PUNKT: PR manažér/ka
- Slovensko
- 12,00 € za hodinu
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- Rýchlo chápe hlavnú pointu a dokáže ju zrozumiteľne odkomunikovať
- Dokáže porozumieť rôznym cieľovým skupinám a nájsť pre ne ten správny jazyk
- Je kreatívny a zároveň systematický
- Vie pestovať dôveru a budovať vzťahy - s médiami, partnermi aj verejnosťou
- Sleduje spoločenské dianie, má cit pre timing a chápe, že slová majú váhu
- Vie držať celok pohromade - pomenovať priority a skoordinovať ľudí aj výstupy
- nastavenie a realizácia PR stratégie a kampaní
- koordinácia PR tímu
- mediálne spolupráce
- práca s textom
- nastavenie PR stratégie pre organizáciu a/alebo pridelený projekt
- realizácia nastavenej stratégie, resp. rozdelenie úloh s ostatnými v PR tíme
- tvorba a realizácia kreatívnych kampaní na propagáciu o.z. Punkt, Dobrý trh a ďalších projektov a na získavanie finančných prostriedkov (2%, príležitostne crowdfunding)
- koordinácia PR tímu, resp. ostatných kolegov, ktorí sa podieľajú na externej komunikácii (sociálne siete, web stránky, partnerské plnenie na podujatiach a pod.)
- konzultácie pri tvorbe rozpočtov k projektom za oblasť PR a marketing
- nastavenie stratégie online komunikácie (sociálne siete, webstránka) obsah, frekvencia, “jazyk” (naratív) príspevkov
- komunikácia s verejnosťou, médiami a vybranými partnermi
- nastavenie a udržiavanie partnerstiev s médiami
- monitoring mediálnych výstupov – priebežne a po podujatiach
- tvorba media plánov, online media plánov
- tvorba obsahu vybraných článkov, tlačových správ a newsletter-ov
- pripomienkovanie štruktúry a obsahu web stránky OZ Punkt – resp. potenciálne návrh novej štruktúry a aktívnych prvkov
- tvorba konceptu a obsahu tlačených materiálov (letáky, inzercia a pod.)
- spolupráca pri tvorbe PR balíčkov pre našich partnerov
- vo vybraných prípadoch zastupovanie organizácie pred médiami a verejnosťou
- účasť na vybraných interných poradách tímu
- ďalšie PR aktivity podľa priebežných potrieb organizácie
- kontakt s mestotvornými a komunitnými témami
- možnosť pozitívne ovplyvniť rozvoj mesta a podporiť aktuálne témy
- získanie know how – urbanizmus, participatívne plánovanie, rozvoj mesta, zero waste ai.
- práca v kreatívnom, otvorenom a priateľskom kolektíve
- flexibilný pracovný čas, možnosť pracovať online – na diaľku
- teambuildingy, darčeky
- záujem o témy ako sú: rozvoj mesta, urbanizmus, ekológia, podpora miestnej ekonomiky, architektúra a pod.
- skúsenosti z oblasti PR minimálne 2 roky
- strategické myslenie – schopnosť nastaviť PR stratégiu v súlade s cieľmi organizácie
- silné komunikačné zručnosti – slovom aj písmom
- ovládanie gramatiky a štylistiky v slovenskom jazyku
- komunikácia v angličtine
- práca s nástrojmi ako je Google Drive, kalendáre, aplikácia Slack
- zodpovednosť (dôslednosť, spoľahlivosť, dodržiavanie termínov)
- organizovanosť a schopnosť systematicky pracovať
- vytrvalosť a flexibilita (práca na projektoch v neziskovom sektore vyžaduje časovú aj kompetenčnú flexibilitu)
- proaktivita a schopnosť samostatnej práce
- pozitívne nastavenie pri hľadaní riešení a možností
EurActiv