Pracovné ponuky v Mestskej časti Bratislava-Petržalka
- Petržalka, Bratislava
- 1 200 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 200 EUR/mesiacNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Máte radi vo veciach poriadok, ste dôsledný/á, dodržiavate termíny a plánujete vopred?
- Máte skúsenosti s prenájmom a správou nehnuteľností?
- Máte skúsenosti s administratívnou, ale nie je vám (z času na čas) cudzia ani práca v teréne?
- Hovoria vám niečo pojmy ako valorizácia nájomného, zálohové platby či vyúčtovanie?
- Zvládate prácu s tabuľkami, prehľady úhrad a ich pravidelná kontrola je pre vás samozrejmá?
- Viete pracovať samostatne, ale ste aj tímový hráč, ktorý kolegovi v ťažkej situácii pomôže?
- Radi by ste prispeli k efektívnejšiemu využívaniu majetku Petržalčanov?
- Príprava podkladov pre nájomné zmluvy na nebytové priestory (NP) a garážové státia (GS).
- Príprava podkladov pre obchodné verejné súťaže na nájom NP a GS.
- Obhliadky NP a GS pri obchodných verejných súťažiach.
- Vedenie a evidencia nájomcov NP/GS a neprenajatých NP/GS.
- Kontrola úhrad, upomienky pre neplatičov, podklady pre vymáhanie pohľadávok.
- Mesačná kontrola príjmov a výdajov.
- Valorizácia nájomného.
- Tvorba mesačných platobných príkazov.
- Kontrola NP a GS, komunikácia s nájomcami, riešenie podnetov.
- Obeh dokladov - objednávky, platobné príkazy, podpisovanie faktúr.
- Inventarizácia NP a GS.
- Evidencia, spracovanie a prerozdelenie doručenej pošty.
- Bežná korešpondencia.
nevyhnutne presedíte v kancelárii. Niektoré dni, po príchode do práce a kontrole e-mailov, prediskutujete s kolegami aktuálne úlohy a následne pôjdete do terénu, na kontrolu nebytového priestoru alebo garáží. Po návrate na úrad začnete pripravovať podklady na obchodnú verejnú súťaž na prenájom priestorov. Iný deň zase strávite v kancelárii kontrolou úhrad alebo pomocou nájomcom, ktorým poradíte ako postupovať pri drobných opravách. Na konci dňa tak budete mať dobrý pocit, že ste prispeli k lepšiemu využitiu majetku Petržalky.Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- možnosť práce z domu podľa interných pravidiel
- príspevok na parkovanie v Petržalke
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- potrebné školenia a kurzy
- samozrejme príspevok na stravovanie
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať
- štruktúrovaný profesijný životopis (povinné)
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné)
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šanceNáš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať skúsenosť so správou majetku, ideálne aj s jeho prenájmom. Administratívna práca by mala byť pre neho/ju samozrejmosťou, rovnako tak aj komunikácia s nájomcami. Práca vo verejnom sektore je výhodou, ale nie podmienkou. Nevyhnutnou zručnosťou je ovládanie Excelu a schopnosť a chuť naučiť sa pracovať s ekonomicko-informačným systémom IS SAMO. Súčasne by náš nový kolega mal mať minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou. Jeho/jej dôležitými vlastnosťami by mali byť spoľahlivosť, zodpovednosť a precíznosť. Oceníme aj kolegu/yňu, ktorá/ý je tímový hráč, odolá stresu pri nápore práce a je aktívnym šoférom.K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- prax so správou majetku
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto): 1 300 EUR/mesiacNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Máte právnické vzdelanie a zaujímajú Vás procesy okolo exekučných konaní?
- Orientujete sa aj v správe a vymáhaní pohľadávok?
- Byť supervízorom pre kolegyne na právnom oddelení by bolo pre vás výzvou?
- Nestratíte sa v agende miestneho zastupiteľstva a spracovaní materiálov?
- správa, vymáhanie pohľadávok, vrátane súvisiacej administratívy,
- komunikácia s exekútormi a notármi
- zastrešenie celej agendy exekúcií na miestnom úrade,
- príprava materiálov na zastupiteľstvo súvisiacich s odpisom pohľadávok,
- príprava návrhov na vykonanie exekúcie a uskutočňovanie úkonov súvisiacich s exekučnými konaniami,
- sledovanie aktuálnych zmien platnej legislatívy.
Pracovať budete na Miestnom úrade Petržalka a vašimi najbližšími kolegami sa stanú zamestnanci nášho právneho referátu. Jeho agendu si rozdeľujete podľa vášho zamerania, no v prípade potreby sa vzájomne zastupujete. Každodennou rutinou je komunikácia s inými oddeleniami vo veci exekúcií a tým súvisiacej agendy. Napriek tomu, že je práca naozaj rôznorodá, väčšinu zadaní si viete naplánovať. Zároveň, ako to už býva, sú aj zadania pri ktorých „včera bolo neskoro“, ale aj tie sa dajú určite s prehľadom a pokojom zvládnuť. Na konci pracovného dňa tak budete môcť mať dobrý pocit, že svojou prácou naozaj prispievate k lepšiemu životu v našej Petržalke.Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- možnosť práce z domu podľa interných pravidiel
- príspevok na parkovanie v Petržalke
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- potrebné školenia a kurzy
- samozrejme príspevok na stravovanie
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať:
- štruktúrovaný profesijný životopis
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
EurActiv