
Office Manager
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 1 700 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- Starostlivosť o kancelárske priestory a vybavenie • Koordinácia upratovania, kuchynky a občerstvenia • Zabezpečenie kancelárskych a hygienických potrieb • Správa IT vybavenia, mobilov a internetu • Podpora a administrácia systému SAP • Organizácia stretnutí, správa kalendárov a zasadačky •Fakturácia, evidencia pokladne a reporting nákladov • Administratíva - archivácia dokumentov, štatistiky • Personalistika - onboarding, školenia, evidencia zamestnancov • Správa vozového parku a podpora marketingových aktivít
- pitný režim • multisport karta • krátky piatok • 2 x mes. home office • teambuilding
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňaPočet rokov praxe3Prax na pozícii/v oblastiOffice ManagerOsobnostné predpoklady a zručnosti
- Precíznosť, samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť • Komunikatívnosť a pracovitosť • Ovládanie MS Word, Excel, internet a e-mail • Znalosť systému SAP - výhodou • Organizačné schopnosti a schopnosť koordinovať viaceré oblasti naraz • Základy ekonomiky - fakturácia, rozpočet, reporting • Skúsenosti s vedením evidencie a administratívou • Znalosť správy kancelárskych potrieb a vybavenia • Schopnosť komunikovať s dodávateľmi a servisnými partnermi • Záujem o zlepšovanie procesov a efektívne fungovanie officu
Email: