Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy: Asistent/ka kancelárie primátora

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 1 400 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto práceBratislavaDruh pracovného pomeru
plný úväzokTermín nástupu
DohodouMzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacod 1 400 EUR/mes.Informácie o pracovnom miesteNáplň práce, právomoci a zodpovednostiSte organizačný talent, ktorý zvláda multitasking s ľahkosťou?Pridajte sa k nášmu tímu a buďte kľúčovou súčasťou Kancelárie primátora!Hľadáme zodpovednú a flexibilnú osobu na pozíciu asistenta/ky. Vašou hlavnou úlohou bude zabezpečenie administratívnej podpory a asistentských činností v rámci Kancelárie primátora- útvar Kabinetu primátora.Náplň práce:
  • Výkon odborných, administratívnych a organizačných úloh v kancelárii primátora.
  • Evidencia, distribúcia a archivácia spisov, expedícia pošty.
  • Komunikácia- telefonická, písomná a osobná
  • Riešenie korešpondencie primátora.
  • Organizačné zabezpečenie stretnutí a porád v kancelárii primátora.
  • Zabezpečenie materiálno-technického vybavenia kancelárie.
  • Správa a koordinácia kalendára primátora a riaditeľa kancelárie.
  • Koordinácia podkladov na stretnutia primátora.
  • Riešenie agendy v súlade s internými predpismi a právnymi normami.
  • Vyhotovenie objednávok a likvidácia faktúr.
  • Správa reprezentačného fondu a fondu reprezentačných darov primátora.
  • Riešenie operatívnych úloh podľa pokynov.
Zamestnanecké výhody, benefityPonúkame:
  • Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí.
  • Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja.
  • Prácu v priateľskom a podporujúcom tíme.
Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme okrem férovej mzdy pripravené aj zaujímavé benefity:
  • Peňažné benefity
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa
Informácie o výberovom konaníZoznam požadovaných dokladov a materiálov:1. Motivačný list2. Štruktúrovaný životopis.Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj aktuálny životopis, motivačný list najneskôr do 03.04.2025.Zverejnené dňa 20.03.2025„Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, t.j. https://bratislava.sk/ochrana-….“Požiadavky na zamestnancaPozícii vyhovujú uchádzači so vzdelanímstredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňaOsobnostné predpoklady a zručnosti
  • Ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou.
  • Skúsenosti v oblasti administratívy, organizácie a komunikácie.
  • Výborné organizačné a koordinačné schopnosti.
  • Samostatnosť, precíznosť a zodpovednosť pri plnení úloh.
  • Pokročilá znalosť práce s MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Office 365).
  • Asertivita, odolnosť voči stresu, flexibilita, komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, organizačné schopnosti, koncepčné myslenie, ochota sa učiť.
  • Príjemné vystupovanie, písomný a hovorený prejav na vysokej úrovni.
  • Schopnosť zvládať stres a multitasking.
  • Komunikatívnosť a ochota spolupracovať s rôznymi internými a externými subjektmi.
  • Výhodou je schopnosť dohovoriť sa v anglickom jazyku.
Inzerujúca spoločnosťStručná charakteristika spoločnostiVerejná správa – samosprávaPočet zamestnancov500-999 zamestnancovKontaktKontaktná osoba: Mgr. Lucia Dendis
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Asistent/ka účtovného oddelenia

    KPMG

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 200 € za mesiac
    Popis pracovného miesta Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Hľadáš prácu s číslami, ktorá Ťa bude baviť? Staň sa asistentom/tkou nášho interného účtovného oddelenia. Ak Ťa…
    • Pred 1 dňom
  • Inštitút SGI: office manažér/asistent projektových manažérov

    Institut SGI

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 500 € za mesiac
    Office manažér/office manažérka a asistent/asistentka projektových manažérov Náplň práce: Náplňou práce bude starostlivosť o chod kancelárie, čo zahŕňa najmä vybavovanie telefo…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť