
Vedúci/vedúca oddelenia digitálnych kanálov
- Bratislava, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Definovanie digitálnej stratégie a tvorba dlhodobej roadmapy rozvoja digitálnych kanálov
Vytvorenie, rozvoj a vedenie interného tímu (produkt, UX, obsah, analytika, vývoj)
Zabezpečenie, že digitálne riešenia prinášajú merateľnú obchodnú hodnotu a sú v súlade so stratégiou poisťovne
Prioritizácia nových funkcionalít na základe obchodného dopadu, zákazníckej potreby a technickej pripravenosti
Zastrešenie spolupráce naprieč oddeleniami: IT, produktový manažment, likvidácia, marketing, procesy, obchod, správa poistných zmlúv, podpora obchodu, právne, prevádzka
Komunikácia s vrcholovým manažmentom, prezentovanie pokroku, návratnosti a strategického smerovania.Zamestnanecké výhody, benefitySpokojnosť našich zamestnancov je pre nás prioritou, preto si môžu užívať nasledujúce benefity.FINANČNÁ PODPORA
- ročné odmeny
- príspevok do III. dôchodkového piliera
- odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
- flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
- príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- zľavy na produkty
- flexibilný pracovný čas
- skrátený fond pracovného času
- možnosť občasnej práce z domu
- dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách
- možnosť tzv. sick days
- poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií
- oddychové zóny, parkovanie pre bicykle
- podpora rozvoja a vzdelávania - interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills
- podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
- stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
- ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera
- teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
- spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
- súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňaVzdelanie v odboreobchodné, ekonomické (ideálne so zameraním na marketing)Jazykové znalostiAnglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)Ostatné znalostiMicrosoft Office - PokročilýPrax na pozícii/v oblastiv oblasti digitálneho marketinguPočet rokov praxe3Osobnostné predpoklady a zručnostiSkúsenosti s riadením digitálneho produktu alebo digitálnych kanálov, ideálne v sektore financií, poisťovníctva, bankovníctva alebo telekomunikácií - minimálne 3 roky
Praktické skúsenosti s vedením multidisciplinárnych tímov a budovaním digitálnych riešení
Schopnosť prepájať zákaznícke potreby s obchodnými cieľmi a technologickými možnosťami
Znalosť princípov UX/CX, digitálnej analytiky, agilného riadenia a produktového manažmentu
Skúsenosť s tvorbou a správou digitálnej roadmapy a backlogu
Znalosť nástrojov ako Jira, Confluence, Figma, GA4, Hotjar výhodou.
Analytické a kreatívne schopnosti
Proaktívny a pozitívny prístup k zverenej agende
Samostatné uvažovanie a rozhodovanie sa na základe analýzy a relevantných argumentov
Demonštrácia inovatívneho, kreatívneho prístupu s chuťou rozvíjať sa
Vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti
Zmysel pre tímovú prácu
Asertivita
Spoľahlivosť, zodpovednosť, disciplína
Časová flexibilita a vysoké nasadenieInzerujúca spoločnosťStručná charakteristika spoločnostiSme silná úspešná poisťovacia spoločnosť, s dlhoročnou tradíciou na slovenskom poistnom trhu, člen významnej európskej poisťovacej skupiny Vienna Insurance Group. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group ponúka občanom, fyzickým a právnickým osobám viac ako 100 produktov životného a neživotného poistenia v široko rozvinutej obchodnej sieti agentúr, kancelárií a obchodných miest. Všetky ponúkané produkty a ich všeobecné poistné podmienky zodpovedajú európskemu štandardu..KontaktKontaktná osoba: Referát pre recruitment
E-mail: