezrovnalostí, ktoré zahŕňa procesy analýz a prešetrenia zistených nezrovnalostí na úrovni IA MPSVR SR, vrátane spracovania správ o zistených nezrovnalostiach,
- oddelenia prierezových činností, ktoré zahŕňa procesy v rámci auditov a kontrol delegovaných právomocí, vrátane prípravy podkladových materiálov a komunikácie s internými/externými audítormi a kontrolnými orgánmi za agentúru, taktiež činnosti spojené s monitorovaním a hodnotením operačného programu a vypracovanie podkladov do výročných správ a záverečnej správy operačného programu, podkladov pre hodnotenie pomoci z EŠIF na základe požiadaviek relevantných subjektov, taktiež správu ITMS2014+,
- oddelenie správy a prevádzky, ktoré zahŕňa procesy týkajúce sa materiálno-technického zabezpečenia agentúry, vozového parku, podateľne a registratúry,
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, ekonomické zamerania výhodou,
- minimálne 5 ročná prax v oblasti verejného obstarávania a v oblasti riadenia zamestnancov,
- prax v oblasti auditov, nezrovnalostí, správy a prevádzky výhodou,
- skúsenosti s prácou v štátnej/verejnej správe a štrukturálnych fondoch výhodou.
- Microsoft Word - pokročilý
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- Internet - pokročilý
- znalosť zákona o verejnom obstarávaní,
- riadiace schopnosti a schopnosť riešiť vzniknuté problémy,
- analytické, koncepčné a strategické myslenie,
- výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
- vysoký zmysel pre zodovednosť a asertivitu,
- aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie.
- Motivačný list,
- Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) – iné formáty životopisov nie sú akceptované.
IA MPSVR SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislavas označením „Výberové konanie Riaditeľ odboru podporných aktivít“Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.Súhlas so spracovaním osobných údajov:Riaditeľ/Riaditeľka odboru ekonomikyMiesto výkonu práce: Nevädzová 5, Bratislava
Ponúkaný plat: 2200€/mesiac
Termín nástupu: 01.06.2021/dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Trvanie pracovného pomeru: doba určitá /12 mesiacov/
Počet voľných pracovných miest: 1Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:Zodpovedá za tvorba koncepčných, metodických a analytických materiálov v oblasti riadenia, plánovania a ekonomiky, vrátane využívania pomoci zo štrukturálnych nástrojov EÚ. Riadi, zodpovedá a koordinuje plnenie odborných činností v rámci odboru ekonomiky a to najmä:
- spracovanie návrhu rozpočtu príjmov a výdavkov, vrátane sledovania čerpania výdavkov v zmysle zákona 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- výkon kontroly v zmysle zákona č. 357/2015 Z.z. Zákon o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov na svojej úrovni,
- koordinácia finančných a účtovných operácií vrátane ich správnosti pri realizácii projektov,
- príprava podkladových materiálov a komunikácii s internými a externými auditormi a kontrolnými orgánmi.
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania,
- minimálne 5 ročná prax v oblasti financií a v oblasti riadenia zamestnancov,
- skúsenosti s prácou v štátnej/verejnej správe a štrukturálnych fondoch výhodou.
- Microsoft Word - pokročilý
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
- Microsoft PowerPoint - pokročilý
- Internet - pokročilý
- SAP - pokročilý
- znalosť ekonomickej a účtovnej agendy,
- riadiace schopnosti a schopnosť riešiť vzniknuté problémy,
- analytycké, koncepčné a strategické myslenie,
- výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
- vysoký zmysel pre zodovednosť a asertivitu,
- aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie.
- Motivačný list,
- Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) – iné formáty životopisov nie sú akceptované.
- Kópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
IA MPSVR SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislavas označením „Výberové konanie Riaditeľ odboru ekonomiky“Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.Súhlas so spracovaním osobných údajov:Asistent/-ka odboru ekonomikyMiesto výkonu práce: Nevädzova 5, Bratislava
Ponúkaný plat: od 1200 EUR /resp. v závislosti od skúseností a praxe kandidáta/
Termín nástupu: 17.05.2021/dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Trvanie pracovného pomeru: zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky
Počet voľných pracovných miest: 1Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- informačné, organizačné a evidenčné práce pre vedúceho zamestnanca, organizáciu denného programu, návštev a porád,
- komplexne zabezpečuje správu registratúry organizačného útvaru v súlade s platným registratúrnym poriadkom,
- rozpis faktúr podľa oprávnenosti výdavkov ŠR a jednotlivých projektov vrátane projektu technickej pomoci prostredníctvom MS Excel
- revízia zmlúv odboru ekonomiky a zverejňovanie v Centrálnom registri zmlúv,
- vyúčtovanie preddavkov na drobný nákup a reprezentačné v zmysle interných predpisov,
- evidenciu a distribúciu korešpondencie riaditeľa odboru a písomných materiálov odboru, ich archiváciu podľa registratúrneho poriadku,
- administratívne a organizačné aktivity spojené s aktivitami riaditeľa odboru,
- povinnosti súvisiace s poradami odboru, spracovanie záznamu z porád odboru, vyhodnotenie plnenia úloh vyplývajúcich z porád odboru,
- prípravu podkladov, stanovísk, plnenia úloh a vybavovania administratívnej agendy riaditeľa odboru ekonomiky,
- prevzatie doručených zásielok z podateľne IA MPSVR SR na Odbor ekonomiky, ako aj expedíciu zásielok odboru na odoslanie do podateľne IA MPSVR SR,
- označenie príslušných dokumentov v zmysle registratúrneho poriadku a plánu organizácie,
- korekcie mesačnej evidencie dochádzky zamestnancov odboru,
- spoločenský servis pre návštevy /napr. vybavuje vstup, poskytuje občerstvenie/.
- ukončené VŠ vzdelanie I. stupňa, alebo
- ukončené SŠ vzdelanie s maturitou ekonomického zamerania, alebo
- ukončené SŠ vzdelanie s maturitou iného ako ekonomického zamerania a minimálne 2 roky praxe
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, svedomitosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť riešiť konflikty,
- systematické myslenie, precíznosť, systematický prístup a spoľahlivosť pri narábaní so zverenou dokumentáciou, organizačné schopnosti, koordinačné schopnosti, schopnosť pracovať pod časovým tlakom.
- Motivačný list,
- Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR) - iné formáty životopisov nie sú akceptované,
- Kópia dokumentu najvyššieho dosiahnutého vzdelania.
IA MPSVR SR
Nevädzova 5
814 55 Bratislavas označením „Výberové konanie Asistent/-ka OE“Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.Súhlas so spracovaním osobných údajov:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv