Pracovné ponuky v Nexteria
Nexteria
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 2 000 - 2 500 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
do tandemu k CEO Tomášovi HasaloviNexteria je renomovaná nezisková organizácia, ktorá si kladie za cieľ meniť Slovensko výchovou novej generácie lídrov. Už 12 rokov realizuje vzdelávacie, rozvojové a kariérne programy Nexteria Leadership Academy, Night of Chances, Nexteria Lab, Nexteria Global
HUB, IT Club a ďalšie. Má aktívnu alumni komunitu, ktorej zástupcovia sú viditeľní v biznise, neziskovom aj verejnom sektore (posledné dva roky 4x NLA alumni vo výbere Forbes 30 pod 30). Je financovaná filantropmi a firmami, ktoré si vyberá spomedzi lídrov
vo svojich odvetviach so silným dôrazom na etiku podnikania.Vzhľadom na prudký rozvoj posilňujeme management tím o novú rolu COO, ktorý bude zástupcom CEO a jeho najbližším spolupracovníkom.Misiou COO je pomôcť 15-člennému tímu implementovať ambiciózny strategický cieľ 2025, ktorého súčasťou je budovanie celoslovenskej komunity zameranej na impact.Meníme Slovensko cez výnimočných mladých ľudí - pomôž nám znásobiť náš dopad!Láka ťa takáto výzva?Náplň práce COO :
- pomôcť stabilizovať organizáciu po rokoch dlhodobého rastu, ako základ pre ďalší
- zastrešiť implementáciu vybraných projektov (rozvojových, ako napríklad tvorba
- podpora CEO/organizácie plniť fundraisingové ciele
- zastupovanie CEO v komunikácii s kľúčovými partnermi
- úzka spolupráca so CEO na tvorbe a plnení rozvojových priorít
- naštartovať meranie dopadu organizácie a hľadať nové príležitosti pre dopad
(premysli si, ako ťa tvoje doterajšie skúsenosti pripravili pre túto rolu)
- spoločenská angažovanosť (zmena Slovenska k lepšiemu je pre teba potreba, nie fráza)
- chuť a schopnosť zavádzať procesy (máš silný zmysel pre štruktúru a poriadok
- drive (ide z teba energia)
- proaktivita a samostatnosť (nepotrebuješ návody, iba inšpiráciu, sám(a) prichádzaš s nápadmi)
- nadštandardné komunikačné schopnosti (vyžaruješ dôveru)
- pozitívne vyžarovanie (ľudia s tebou radi pracujú)
- silný zmysel pre tímovú prácu (rozumieš pojmu servant leadership)
- chuť učiť sa (nebojíš sa nových vecí a máš potrebu neustále na sebe pracovať)
- príležitosť viesť organizáciu spolu so skúseným CEO Tomášom Hasalom, ktorý Nexteriu vedie už 7. rok a nikdy neoľutoval, že z biznisu prešiel do sektora so spoločenským impactom
- veľký priestor pre samostatnosť a realizáciu svojich nápadov
- práca v profesionálnej organizácii na vízii, ktorá ťa chytí za srdce (dopad na Slovensko)
- kombinácia neziskového ducha (zmysel) a biznisového nastavenia organizácie (zameranie na ciele a na kvalitu porovnateľnú s biznisovým prostredím)
- unikátne prepájanie neziskového a biznisového sveta vo všetkých projektoch organizácie
- úplná flexibilita práce: nemeriame pracovný čas ani počet dní dovolenky, väčšiu slobodu nenájdeš
- žiadny dress code, žiadne formality
- skvelý tím, ktorý si dáva tie najvyššie ciele
- budeš sa učiť od kolegov, ktorí patria medzi najlepších vo svojom odbore
- podporná a priateľská atmosféra, v ktorej nie je miesto na klebety
- unikátna komunita filantropov, podnikateľov, špičkových manažérov a odborníkov z praxe
- stály kontakt so študentmi a alumni, ktorí chcú meniť svet
- sídlo v kvalitne vybavenom vzdelávacom hube v centre Bratislavy spolu s ďalšími výnimočnými organizáciami
- terasa, a v okolí samé dobré podniky
- ak ťa Nexteria a táto rola zaujali, pošli najneskôr do 7. 6. priamo nášmu CEO na adresu
- výkon práce: Bratislava Štúrova 3, neobmedzený home office
- očakávaný nástup: flexibilný
Rolu preberie po súčasnej kolegyni. Detailný popis role nájdeš nižšie.Ideálny kandidát/ka má skúsenosti s finančnou administratívou vo firme alebo v NGO, má zmysel pre poriadok, štruktúru, detail a procesy a nebojí sa pracovať s MS Excel 😊. Potrebná je tímová spolupráca, profesionálna komunikácia, samostatnosť, proaktivita a
spoľahlivosť.Ponúkame prácu v skvelom tíme, v priateľskej atmosfére, kde nie je miesto na klebety. Unikátna komunita aktívnych ľudí, ktorí chcú meniť svet k lepšiemu, filantropov, podnikateľov, manažérov.Očakávaná mesačná odmena: 550-700 Eur podľa seniority za 50% kapacity na faktúru resp. podľa dohody.Nástup: ihneď, príp. podľa dohody.
Sídlo: kvalitne vybavený vzdelávací hub v centre mesta spolu s ďalšími renomovanými vzdelávacími organizáciami, možnosť práce v kombinácii home-office a kancelária.Ak ťa táto rola zaujala, pošli svoje CV a krátky motivačný list do 31.mája 2021 na .Náplň práce:
Office management - zabezpečenie, že sa nám v kancelárii pracuje dobre 😊
- Nákup kancelárskeho materiálu a vybavenia, malého občerstvenia
- Kontrola a doplnenie: kuchynka, hyg. potreby, uteráky, mydlo, kávovar
- Komunikácia s organizáciami v hube (pošta, kľúče, karty, COVID opatrenia a pod.)
- Komunikácia s dodávateľmi
- Komunikácia s externou účtovnou firmou
- Platby v ebanke
- Tvorba zmlúv podľa potreby /templaty k dispozícii/
- Spracovanie podkladov pre účtovníctvo (6 bankových účtov) na mesačnej báze
- Na základe spracovaného účtovníctva príprava interných reportov pre manažment
- Kontrola výkazu DPH na mesačnej báze
- Ročná finančná uzávierka vrátane inventúry
- Evidencia výdavkov z pokladne, výbery z bankomatu do pokladne a dodávateľských faktúr, tvorba a evidencia odberateľských faktúr
- Scanovanie/kopírovanie, zakladanie fyzických dokladov do šanónov v office
- Podklady k výplatám za študentov pracujúcich na základe dohôd o brigádnickej práci študentov
- Na požiadanie pomoc pri spracovaní grantu z hľadiska financií
- registrácia OZ ako prijímateľa 2% dane z príjmu
- podklady k projektom (potvrdenia z poisťovní, inšpektorátu práce, daňového úradu, okresného úradu …)
- Ojedinele zabezpečenie ubytovania (offsite), leteniek
- Zakladanie mailových kont
- Zabezpečenie občerstvenia / priestorov na niektoré mítingy a stretnutia
- Prerozdeľovanie mailov pre konkrétnych kolegov na vybavenie
- Podpora organizácie interných eventov napr. vianočný večierok
- Administratívna podpora
EurActiv