Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy: Projektový/á vedúci/a v projektovej kancelárii magistrátu
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 2 000 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 2 000 EUR/mesiacNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie najväčších projektov magistrátu na základe ich zadania v spolupráci s odbornými útvarmi magistrátu a externými subjektmi/ partnermi podľa ich obsahovej zodpovednosti v nasledovnom rozsahu činností projektového vedúceho:
- inicializácia projektu,
- plánovanie projektu a správa termínového plánu projektu,
- vedenie projektového tímu zloženého z odborných útvarov magistrátu, organizácií mesta a externých partnerov a jeho rozvoj,
- riadenie realizácie a dosahovania projektových výsledkov / výstupov podľa zadania projektu vrátane spolupráce pri procesoch verejného obstarávania, tvorbe zmlúv a pod.,
- riadenie projektového rozpočtu,
- reporting projektu voči riadiacemu výboru projektu, vedeniu mesta, mestským komisiám, MsR a MsZ,
- zabezpečenie súladu projektových aktivít a rozpočtu so zmluvou a podmienkami financovania v prípade projektov financovaných z EŠIF / externých zdrojov,
- spolupráca pri tvorbe, implementácii a optimalizácii projektovej metodiky pre všetky projekty magistrátu
- spolupráca pri procese projektového lessons learned medzi jednotlivými projektovými vedúcimi a manažérmi
- odborná spolupráca pri tvorbe a realizácii školení pre projektové riadenie magistrátu pre rôzne role v projektoch v podmienkach hlavného mesta
- projektové poradenstvo pre menšie projekty odborných útvarov
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 - 3 %
- Možnosť profesijného a odborného rastu.
- Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
- možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Koncepcia vedenia projektu vo forme Powerpointovej prezentácie (vedenie ľudí, výkonnostné hodnotenie, kľúčové riziká veľkých stavebných projektov, max. 3 snímky max. 3 min.) - zaslať spolu s požadovanými materiálmi, prezentácia počas pohovoru.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
Počet rokov praxe: 5Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického, manažérskeho alebo technického zamerania.
- Minimálne 5 rokov odbornej praxe, prax vo verejnej správe vítaná.
- Minimálne 3 roky praxe vo vedení ľudí, skúsenosť s laterálnym vedením vítaná.
- Skúsenosť s projektovým riadením a projektovým manažmentom.
- Prezentačné a komunikačné schopnosti.
- Bezúhonnosť.
- Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner)
- Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni.
- Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.
EurActiv