Človek v ohrození: Administratívny asistent/ka pre Jeden svet
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 1 100 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ihneď
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac. Od 1100 € v závislosti od skúseností vybraného uchádzačaInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Medzinárodný festival dokumentárnych filmov Jeden svet sa neustále rozvíja smerom k väčšej profesionalite, inkluzívnosti a udržateľnosti. To si vyžaduje celoročné úsilie skúseného a dobre zohratého tímu. Ak máš rád/rada výzvy, tímovú prácu, nadväzovanie partnerstiev, dokumentárne filmy o dôležitých spoločenských témach a máš zároveň chuť pracovať v administratíve a projektovej koordinácii, daj nám o sebe vedieť.ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU?
- administratívna podpora festivalu Jeden svet a jeho projektových aktivít
- pomoc pri tvorbe rozpočtov, príprava a kontrola donorských zmlúv, faktúr, výdavkových formulárov, príprava zmlúv o dielo a ich následné sprocesovanie
- komunikácia s festivalovým tímom a externými dodávateľmi, donormi a ďalšími relevantnými aktérmi a to aj mimo Slovenska
- tvorba objednávok v internom informačnom systéme MONEY S4, evidencia databázy objednávok, spravovanie rozpočtu festivalu Jeden svet a priebežné sledovanie jeho plnenia
- pomoc pri zabezpečení chodu festivalu z administratívnej stránky a účasť na miestach jeho konania v prípade potreby
- získavanie dokladov od dodávateľov, update databázy objednávok, sledovanie plnenia rozpočtu a príprava podkladov pre vyúčtovanie jednotl. grantov Jeden svet
- účasť na pravidelných poradách zamestnávateľa
- plnenie ďalších úloh podľa potrieb zamestnávateľa
ČO PONÚKAME?
- prácu, ktorá dáva zmysel
- prácu v priateľskom a stimulujúcom kolektíve
- flexibilnú pracovnú dobu
- nadobudnutie skúseností s administratívou, projektovým manažmentom a fundraisingom v prostredí neziskovej organizácie
- nadobudnutie skúseností v oblasti kultúry a audiovízie
- možnosť ďalšieho rozvoja a kariérneho rastu, prístup k vzdelávacím kurzom prostredníctvom SEDUO
Ak sa k nám chceš pridať, pošli čo najskôr krátky motivačný list a svoj životopis.Deadline na prihlásenie: Prihlášky vyhodnocujeme priebežne, takže nepremeškaj príležitosť a zašli tú svoju čo najskôr.Človek v ohrození, n.o. vo výberových konaniach aplikuje princíp rovnakých príležitostí a vylučuje akúkoľvek formu diskriminácie . Vítame záujem ľudí, ktorí majú zväčša menej príležitostí na uplatnenie na trhu práce, z dôvodu akéhokoľvek znevýhodnenia, alebo diskriminácie.Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.8.2024Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)Osobnostné predpoklady a zručnosti
KOHO HĽADÁME?
- precízneho človeka s pozitívnym vzťahom k administratíve a zmyslom pre detail
- niekoho, kto má skúsenosti s administratívnymi činnosťami, tvorbou a evidenciou objednávok a faktúr, a s rozpočtami
- skúsenosť s excelom je nevyhnutná
- skúsenosť s projektovým manažmentom je tiež vítaná
- potrebovať budeš aj anglický jazyk
Stručná charakteristika spoločnosti
People in Peril is a Slovak non-profit organization, providing direct support to those who suffer the consequences of war, to victims of natural disasters, or those living in poverty on the margins of society. PIP SK was founded 1999 by a group of journalists moved by their experience of the devastating consequences of the conflict in Kosovo on civilians and has since then been providing humanitarian and development assistance worldwide. Currently, PIP Slovakia is one of the major humanitarian actors in Slovakia responding the Ukraine crisis both in Slovakia and across border in Ukraine.Počet zamestnancov
150-199 zamestnancovKontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Bosáková
Tel.: +421947954963
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv