
Asistent/ka manažmentu a prevádzky kancelárie
- Bratislava, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- Podpora riaditeľa pri organizácii stretnutí, služobných ciest a každodennej agendy
- Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie a komunikácia s dodávateľmi
- Administratívna agenda vrátane práce s dokumentmi a internými systémami
- Privítanie návštev, reprezentácia spoločnosti a organizácia interných podujatí
- Skúsenosti s administratívou a podporou manažmentu
- Anglický jazyk na komunikačnej úrovni (písomne aj ústne)
- Výborné organizačné a komunikačné schopnosti
- Zodpovedný a profesionálny prístup, reprezentatívne vystupovanie
- Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme, zmysel pre detail
- Flexibilita, proaktivita a ochota prinášať nové nápady
- Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti s globálnym dosahom
- Moderné a príjemné pracovné prostredie v nových priestoroch v Bratislave
- Každoročné zvyšovanie mzdy + možnosť získať firemné akcie
- Podpora osobného a kariérneho rastu, priestor pre nové nápady a iniciatívu
- Firemné teambuildingy, sociálne a wellness aktivity
- Priama spolupráca s vedením a možnosť podieľať sa na významných projektoch