Pracovné ponuky v Tabačka Kulturfabrik
- Košice, Košický kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- vyvíja, implementuje a integruje strategické komunikačné plány, ktoré zdokonaľujú identitu Tabačky na verejnosti. Vedúci / Vedúca PR bude zodpovedný / zodpovedná za dotvorenie a implementáciu novej marketingovej stratégie Tabačky.
- aktívne sa podieľa na tvorbe marketingových stratégií s cieľom umožniť kultiváciu a posilnenie silných a zmysluplných vzťahov s cieľovým publikom, externými partnermi a kľúčovými médiami.
- zodpovedá za interné promo (v priestore aj počas programu)
- dohliada na vytvorenie propagačného obsahu; napríklad newslettra, blogy, social, outdoor, výročné správy a podobne.
- dohliada na všetok online obsah a komunikáciu
- aktívne sa zaoberá, kultivuje a riadi tlačové vzťahy, ktoré zabezpečujú pokrytie programov TBCK, udalostí, verejných oznámení atď.
- je zodpovedný / zodpovedná za každodenné komunikačné činnosti vrátane rozpočtovania, plánovania a sledovania výsledkov
- vystupuje za Tabačku v médiách
- riadi malý komunikačný tím
- Kreativita, chuť pracovať v kreatívnom priemysle a posunúť značku Tabačky ďalej
- Dokázaná skúsenosť s tvorbou a implementáciou komunikačnej, či marketingovej stratégie. Skúsenosť s marketingom v kreatívnom priemysle, či umení výhodou.
- Schopnosť samostatne pracovať aspoň s jedným z nasledujúcich nástrojov: pokročilé grafické práce (InDesign, Illustrator), video, fotografia, alebo pokročilá správa sociálnych médii (vrátane reklamy, alebo “nových” sociálnych sietí ako je TikTok)
- Vzdelanie v oblasti marketingu, umeleckej produkcie či umenia výhodou, no viac než formality nás zaujíma tvoja práca a skúsenosti.
- Vybudované vzťahy v médiách, umeleckom a kreatívnom prostredí výhodou.
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni.
- Možnosť kreatívne rozvíjať a výrazne posunúť etablovanú značku na kultúrnej scéne Slovenska
- Plat minimálne 1,100 eur (a viac podľa skúseností)
- Balíček zamestnaneckých výhod (zľavy, vstup na kultúru, strava)
- znalosť všetkých priestorov a možných poskytovaných služieb v kultúrnom centre Tabačka Kulturfabrik
- vytvorenie hodnotovej ponuky pre rôzne služby a produkty v oblasti eventov a krátkodobého prenájmu
- realizácia analýzy trhu a konkurencie
- návrh vhodného pozicioningu
- zadanie vytvorenia propagačných materiálov a kooperácia s PR odd. kultúrneho centra pri jeho realizácií (textov, fotografií, schém)
- návrh úpravy webovej prezentácie Tabačky Kulturfabrik v oblasti krátkodobých prenájmov a eventov
- dojednanie win-win podmienok s partnermi a dodávateľmi
- realizácia marketingových aktivít, udržiavanie kvality produktu & kvalitnej starostlivosti o zákazníkov (customer care)
- aktívna akvizícia zákazníkov, plnenie obchodného plánu
- návrh finančných cieľov v rámci zverenej agendy
- plnenie odsúhlasených finančných cieľov v rámci zverenej agendy
- spolupráca pri tvorbe finančného plánu organizácie
- reprezentácia kultúrneho centra Tabačka Kulturfabrik v rámci svojej pôsobnosti aj navonok, vyhľadávanie a realizácia obchodných príležitostí
- aktívna účasť na organizovaní eventov, koordinácia s ostatnými oddeleniami kultúrneho centra Tabačka Kulturfabrik
- aplikácia a správne dodržiavanie štandardov a hodnôt organizácie
- Záujem pomôcť v rozvoji výraznej značky v oblasti kultúry
- Minimálne 2 ročné skúsenosti v oblasti vedenia kultúrnych alebo spoločenských podujatí,
- Dokázané skúsenosti s priamym predajom a akvizíciami zákazníkov
- Záujem o kultúrne dianie
- Riadiace schopnosti, medzi ktoré patrí plánovanie, správne organizovanie činností, správne vedenie a kontrola
- Angličtina na komunikačnej úrovni
- Možnosť kreatívne rozvíjať etablovanú značku na kultúrnej scéne Slovenska
- Plat minimálne 800 eur s výraznou výkonnostnou zložkou naviac
- Balíček zamestnaneckých výhod (zľavy, vstup na kultúru, strava)
- samostatné vedenie evidencie účtovných dokladov vo forme analytickej evidencie účtovných dokladov v súlade s príslušnou legislatívou a internými predpismi organizácie
- vedenie evidencie majetku a záväzkov organizácie
- realizácia a evidencia platobného styku organizácie
- fakturácia, zabezpečenie riadneho a včasného účtovania vystavených faktúr a prijatých faktúr
- komplexné spracovanie miezd, personalistika a súvisiaca administratíva
- poskytovanie včasných, pravdivých a úplných informácií vedeniu organizácie v rámci zverenej agendy
- riešenie náročnejších účtovných operácií komplexnejšieho charakteru vyžadujúcich si minimálne vedenie a kontrolu zo strany finančného manažéra
- identifikovanie neobvyklých položiek, položiek po lehote splatnosti a pod.
- spracovávanie mesačných, kvartálnych a ročných účtovných uzávierok
- vypracovávanie a kontrolovanie daňových priznaní a DPH
- spracovávanie výkazov pre potreby orgánov štátnej správy
- realizácia bežných zákonných a interných postupov kontroly a inventarizácie majetku, pohľadávok, záväzkov, hotovosti, cenín, účtovných dokladov a výkazov.
- odosielanie a prijímanie pošty v rámci zvolenej agendy
- tvorba požadovaných výkazov, reportov, štatistík, ktoré vychádzajú zo zverenej agendy
- podpora spolupracovníkov a zamestnancov dodávateľa v rámci zverenej agendy
- Chuť pracovať v kreatívnom priemysle a pomôcť Tabačke v jej hladkom chode.
- Minimálne stredoškolské vzdelanie v oblasti ekonómie, či účtovníctva.
- Prehľad v podnikových financiách
- Expertná znalosť podvojného účtovníctva
- Expertná znalosť mzdovej a personálnej agendy
- Pokročilý užívateľ Kros/Omega a MS Excel.
- Angličtina výhodou.
- Plat minimálne 1,000 eur (a viac podľa skúseností a výkonu)
- Balíček zamestnaneckých výhod (zľavy, vstup na kultúru, strava)
EurActiv