Cesta von: Koordinátor/ka tímovej podpory

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 1 650 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Bratislava
  • Plný úväzok
  • Hrubá mzda je v rozmedzí 1 650 EUR - 2 000 EUR. Presná odmena sa určí podľa vzdelania a praxe kandidáta na základe platnej internej smernice organizácie.
Súhrn
  • Minimálne dosiahnuté vzdelanie: Vysokoškolské I. stupňa
  • Vyžadovaná prax [počet rokov]: 3
  • Možný termín nástupu: 1. 3. 2025
  • Vzdelanie v odbore: Vzdelanie v oblasti HR je výhodou.
  • Prax v odbore: 3
  • Miesto: Kancelária na Miletičovej 30 v Bratislave, čiastočne možnosť práce z domu
  • Ponúkaný plat: Hrubá mzda je v rozmedzí 1 650 EUR - 2 000 EUR. Presná odmena sa určí podľa vzdelania a praxe kandidáta na základe platnej internej smernice organizácie.
Poslaním organizácie Cesta von je pomoc ľuďom v generačnej chudobe. Svoju činnosť realizuje prostredníctvom programov: Omama (rozvoj detí vo veku 0-4 roky priamo v rodinách), Filip (finančné vzdelávanie pre rodiny), Zebra (rozvoj teenagerov) a Amal (jazykový program zameraný na rozvoj slovenčiny) priamo v teréne.Koordinátor/ka tímovej podpory je súčasťou bratislavského tímu a jeho/jej úlohou je podpora zamestnancov Cesty von.Popis pracovného miesta
  • Koordinácia náborov a výberov: príprava popisov prác a zverejňovanie inzerátov pre jednotlivé role, správa personálnych softwarov Nalgoo a Mark (Profesia) a databázy kandidátov, komunikácia s uchádzačmi, organizačná aj obsahová príprava pohovorov, vedenie pohovorov, podpora výberových rozhodnutí v spolupráci s manažérmi jednotlivých programov.
  • Onboarding prichádzajúcich a offboarding odchádzajúcich zamestnancov: dohodnutie náležitostí nástupu, prepojenie zamestnanca v rámci tímu, koordinácia technického zabezpečenia pre nového zamestnanca - e-mail, prístupy, potrebné aplikácie, technické vybavenie, evidencia nového zamestnanca v interných databázach, pri odchode vyradenie z databáz, zrušenie/zablokovanie kont a prístupov prostredníctvom externej IT firmy.
  • Koordinácia vzdelávania v organizácii: zabezpečenie úvodných školení nových zamestnancov – BOZP školenia a ďalších úvodných školení; organizácia školenia Mosty z chudoby 1 - 2 krát ročne; organizácia ďalších školení pre zamestnancov na základe ich vzdelávacích potrieb.
  • Podpora internej komunikácie v organizácii: spolupráca s koordinátorkou komunikácie pri tvorbe interného newslettra, informovanie tímu o nových členoch a ich roliach, správa databázy zamestnancov, podpora používania organizačnej aplikácie ClickUp.
  • Podpora tímovej kultúry: raz ročne organizácia teambuildingu celej Cesty von, raz ročne organizácia teambuildingu pre zamestnancov ústredia, dohľad nad tutoringom v Ceste von.
  • Technická podpora bratislavskej kancelárie aj regiónov: zabezpečenie fungovania IT systémov a internetu, úzka spolupráca s externou IT podporou a IT dobrovoľníkmi, zabezpečenie funkčnosti systémov office365, ClickUp, dohľad nad udeľovaním prístupov zamestnancom, vytváranie mailových skupín podľa potreby, podpora zavedenia aplikácie Teams, realizácia školení základných IT zručností pre zamestnancov.
  • Evidencia a správa zariadení: zodpovednosť sa mobily a notebooky v organizácii, evidencia zariadení, príprava a evidencia protokolov o odovzdaní a vrátení zariadení zamestnancom, zodpovednosť za technické nastavenie zariadení v spolupráci s externou IT firmou, spolupráca a komunikácia s mobilnými operátormi.
  • Evidencia a správa priestorov Cesty von (Zebra kluby a maringotky pre omamy):dohľad nad technickým zabezpečením priestorov, internetu, vybavenia, dohľad nad BOZP a požiarnou ochranou priestorov, takisto správa bratislavskej kancelárie.
  • Kontrola a starostlivosť o autá: celková starostlivosť o auto na ústredí, zabezpečenie jeho servisu a údržby, kontrola áut v regiónoch, nákup diaľničných známok, zodpovednosť za poistenie vozidiel, aj zamestnancov, evidencia všetkých dokumentov súvisiacich s autami (TP, poistky, STK, EK, dokumenty súvisiace s Business Leasom, diaľničné známky), riešenie nehôd a poistných udalostí.
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Vynikajúci tím, výborné vzťahy a ľudská organizačná kultúra
  • Silná a zmysluplná myšlienka - Cesta von získala ocenenie Roma Spirit 2022 v kategórii mimovládna organizácia, prvé miesto v medzinárodnej cene SozialMarie 2019, ktorá oceňuje najlepšie sociálne inovácie v strednej Európe a prvé miesto v Cene za napĺňanie Cieľov udržateľného rozvoja 2020
  • Ústretový prístup, pochopenie pre rodinu, flexibilný pracovný čas a 2 dni voľna navyše
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúsenosti s výberom zamestnancov a HR je veľkou výhodou
  • Nadšenie pre oblasť IT, základné IT zručnosti, novátorský prístup
  • Príjemný ústny aj písomný prejav
  • Užívateľská zručnosť pri práci s balíkom MS Office (word, excel), skúsenosť s prácou v Mailchimpe, v Canve, alebo podobných programoch je výhodou
  • Samostatnosť, zodpovednosť a systematický prístup
Informácie o výberovom konaníAk vás ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis a motivačný list najneskôr do 21.2.2025.Vybraných uchádzačov pozveme na osobný rozhovor.Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv