Pracovné ponuky v IA MPSVR SR

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 2 200 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Riaditeľ/Riaditeľka odboru podporných aktivítMiesto výkonu práce: Nevädzová 5, BratislavaPonúkaný plat: 2200€/mesiac
Termín nástupu: 01.06.2021/dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Trvanie pracovného pomeru: doba určitá /12 mesiacov/
Počet voľných pracovných miest: 1Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:Zodpovedá za tvorbu a a aktualizáciu internej a riadiacej dokumentácie, metodických pokynov, usmernení, výkladov, stanovísk a ďalších dokumentov vo vecnej pôsobnosti odboru. Riadi, zodpovedá a koordinuje plnenie odborných činností v rámci odboru podporných aktivít a to:
  • oddelenia verejného obstarávania, ktoré zahŕňa procesy spojené s verejným obstarávaním a spätnou kontrolou verejného obstarávania organizácie v súlade so zákonom č. 353/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ako aj internými riadiacimi aktmi,
  • oddelenia nezrovnalostí, ktoré zahŕňa procesy analýz a prešetrenia zistených nezrovnalostí na úrovni IA MPSVR SR, vrátane spracovania správ o zistených nezrovnalostiach,
  • oddelenia prierezových činností, ktoré zahŕňa procesy v rámci auditov a kontrol delegovaných právomocí, vrátane prípravy podkladových materiálov a komunikácie s internými/externými audítormi a kontrolnými orgánmi za agentúru, taktiež činnosti spojené s monitorovaním a hodnotením operačného programu a vypracovanie podkladov do výročných správ a záverečnej správy operačného programu, podkladov pre hodnotenie pomoci z EŠIF na základe požiadaviek relevantných subjektov, taktiež správu ITMS2014+,
  • oddelenie správy a prevádzky, ktoré zahŕňa procesy týkajúce sa materiálno-technického zabezpečenia agentúry, vozového parku, podateľne a registratúry,
Požadované vzdelanie a prax:
  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, ekonomické zamerania výhodou,
  • minimálne 5 ročná prax v oblasti verejného obstarávania a v oblasti riadenia zamestnancov,
  • prax v oblasti auditov, nezrovnalostí, správy a prevádzky výhodou,
  • skúsenosti s prácou v štátnej/verejnej správe a štrukturálnych fondoch výhodou.
Počítačové znalosti - používateľ:
  • Microsoft Word - pokročilý
  • Microsoft Excel - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Internet - pokročilý
Jazykové znalosti: Anglický jazyk - pokročilýVodičský preukaz: Skupiny B – výhodouOsobnostné predpoklady a zručnosti:
  • znalosť zákona o verejnom obstarávaní,
  • riadiace schopnosti a schopnosť riešiť vzniknuté problémy,
  • analytické, koncepčné a strategické myslenie,
  • výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
  • vysoký zmysel pre zodovednosť a asertivitu,
  • aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti: Verejná správaInformácie o výberovom konaní:Uchádzači/uchádzačky pošlú do 17.05.2021 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“), ktorej povinnými prílohami sú:
  • Motivačný list,
  • Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) – iné formáty životopisov nie sú akceptované.
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami pošle e-mailom na adresu:alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:Korešpondenčná adresa:
IA MPSVR SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislavas označením „Výberové konanie Riaditeľ odboru podporných aktivít“Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.Súhlas so spracovaním osobných údajov:Riaditeľ/Riaditeľka odboru ekonomikyMiesto výkonu práce: Nevädzová 5, Bratislava
Ponúkaný plat: 2200€/mesiac
Termín nástupu: 01.06.2021/dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Trvanie pracovného pomeru: doba určitá /12 mesiacov/
Počet voľných pracovných miest: 1Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:Zodpovedá za tvorba koncepčných, metodických a analytických materiálov v oblasti riadenia, plánovania a ekonomiky, vrátane využívania pomoci zo štrukturálnych nástrojov EÚ. Riadi, zodpovedá a koordinuje plnenie odborných činností v rámci odboru ekonomiky a to najmä:
  • spracovanie návrhu rozpočtu príjmov a výdavkov, vrátane sledovania čerpania výdavkov v zmysle zákona 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • výkon kontroly v zmysle zákona č. 357/2015 Z.z. Zákon o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov na svojej úrovni,
  • koordinácia finančných a účtovných operácií vrátane ich správnosti pri realizácii projektov,
  • príprava podkladových materiálov a komunikácii s internými a externými auditormi a kontrolnými orgánmi.
Požadované vzdelanie a prax:
  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania,
  • minimálne 5 ročná prax v oblasti financií a v oblasti riadenia zamestnancov,
  • skúsenosti s prácou v štátnej/verejnej správe a štrukturálnych fondoch výhodou.
Počítačové znalosti - používateľ:
  • Microsoft Word - pokročilý
  • Microsoft Excel - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Internet - pokročilý
  • SAP - pokročilý
Jazykové znalosti: Anglický jazyk – pokročilýOsobnostné predpoklady a zručnosti:
  • znalosť ekonomickej a účtovnej agendy,
  • riadiace schopnosti a schopnosť riešiť vzniknuté problémy,
  • analytycké, koncepčné a strategické myslenie,
  • výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
  • vysoký zmysel pre zodovednosť a asertivitu,
  • aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie.
Informácie o výberovom konaní:Uchádzači/uchádzačky pošlú do 17.05.2021 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“), ktorej povinnými prílohami sú:
  • Motivačný list,
  • Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass v slovenskom jazyku (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ) – iné formáty životopisov nie sú akceptované.
  • Kópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami pošle e-mailom na adresu:alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:Korešpondenčná adresa:
IA MPSVR SR
Nevädzová 5
814 55 Bratislavas označením „Výberové konanie Riaditeľ odboru ekonomiky“Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.Súhlas so spracovaním osobných údajov:Asistent/-ka odboru ekonomikyMiesto výkonu práce: Nevädzova 5, Bratislava
Ponúkaný plat: od 1200 EUR /resp. v závislosti od skúseností a praxe kandidáta/
Termín nástupu: 17.05.2021/dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Trvanie pracovného pomeru: zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky
Počet voľných pracovných miest: 1Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
  • informačné, organizačné a evidenčné práce pre vedúceho zamestnanca, organizáciu denného programu, návštev a porád,
  • komplexne zabezpečuje správu registratúry organizačného útvaru v súlade s platným registratúrnym poriadkom,
  • rozpis faktúr podľa oprávnenosti výdavkov ŠR a jednotlivých projektov vrátane projektu technickej pomoci prostredníctvom MS Excel
  • revízia zmlúv odboru ekonomiky a zverejňovanie v Centrálnom registri zmlúv,
  • vyúčtovanie preddavkov na drobný nákup a reprezentačné v zmysle interných predpisov,
  • evidenciu a distribúciu korešpondencie riaditeľa odboru a písomných materiálov odboru, ich archiváciu podľa registratúrneho poriadku,
  • administratívne a organizačné aktivity spojené s aktivitami riaditeľa odboru,
  • povinnosti súvisiace s poradami odboru, spracovanie záznamu z porád odboru, vyhodnotenie plnenia úloh vyplývajúcich z porád odboru,
  • prípravu podkladov, stanovísk, plnenia úloh a vybavovania administratívnej agendy riaditeľa odboru ekonomiky,
  • prevzatie doručených zásielok z podateľne IA MPSVR SR na Odbor ekonomiky, ako aj expedíciu zásielok odboru na odoslanie do podateľne IA MPSVR SR,
  • označenie príslušných dokumentov v zmysle registratúrneho poriadku a plánu organizácie,
  • korekcie mesačnej evidencie dochádzky zamestnancov odboru,
  • spoločenský servis pre návštevy /napr. vybavuje vstup, poskytuje občerstvenie/.
Požadované vzdelanie a prax:
  • ukončené VŠ vzdelanie I. stupňa, alebo
  • ukončené SŠ vzdelanie s maturitou ekonomického zamerania, alebo
  • ukončené SŠ vzdelanie s maturitou iného ako ekonomického zamerania a minimálne 2 roky praxe
Počítačové znalosti – používateľ: Pokročilý používateľ MS Office – predovšetkým MS Excel (praktické skúsenosti sú nevyhnutnou podmienkou)Vodičský preukaz: Skupina B – výhodouOsobnostné predpoklady a zručnosti
  • samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, svedomitosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť riešiť konflikty,
  • systematické myslenie, precíznosť, systematický prístup a spoľahlivosť pri narábaní so zverenou dokumentáciou, organizačné schopnosti, koordinačné schopnosti, schopnosť pracovať pod časovým tlakom.
Informácie o výberovom konaní:Uchádzači/uchádzačky pošlú do 12.05.2021 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (Žiadosť), ktorej povinnými prílohami sú:
  • Motivačný list,
  • Podpísaný profesijný životopis vo forme Europass (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR) - iné formáty životopisov nie sú akceptované,
  • Kópia dokumentu najvyššieho dosiahnutého vzdelania.
Uvedenú Žiadosť spolu s jej povinnými prílohami pošle e-mailom na adresu:alebo doručí na nasledujúcu korešpondenčnú adresu:Korešpondenčná adresa:
IA MPSVR SR
Nevädzova 5
814 55 Bratislavas označením „Výberové konanie Asistent/-ka OE“Vážime si Vaše vzdelanie a skúsenosti, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov a ďalších podkladov). Ak bude Váš odborný profil zodpovedať našim požiadavkám, budeme Vás kontaktovať s ponukou zapojenia sa do druhého kola výberu.V prípade, ak sa tak nestane v priebehu jedného mesiaca od termínu uzávierky pracovnej ponuky, dali sme prednosť iným kandidátom.Súhlas so spracovaním osobných údajov:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Pracovné ponuky na STU

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 600 € za mesiac
    Koordinátor/ka pre strategickú komunikáciu aliancie EULiST na STU Miesto: office (Bratislava) Pracovný čas: flexibilný Druh úväzku: Plný úväzok Spolupráca: trvalý pracovný …
    • Pred 1 mesiacom
    • Bez námahy pošlite žiadosť