Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky: hlavný štátny radca

Ministerstvo vnutra Slovenskej republiky

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Identifikátor výberového konania: VK/2018/8325Služobný úrad: Ministerstvo vnútra Slovenskej republikySídlo služobného úradu:Pribinova 2
Bratislava – mestská časť Staré Mesto
812 72Druh výberoveho konania: vonkajšie výberové konanieVymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie: štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej službyPočet obsadzovaných miest: 1Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom miesteOrganizačný útvar: oddelenie kontroly a auditov organizačného odboru sekcie európskych programovOdbor štátnej služby: 1.03 – Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únieObsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii: hlavný štátny radca – odborníkDruh štátnej služby: dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej službyNajnáročnejšia činnosť
  • Tvorba stratégie a štátnej politiky vo vymedzenej oblasti na úrovni ministerstva.
  • Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva.
  • Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť
  • Podieľa sa na príprave a implementácii projektov ako RO pre Operačný program Efektívna verejná správa, SO pre Operačný program Ľudské zdroje, SO pre Operačný program Kvalita životného prostredia na programové obdobie 2014-2020.
  • Zabezpečuje hlavné činnosti ako koordinátor auditov a certifikačných overovaní, kontrolór EŠIF a manažér overovania podnetov v súlade s metodikou ÚV SR a CKO a ostatné v zmysle príslušných manuálov procedúr RO a SO v platnom znení a vykonáva najmä:
  • zabezpečuje súčinnosť pri výkone auditov/kontrol v subjektoch od fázy prípravy vyžiadanej dokumentácie až po fázu odpočtu splnenia nápravných opatrení,
  • pripravuje stanoviská k zisteniam z auditov/kontrol,
  • pripravuje podkladové materiály a komunikáciu s internými a externými audítormi
  • vykonáva kontrola súladu vykonávaných činností s manuálom procedúr subjektov, ako aj relevantnými usmerneniami, metodickými pokynmi, výkladmi a postupmi definovanými na národnej úrovni,
  • poskytuje súčinnosť orgánom činným v trestnom konaní pri vyšetrovaniach súvisiacich s projektmi financovanými z relevantných operačných programov,
  • pripravuje návrh opatrení, vrátane systémových opatrení, pre zefektívnenie a zvýšenie účinnosti systémov riadenia, implementácie a kontroly relevantných operačných programov,
  • vykonáva kontrolu splnenia opatrení prijatých na nápravu zistených nedostatkov a na odstránenie príčin ich vzniku,
  • vedie evidenciu vykonaných kontrol,
  • vykonáva kontroly na mieste, kontrola oprávnenosti položiek jednotlivých účtovných dokladov, dokumentov a ich vzájomný súlad so Zmluvou o poskytnutí NFP, kontrola realizácie projektu a súlad realizácie projektu so Zmluvou o poskytnutí NFP,
  • vypracováva správy o vykonaných kontrolách na mieste,
  • eviduje podnety; vykonáva priebežný monitoring medializovaných podnetov, resp. podnetov iných subjektov; vykonáva preverovania podnetov a prijíma opatrenia na odstránenie nedostatkov zistených preverením podnetov,
  • informuje príslušné orgány o podnetoch a výsledkoch ich preverenia;
  • v oblasti kontroly a auditu poskytuje odbornú podporu jednotlivým útvarom pri výkone ich činností
  • vykonáva archiváciu príslušnej dokumentácie v predpísanom časovom období
  • vykonáva evidenciu/aktualizáciu a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do ITMS2014+
  • plní ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca.
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby: Bratislava – mestská časť Staré MestoProfil uchádzača
  • Predpokladyvek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
  • ovládanie štátneho jazyka
  • bezúhonnosť
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov: NieKvalifikačné predpokladyVzdelanie: vysokoškolské vzdelanie druhého stupňaPožiadavkyNa obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky: NieVyžaduje sa zdravotná spôsobilosť: NieVyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka: Anglický (B1 - Úroveň mierne-pokročilá)Vyžaduje sa odborná prax: odborná prax v oblasti kontroly a auditu, resp. v oblasti implementácie fondov EÚ minimálne 1 rok.Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami: nevyžaduje saĎalšie požiadavky
  • samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti; – znalosť práce s PC
  • Windows, MS Office, Internet;
Požadované odborné znalosti:
  • znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a ďalších; – znalosť platných právnych predpisov SR a EÚ v oblasti implementácie EŠIF a v oblasti auditu a výkonu kontroly projektov EŠIF - najmä zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; Systému riadenia EŠIF 2014 - 2020; Systému finančného riadenia ŠF, KF a ENRF 2020; znalosť kontrolných mechanizmov v oblasti EŠIF a základných úloh a kompetencií subjektov zapojených do implementácie EŠIF; – znalosť práce s IMTS2014+; – znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr.
Zoznam požadovaných dokumentov
  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  • Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  • Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  • Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
  • kópia dokladu alebo čestné vyhlásenie, ktorými uchádzač preukazuje ovládanie cudzieho jazyka na požadovanej úrovni
čestné vyhlásenie o požadovanej praxiUchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi: v listinnej podobe. V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje. V elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaníV tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.Bez autentifikácie (bez použitia eID karty): v tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom. Po autentifikácii (s použitím eID karty): v tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.Informácie o výberovom konaníDátum vyhlásenia výberového konania: 14.12.2018Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi: 21.12.2018Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobeMiesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe: Ministerstvo vnútra SR personálny odbor sekcia personálnych a sociálnych činností a osobný úrad Pribinova 2 812 72 Bratislava – mestská časť Staré MestoPredpokladaný termín uskutočnenia výberového konania: január 2019Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania: Ministerstvo vnútra SR Pribinova 2 BratislavaSpôsob vykonania výberového konania: písomná časť a ústna časťKontaktná osobaJUDr. Janka Borušovičová
Telefónne číslo: +421250944346*Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv