Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy: Projektový/á špecialista/ka v projektovej kancelárii magistrátu – finančný manažment

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 1 800 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 800 EUR/mesiac. 1.800 EUR/mes. – možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalosti', pracovných skúsenosti' a schopnosti'Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Príprava a tvorba projektových rozpočtov pre projekty pod vedením projektovej kancelárie magistrátu v spolupráci s projektovými tímami – zahrňujúce bežné a kapitálové výdavky aj príjmy projektov (napr. z eurofondov)
  • Príprava a tvorba projektových cashflow pre projekty pod vedením projektovej kancelárie magistrátu v spolupráci s projektovými tímami na základne zmluvných podmienok
  • Spolupráca s projektovými vedúcimi pri riadení projektových rozpočtov a projektových cashflow
  • Spolupráca so sekciou financií a oddelením externého financovania pri riadení projektových rozpočtov a projektových cashflow
  • Pravidelné vyhodnocovanie čerpania projektových rozpočtov, vývoja projektových cashflows a prognózovanie forecastu na základe progresu verejného obstarávania a realizácie projektu
  • Analýzy projektových rozpočtov a benchmarkovanie projektových rozpočtov, vrátane odchýlkových analýz
  • Príprava nástrojov (templatov a/alebo toolov) na plánovanie a správu projektových rozpočtov, rovnako pre plánovanie a riadenie projektových cash flow, ktoré budú využité ako štandard finančného riadenia projektov
  • Odlaďovanie modelov spolupráce a kompetencií s útvarmi magistrátu pri práci s projektovými rozpočtami
  • Správa rozpočtu Projektovej kancelárie magistrátu vrátane pravidelného reportingu čerpania
  • Spolupráca na príprave a aktualizácii metodológie na priorizáciu projektov z finančného a rozpočtového hľadiska
  • Spolupráca pri správe Magistrátneho projektového portfólia z finančného a rozpočtového hľadiska
  • Spolupráca pri zabezpečovaní a vyhlasovaní verejných obstarávaní za Projektovú kanceláriu - magistrát a Oddelenie rozvoja projektového riadenia, v rozsahu danom internou úpravou na magistráte Príprava a spracovanie objednávok a faktúr
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 - 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
  • pružný pracovný čas
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
  • sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky do 21. decembra 2023Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
21.12.2023Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňaVzdelanie v odbore
ekonomické zameraniePrax na pozícii/v oblasti
prax v oblasti projektového riadenia, alebo prax v procesnom manažmentePočet rokov praxe
3Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • VŠ vzdelanie 2. stupňa ekonomického zamerania.
  • Skúsenosť s riadením konkrétnych projektov vo verejnej správe podmienkou.
  • Skúsenosť s rozpočtovaním projektov podmienkou.
  • Skúsenosť s prognózovaním a finančnými analýzami podmienkou.
  • Skúsenosť so spracovaním objednávok a faktúr.
  • Min. 3 ročná preukázateľná prax v oblasti projektového riadenia, alebo prax v procesnom manažmente
  • Znalosť štandardov PMI, IPMA, Prince 2, Prince 2 Agile, ISO 21 500, ISO 9001.
  • Vynikajúce znalosti s MS Excel podmienkou.
  • Spoľahlivosť, precíznosť, orientácia na detail, flexibilita, odolnosť proti stresu.
  • Bezúhonnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa – samosprávaPočet zamestnancov
500-999 zamestnancovKontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Poschová
Tel.: +421259356336
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv